Deze site betrouwbaar?

11-01-2013 11:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
www.tyvox.com

Weet iemand of die site betrouwbaar is? Ze verkopen telefoonspullen.
Als jij er al aan twijfelt, ga ik niet op dat linkje klikken..
quote:ullaaa schreef op 11 januari 2013 @ 11:54:

Ze verkopen telefoonspullen.

Bel ze eens op
Het is een buitenlands bedrijf, dus niet aangesloten bij de thuiswinkelorganisatie?

Hebben ze daar spullen die je beslist niet ergens anders kunt krijgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:beelicious schreef op 11 januari 2013 @ 12:02:

Als jij er al aan twijfelt, ga ik niet op dat linkje klikken..Ik bedoel niet dat er een virus of iets op die site zit, maar of ze wel leveren als je betaald. Het bedrijf zegt me namelijk niets..
quote:himalaya schreef op 11 januari 2013 @ 12:05:

Het is een buitenlands bedrijf, dus niet aangesloten bij de thuiswinkelorganisatie?

Hebben ze daar spullen die je beslist niet ergens anders kunt krijgen?Bedankt. Ik kan de spullen wel ergens anders krijgen, maar veel duurder. En ik heb 2 onderdelen nodig om mijn telefoon te kunnen verkopen. Als ik deze spullen duurder koop, heeft het verkopen ook geen nut. En wil geen telefoon verkopen die prima is, maar een onderdeel mist.
quote:himalaya schreef op 11 januari 2013 @ 12:05:

Hebben ze daar spullen die je beslist niet ergens anders kunt krijgen?Volgens de Contactgegevens zit het bezoekadres in Vleuten waar ze ook een gewone winkel hebben die elke dag open is. Lijkt me wel betrouwbaar
quote:camomille schreef op 11 januari 2013 @ 12:09:

[...]

Volgens de Contactgegevens zit het bezoekadres in Vleuten waar ze ook een gewone winkel hebben die elke dag open is. Lijkt me wel betrouwbaarHeb je dat adres op google maps bekeken (ik niet)? Ik heb dat ook eens gedacht, maar dat bleek een adres in een kantoorpand (waar nooit iemand was) en het andere bleek een huisadres (waar de post uit de brievenbus stak).
Beste mensen,

Wij zijn gewoon een betrouwbaar nederlands bedrijf, en zijn gehuisvest in Vleuten, het adres wat op de website staat. De post steekt ook niet uit, die word gewoon elke dag geleegd. Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk.

Voor verdere vragen kunnen jullie altijd mailen naar: info@tyvox.com

Bedankt,

Lorenzo, TyvoX.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven