Certified toolbar verwijderen. Hoe?

27-01-2013 23:58 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic-titel zegt het al. Hoe ik eraan kom, weet ik niet. Hoe ik eraf kom nog minder.

Heb uiteraard al geGoogled en op grond daarvan malwarebytes gedraaid, geïnfecteerde bestanden verwijderd. Maar die stomme zoekmachine blijft, ook na het uitschakelen van internet toepassingen. Wie weet wat ik moet doen? Wil er echt vanaf.
Waar zit de any-key?
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 222&t=7922
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mmm, dit kan ik nog wel proberen. Dank je.
Waar zit de any-key?
Nou, ik hoop dat het gaat lukken - vooralsnog niet namelijk - want mijn computer leeft inmiddels zijn/haar eigen leven.

Waar zit de any-key?
Ik gooi er nog maar eens een UP tegenaan, want wat ik ook probeer (post Enn en wat ik op internet vindt).

Niets werkt. Alle virus en malware scanners die ik eroverheen gooi, geven aan dat er niets meer te vinden is, maar ik blijf die stomme toolbar houden.

En alles wat ik typ moet ik controleren, want ineens verschuift mijn cursor een paar cm en dan staan de letters die ik typ ineens tussen andere woorden.

Niet fijn als je met je afstudeerscriptie bezig bent.

Is er echt niemand die hier ervaring mee heeft?
Waar zit de any-key?
.
En IE opnieuw installeren?
Ik ben vanavond pas in de gelegenheid om hiermee aan de slag te gaan, maar alvast bedankt voor jullie reactie.
Waar zit de any-key?
Top stappenplan voorgesteld!

Ik zou inderdaad eerst FireFox even installeren en dan Internet Explorer deinstalleren via Configuratiescherm

En dan via FireFox Internet Explorer downloaden en weer installeren.

En dan FireFox weer deinstalleren.

Bedenk wel dat al je favorieten en andere instellingen van Internet Explorer ook hierdoor weg gaan!
.
anoniem_150409 wijzigde dit bericht op 01-02-2013 17:48
Reden: Op verzoek weggehaald
% gewijzigd
Waar zit de any-key?
Ik ga nu de tip van Blue en Zusenzoo nog proberen.
Waar zit de any-key?
Ik lijk die toolbar kwijt te zijn. Maar mijn laptop is nog steeds instabiel, qua letters die op hele andere plaatsen terecht komen dan dat ik ze hebben wil omdat mijn cursor steeds verspringt.

Iemand tips?
Waar zit de any-key?
.
.
Ik heb het lijstje weggehaald. Oddjobx, bedankt voor je hulp tot nu toe. Ik snap alleen niet alles wat je schrijft. Ik reageer vanavond, vanwege zeer gebrekkig in de tijd nu, wat uitgebreider.
Waar zit de any-key?
Oddjobx, ik snap niet alles wat je schrijft. Wat bedoel je precies met bho's? Ik heb gister spybot gebruikt, maar kan niet iets dergelijks vinden. Zou je het willen uitleggen.

Driver updaten: Hoe doe je dat?

In safe mode scannen: Safe mode snap ik. Maar waarmee scan ik?

Bootsector meenemen: wat? en hoe?

Wat bedoel je hiermee? Ik snap het niet. En dat vet dat deed ik voor jou, zodat duidelijk was wat ik precies had gedaan zodat je het makkelijker terug kon vinden.
anoniem_150409 wijzigde dit bericht op 01-02-2013 17:48
Reden: Op verzoek deel weggehaald
% gewijzigd
Waar zit de any-key?
.
@Oddjobx: ik heb Spybot Search en Destroy gebruikt en kan daar niet na het scannen links wat aanklikken voor meer informatie helaas.

Je schrijft verder: Bij de gegevens van iets, kan je ook de drivers zien, en ze daar eventueel vervangen door een nieuwere van HP.

Ik zou echter niet weten hoe dat te doen.

Ook het veranderen van de instellingen zou ik niet weten hoe aan te passen.

Verder is het stukje over de bootsector me volledig onduidelijk. Bootsector, partitiegedeelte, het klinkt me als spaans in de oren.

Sorry. Ik kan er niet veel meer van maken. Maar ben blij met je hulp tot zover, want die certified toolbar is weg.
Waar zit de any-key?
voortaan lezen waar je ja op zegt
Huh?
Waar zit de any-key?
Heb je dit geprobeerd?

http://deletemalware.blogspot.com/2012/ ... arcom.html

Ik weet dat het in het Engels, maar het lijkt nogal gemakkelijk om te doen wat het zegt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven