Constant melding: (naam website) reageert niet. Help!

30-07-2012 09:24 6 berichten
Hoi,

Sinds kort krijg ik met enige regelmaat de melding (wanneer ik naar een website surf): Nu.nl reageert niet. Het laden duurt heel lang en het schiet allemaal niet op. Ik klik de website weg en vraag het opnieuw op. De ene keer heb ik geluk, de andere keer krijg ik de melding nogmaals. Dit is niet met één site, maar met veel meer. Toevallig kon ik nu in één keer op Viva.nl.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Alle reacties Link kopieren
SSL certificaat melding ?
Is dat toevallig op een Asus Transformer Prime? De mijne is zo %$#%#$ traag dat ik 'm maar aan de wilgen ga hangen. Onbruikbaar voor surfen.
Ik krijg sinds een een week ook dezelfde melding, maar dan alleen met Viva.nl en dan alleen als ik ingelogd ben, dan lijkt het wel alsof de site vastloopt.

(Ik krijg trouwens de volgende melding: "Viva.nl reageert niet....webpagina herstellen")
quote:london_calling schreef op 30 juli 2012 @ 12:03:

Ik krijg sinds een een week ook dezelfde melding, maar dan alleen met Viva.nl en dan alleen als ik ingelogd ben, dan lijkt het wel alsof de site vastloopt.

(Ik krijg trouwens de volgende melding: "Viva.nl reageert niet....webpagina herstellen")Dat heb ik de laatste tijd ook idd. Heel irritant.
quote:greta123 schreef op 30 juli 2012 @ 12:37:

[...]

Dat heb ik de laatste tijd ook idd. Heel irritant.Ja, dat klopt! DIe melding heb ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven