contact uit whatsapp verwijderen

17-11-2012 13:24 6 berichten
Hoi,



Hoe verwijder je een contact uit je whatsapp-contacten? of kun je diegene alleen blokkeren?

Heb hem al uit mijn telefoon-contacten verwijderd maar hij blijft nog in mijn whatsapp-contacten staan..

Heb een samsung ace.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar whatsapp.

Op de contactpersoon staan

dan heb je tja dat Linker tekentje op je telefoon (half vierkantje met twee streepjes eronder).



Allebei die knoppen tegelijk vasthouden en dan komt er een menu te staan waaronder: Contactpersoon verwijderen. Succes ;)
Dream it, Wish it, Do it!
Gelukt! Was van een jongen waar ik niet zo'n behoefte meer aan had dat hij nog in me tel stond..

Mannen..
Alle reacties Link kopieren
Nou..mooi dat het gelukt is.. Kan hij je in iedergeval niet meer stalken ;)
Dream it, Wish it, Do it!
Alle reacties Link kopieren
Ok, mij lukt dit dus niet. Ooit een bericht gekregen van iemand die ik niet ken, geblokkeerd maar ik krijg hem niet verwijderd. En hij staat dus niet in mijn teefooncontacten. Iemand nog andere tips? Ik heb een samsung
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
lena91 schreef:
17-11-2012 13:32
Ga naar whatsapp.

Op de contactpersoon staan

dan heb je tja dat Linker tekentje op je telefoon (half vierkantje met twee streepjes eronder).



Allebei die knoppen tegelijk vasthouden en dan komt er een menu te staan waaronder: Contactpersoon verwijderen. Succes ;)
Als ik op de kontaktpersoon ga staan die ik wil verwijderen krijg ik alleen maar de chats te zien dus waar vind ik dan dat linker tekentje
op mij telefoon en welke twee knoppen moet ik dan tegelijk vasthouden?? Ik zie overigens nergens het tekentje met het halve vierkantje met de tgwee streepjes e ronder. Ik heb een Samsung Galaxy III neo. Ik wacht met spanning op een reactie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven