Dan toch maar een smart tv?

17-01-2015 20:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze Tv heeft de geest begeven. Dus nu moeten we een nieuwe.

Alleen wat wordt het: een gewone of toch een smart tv? Vriend lijkt het wel leuk om een smart tv te hebben. Alleen ik zie daar het nut niet zo van in. Denk dat het vooral in het begin leuk is die nieuwe dingen. En netflix kijken we via de wii.

Maar als ik naar ons budget kijk (400 euro) dan heb je ook een smart tv.

Is een goedkopere smart tv te doen of is duurder beter? Wat zouden jullie kiezen, smart of een gewone tv?
Gewone tv? Zo'n grote kast? Volgens mij zijn die niet eens meer te koop behalve in een kringloopwinkel.
Ja! Wij zijn ook net van een breedbeeld met brede reet ook naar de platte smart tv gegaan, Panasonic voor 450 euro. Mooi HD beeld en mooi ding en alles kan op zo'n tv kijken, Netflix kijken en uitzending gemist, youtube ect ect.

Tof.
Ik ben ook net van een Breedbeeld met dikke kont overgegaan naar een platte tv. Een Smart TV is net zo duur als een 'gewone' , ik heb een Samsung gekocht voor 360 euro. Ik heb de tv met een kabel op mijn router aangesloten, dat kon hier makkelijk en de speciale dongel van Samsung is ook nog 60 euro geloof ik...
Kijk eens bij de LG ze komen ook heel goed de test door.
We hebben toevallig deze week een smart tv gekocht. Ideaal!!!!

Tv gelijk aangesloten op t internet.. Opnemen direct via de tv. Uitzending gemist kijken via de tv. Netflix kijken direct op de tv.. Ik vind t geweldig.

119 cm tv, 500 euro..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hoe doe je dat, opnemen via de smart tv?
wij hebben een lg en met onze smart tv kunnen we ook bestanden kijken die we op onze pc hebben staan! (naast netflix en youtube enz ) dus als je bv filmpjes/foto's hebt gemaakt kan je die heel handig terugkijken zonder dat je ze op een usb stick hoeft te zetten!
quote:sushilala schreef op 17 januari 2015 @ 21:40:

Hoe doe je dat, opnemen via de smart tv?Daar ben ik ook benieuwd naar!
quote:klavertjeellen schreef op 17 januari 2015 @ 21:55:

[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar!Nou niet met de tv in ieder geval.
quote:Eva- schreef op 17 januari 2015 @ 20:34:

Gewone tv? Zo'n grote kast? Volgens mij zijn die niet eens meer te koop behalve in een kringloopwinkel.Ik bedoel een platte tv zonder internet.
quote:sushilala schreef op 17 januari 2015 @ 21:40:

Hoe doe je dat, opnemen via de smart tv?We hebben er een externe harde schijf aan hangen. Er zit gewoon een opname functie op de tv dus is gewoon 1 druk op de knop!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:klavertjeellen schreef op 17 januari 2015 @ 21:54:

wij hebben een lg en met onze smart tv kunnen we ook bestanden kijken die we op onze pc hebben staan! (naast netflix en youtube enz ) dus als je bv filmpjes/foto's hebt gemaakt kan je die heel handig terugkijken zonder dat je ze op een usb stick hoeft te zetten!Dat is idd wel handig. Kijken wel dagelijks netflix. Maar andere dingen doen we maar 2 a 3 keer per jaar. Daarom zie ik het nut er niet van in. Daarom twijfel ik ook
quote:Feeksje1977 schreef op 17 januari 2015 @ 22:01:

[...]

Nou niet met de tv in ieder geval.Jawel hoor, de tv heeft zelf een opname functie, je moet er alleen een geheugen aan koppelen want dat heeft hij niet zeld
Ik vind het smart van onze tv exact NIETS toevoegen. We hebben dit toestel uitgezocht op platheid en beeldkwaliteit, "smart" kwam er bij. Maar is nog minder nuttig dan de doos waar het toestel in zat
Wij hebben ook een smart tv, een paar maanden nu.

Van mij hoefde het allemaal niet. Onzin al die extra's. Daar ben ik helemaal van terug gekomen.

Uitzending gemist op je tv kijken. Makkelijk programma's opnemen. YouTube op je tv. Blijken we best vaak te gebruiken voor de kinderen. En zo nog wat functies die toch wel handig zijn nu we ze hebben.

Enige wat ik irritant blijf vinden is dat digitale televisie zo ongelofelijk langzaam zapt.
Wij hebben smart maar hoeft niet voor mij. Maar tegenwoordig zijn alle nieuwe tv's nagenoeg smart, je betaalt er niet meer hopen geld voor bij.
Ik heb een opname functie nog niet kunnen ontdekken!
Ik dacht ook dat een smart-tv overbodig zou zijn, maar ik merk toch dat ik vaak de bijbehorende functies gebruik. Vooral youtube via de tv is erg handig.
No love without lost
quote:sushilala schreef op 18 januari 2015 @ 20:57:

Ik weet ook niet of jouw tv dat kan.. die van ons in ieder geval wel.

welke TV heb je?
quote:sushilala schreef op 18 januari 2015 @ 20:57:

Ook als je die wel op je tv hebt, moet je ook nog een kabel-aansluiting hebben die mee werkt.

Onze tv heeft een opname-functie, maar alleen voor het signaal dat via de coax-aansluiting binnen komt. Maar aangezien we glasvezel hebben, heeft de opnamefunctie geen enkele zin.
quote:vrouw2punt0 schreef op 18 januari 2015 @ 22:28:

Ik dacht ook dat een smart-tv overbodig zou zijn, maar ik merk toch dat ik vaak de bijbehorende functies gebruik. Vooral youtube via de tv is erg handig.idem. We hebben hem nu meer dan een jaar, en gebruiken die functies echt veel. Vooraf vonden we het allemaal maar onzin, maar het was gewoon de goedkoopste optie voor wat we verder wilden en toen we hem eenmaal hadden bleek dat smart-gedeelte toch wel interessant. Ik zeg dus doen.
Smart tv. zonder on demand ofzo is wel handig. Kun je gewoon via internet uitzending gemist kijken.
Smart tv. Handig als iemand iets op zijn telefoon wil laten zien, dan kan dat gelijk op een groot scherm.
Wij hebben een Samsung en coax..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven