Certified toolbar verwijderen. Hoe?
zondag 27 januari 2013 om 23:58
Topic-titel zegt het al. Hoe ik eraan kom, weet ik niet. Hoe ik eraf kom nog minder.
Heb uiteraard al geGoogled en op grond daarvan malwarebytes gedraaid, geïnfecteerde bestanden verwijderd. Maar die stomme zoekmachine blijft, ook na het uitschakelen van internet toepassingen. Wie weet wat ik moet doen? Wil er echt vanaf.
Heb uiteraard al geGoogled en op grond daarvan malwarebytes gedraaid, geïnfecteerde bestanden verwijderd. Maar die stomme zoekmachine blijft, ook na het uitschakelen van internet toepassingen. Wie weet wat ik moet doen? Wil er echt vanaf.
Waar zit de any-key?
maandag 28 januari 2013 om 00:00
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 222&t=7922
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 29 januari 2013 om 23:50
Ik gooi er nog maar eens een UP tegenaan, want wat ik ook probeer (post Enn en wat ik op internet vindt).
Niets werkt. Alle virus en malware scanners die ik eroverheen gooi, geven aan dat er niets meer te vinden is, maar ik blijf die stomme toolbar houden.
En alles wat ik typ moet ik controleren, want ineens verschuift mijn cursor een paar cm en dan staan de letters die ik typ ineens tussen andere woorden.
Niet fijn als je met je afstudeerscriptie bezig bent.
Is er echt niemand die hier ervaring mee heeft?
Niets werkt. Alle virus en malware scanners die ik eroverheen gooi, geven aan dat er niets meer te vinden is, maar ik blijf die stomme toolbar houden.
En alles wat ik typ moet ik controleren, want ineens verschuift mijn cursor een paar cm en dan staan de letters die ik typ ineens tussen andere woorden.
Niet fijn als je met je afstudeerscriptie bezig bent.
Is er echt niemand die hier ervaring mee heeft?
Waar zit de any-key?
woensdag 30 januari 2013 om 13:20
Top stappenplan voorgesteld!
Ik zou inderdaad eerst FireFox even installeren en dan Internet Explorer deinstalleren via Configuratiescherm
En dan via FireFox Internet Explorer downloaden en weer installeren.
En dan FireFox weer deinstalleren.
Bedenk wel dat al je favorieten en andere instellingen van Internet Explorer ook hierdoor weg gaan!
Ik zou inderdaad eerst FireFox even installeren en dan Internet Explorer deinstalleren via Configuratiescherm
En dan via FireFox Internet Explorer downloaden en weer installeren.
En dan FireFox weer deinstalleren.
Bedenk wel dat al je favorieten en andere instellingen van Internet Explorer ook hierdoor weg gaan!
donderdag 31 januari 2013 om 22:50
Oddjobx, ik snap niet alles wat je schrijft. Wat bedoel je precies met bho's? Ik heb gister spybot gebruikt, maar kan niet iets dergelijks vinden. Zou je het willen uitleggen.
Driver updaten: Hoe doe je dat?
In safe mode scannen: Safe mode snap ik. Maar waarmee scan ik?
Bootsector meenemen: wat? en hoe?
Wat bedoel je hiermee? Ik snap het niet. En dat vet dat deed ik voor jou, zodat duidelijk was wat ik precies had gedaan zodat je het makkelijker terug kon vinden.
Driver updaten: Hoe doe je dat?
In safe mode scannen: Safe mode snap ik. Maar waarmee scan ik?
Bootsector meenemen: wat? en hoe?
Wat bedoel je hiermee? Ik snap het niet. En dat vet dat deed ik voor jou, zodat duidelijk was wat ik precies had gedaan zodat je het makkelijker terug kon vinden.
anoniem_150409 wijzigde dit bericht op 01-02-2013 17:48
Reden: Op verzoek deel weggehaald
Reden: Op verzoek deel weggehaald
% gewijzigd
Waar zit de any-key?
vrijdag 1 februari 2013 om 18:34
@Oddjobx: ik heb Spybot Search en Destroy gebruikt en kan daar niet na het scannen links wat aanklikken voor meer informatie helaas.
Je schrijft verder: Bij de gegevens van iets, kan je ook de drivers zien, en ze daar eventueel vervangen door een nieuwere van HP.
Ik zou echter niet weten hoe dat te doen.
Ook het veranderen van de instellingen zou ik niet weten hoe aan te passen.
Verder is het stukje over de bootsector me volledig onduidelijk. Bootsector, partitiegedeelte, het klinkt me als spaans in de oren.
Sorry. Ik kan er niet veel meer van maken. Maar ben blij met je hulp tot zover, want die certified toolbar is weg.
Je schrijft verder: Bij de gegevens van iets, kan je ook de drivers zien, en ze daar eventueel vervangen door een nieuwere van HP.
Ik zou echter niet weten hoe dat te doen.
Ook het veranderen van de instellingen zou ik niet weten hoe aan te passen.
Verder is het stukje over de bootsector me volledig onduidelijk. Bootsector, partitiegedeelte, het klinkt me als spaans in de oren.
Sorry. Ik kan er niet veel meer van maken. Maar ben blij met je hulp tot zover, want die certified toolbar is weg.
Waar zit de any-key?
zondag 3 februari 2013 om 21:04
Heb je dit geprobeerd?
http://deletemalware.blogspot.com/2012/ ... arcom.html
Ik weet dat het in het Engels, maar het lijkt nogal gemakkelijk om te doen wat het zegt
http://deletemalware.blogspot.com/2012/ ... arcom.html
Ik weet dat het in het Engels, maar het lijkt nogal gemakkelijk om te doen wat het zegt