contractverlenging = bijbetalen
dinsdag 5 maart 2013 om 19:11
dinsdag 5 maart 2013 om 19:21
dinsdag 5 maart 2013 om 19:33
dinsdag 5 maart 2013 om 19:48
Het is vreemd maar bij een nieuw abonnement moeten ze klanten lokken en daarom zijn die abonnementen goedkoper. Daarom shop ik ook altijd voor een nieuw abonnement bij een nieuwe provider. Eerst altijd vodafone als provider en dan naar debitel met vodafone netwerk. Nu bestaat debitel niet meer en heb ik de gok gewaagd met t-mobile. Was bang dat de dekking niet zo goed zou zijn maar dat is niet het geval gelukkig. Lekker een nieuw abonnement zoeken dus!
dinsdag 5 maart 2013 om 21:06
quote:isabon schreef op 05 maart 2013 @ 20:01:
Ja dat is overal zo. Mijn man wisselt daarom elke 2 jaar van provider.
En ik heb al járen hi (kpn). Vanwege een speciale reden, dat dan weer wel.
De truc is; even bellen met de klantenservice. Er is vaak veel meer mogelijk dan er op de site aangegeven staat.
Voor mij was de beste/goedkoopste oplossing; zelf een foon kopen en een sim only abonnement nemen. Want je betaalt je telefoon minstens 3x met zo´n contract.
Ja dat is overal zo. Mijn man wisselt daarom elke 2 jaar van provider.
En ik heb al járen hi (kpn). Vanwege een speciale reden, dat dan weer wel.
De truc is; even bellen met de klantenservice. Er is vaak veel meer mogelijk dan er op de site aangegeven staat.
Voor mij was de beste/goedkoopste oplossing; zelf een foon kopen en een sim only abonnement nemen. Want je betaalt je telefoon minstens 3x met zo´n contract.
dinsdag 5 maart 2013 om 21:14
Ik zou bij verlenging (T-Mobile) het dubbele gaan betalen met de nieuwe abonnementen. Had wel een nieuw toestel nodig en heb zoals Exces schrijft een los toestel gekocht en pak daarbij een sim only. 'Vroeger' loonde dat niet, tegenwoordig wel. Over twee jaar gerekend betaal ik net zoveel als nu in plaats van het dubbele als ik zou verlengen.
dinsdag 5 maart 2013 om 21:17
Je zou het trouwens eens echt goed moeten narekenen. Ik heb een sony xperia nogwat. Heb ik 180 euro voor betaald (in Duitsland). Het abonnement dat ik via de site vond was iets van 15 per maand, voor het eerste half jaar en daarna 30 euro per maand, een contract van 2 jaar.
6 x 15 (90) + 18 x 30 (540) was dus 630 euro geweest, voor abonnement met telefoon.
Nu heb ik een sim-only van 15 euro per maand, eerste 6 maanden voor de helft, 2-jarig contract, is 45 + 270 + 180 is 495 euro. Voor hetzelfde.
Nouja, niet helemaal. Want bij het contract was de telefoon een leaseapparaat dat je na 2 jaar terugstuurt. Dus je hebt hem betaald maar mag hem niet houden. De telefoon die ik nu zelf heb gekocht heeft 3 jaar garantie en is gewoon van mij.
6 x 15 (90) + 18 x 30 (540) was dus 630 euro geweest, voor abonnement met telefoon.
Nu heb ik een sim-only van 15 euro per maand, eerste 6 maanden voor de helft, 2-jarig contract, is 45 + 270 + 180 is 495 euro. Voor hetzelfde.
Nouja, niet helemaal. Want bij het contract was de telefoon een leaseapparaat dat je na 2 jaar terugstuurt. Dus je hebt hem betaald maar mag hem niet houden. De telefoon die ik nu zelf heb gekocht heeft 3 jaar garantie en is gewoon van mij.
dinsdag 5 maart 2013 om 21:25