Diablo II
vrijdag 9 september 2011 om 22:08
Voor World of Warcraft was ik een fanatieke aanhanger van Diablo II. Ik heb het zojuist geïnstalleerd, maar zo op het eerste gezicht werkte het niet. Compatibilteitsproblemen... maar
http://us.blizzard.com/su ... 58&rhtml=true%3Frhtml%3Dy
gaf de oplossing. Volg de instructies daar op, en herleef de goeie ouwe tijd van Diablo II. Ik heb zojuist weer een Paladin gemaakt die nu level 10 is. Hij heeft zoujuist The Countess verslagen.
Wie kent Diablo II? Wie van jullie heeft ook de uitbreiding Lord of Destruction? En wie van jullie gaat ook Diablo III kopen (komt waarschijnlijk in mei 2012 uit)?
Ik zou bij al deze drie vragen de vinger opsteken...
http://us.blizzard.com/su ... 58&rhtml=true%3Frhtml%3Dy
gaf de oplossing. Volg de instructies daar op, en herleef de goeie ouwe tijd van Diablo II. Ik heb zojuist weer een Paladin gemaakt die nu level 10 is. Hij heeft zoujuist The Countess verslagen.
Wie kent Diablo II? Wie van jullie heeft ook de uitbreiding Lord of Destruction? En wie van jullie gaat ook Diablo III kopen (komt waarschijnlijk in mei 2012 uit)?
Ik zou bij al deze drie vragen de vinger opsteken...
World of Warcraft: Legion
vrijdag 9 september 2011 om 22:28
Hoi Hans,
Waarschijnlijk ga ik Diablo III wel spelen. Mijn man heeft 'm sinds 2007 al in pre-order staan. We hebben allebei Diablo en Diablo II (inclusief expansions) ook gespeeld. Hij koopt de meeste games, en ik probeer ze wel een keer. Diablo en WoW zijn wel mijn favorieten.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat spelen. Diablo II is hier inmiddels ook al geinstalleerd om alvast in de stemming te komen. Hoe weet jij dat ie in mei 2012 gaat komen? Qua test status enzo had mijn man verwacht dat ie er aan het einde van dit jaar wel zou zijn. (Maar ja, hij is dan ook optimistisch met zijn pre-order vanaf 2007.)
Veel plezier met Diablo II voor nu! (En je weet dat als je "/players 8" typt, dat de moeilijkheidsgraad verhoogd wordt, maar dat xp en loot ook *8 gaat? Dan ben je aan het einde van act I rond de lvl 20)
Waarschijnlijk ga ik Diablo III wel spelen. Mijn man heeft 'm sinds 2007 al in pre-order staan. We hebben allebei Diablo en Diablo II (inclusief expansions) ook gespeeld. Hij koopt de meeste games, en ik probeer ze wel een keer. Diablo en WoW zijn wel mijn favorieten.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat spelen. Diablo II is hier inmiddels ook al geinstalleerd om alvast in de stemming te komen. Hoe weet jij dat ie in mei 2012 gaat komen? Qua test status enzo had mijn man verwacht dat ie er aan het einde van dit jaar wel zou zijn. (Maar ja, hij is dan ook optimistisch met zijn pre-order vanaf 2007.)
Veel plezier met Diablo II voor nu! (En je weet dat als je "/players 8" typt, dat de moeilijkheidsgraad verhoogd wordt, maar dat xp en loot ook *8 gaat? Dan ben je aan het einde van act I rond de lvl 20)
vrijdag 9 september 2011 om 22:29
Ow ja dat speelde ik ook altijd, heb ook de Lord of Destruction inderdaad.
Ik vond het heel leuk, en had een magier lvl 92 en toen kwam er een nieuwe patch en toen was hij niks meer waard. Daarna heb ik het nog 1 keer gespeeld, maar was het lvlen veel moeilijker geworden.
Ik denk dat deel 3 er inderdaad wel gaat komen.
Uren mee vermaakt
Ik vond het heel leuk, en had een magier lvl 92 en toen kwam er een nieuwe patch en toen was hij niks meer waard. Daarna heb ik het nog 1 keer gespeeld, maar was het lvlen veel moeilijker geworden.
Ik denk dat deel 3 er inderdaad wel gaat komen.
Uren mee vermaakt
vrijdag 9 september 2011 om 23:00
Jaaahhhh Diablo!!!!!
Hier iemand die al een jaar of tien 'verslaafd' is. Met deel 1 mijn eerste zwangerschap doorgekomen, was echt mijn redding.
Deel 2 speel ik nog steeds, inclusief LoD. Kinderen spelen het intussen ook . Oh ja, en man ook natuurlijk. Hij heeft me tenslotte op het idee gebracht.
Dus om een kort verhaal lang te maken: we kunnen haast niet wachten op deel 3
Hier iemand die al een jaar of tien 'verslaafd' is. Met deel 1 mijn eerste zwangerschap doorgekomen, was echt mijn redding.
Deel 2 speel ik nog steeds, inclusief LoD. Kinderen spelen het intussen ook . Oh ja, en man ook natuurlijk. Hij heeft me tenslotte op het idee gebracht.
Dus om een kort verhaal lang te maken: we kunnen haast niet wachten op deel 3
vrijdag 9 september 2011 om 23:11
Ik heb zojuist weer een Paladin gemaakt die nu level 10 is. Hij heeft zojuist The Countess verslagen.
Ik heb zojuist act 5 uitgespeeld met een Assissin. Heerlijk poppetje .. Maar met dat gekkekoeienlevel kan ik dus helemaal niks. Heb ik mooi voor niks dat been van Wirt de hele tijd met me meegesleept .
Ik heb zojuist act 5 uitgespeeld met een Assissin. Heerlijk poppetje .. Maar met dat gekkekoeienlevel kan ik dus helemaal niks. Heb ik mooi voor niks dat been van Wirt de hele tijd met me meegesleept .
donderdag 15 september 2011 om 18:16
quote:Kissyfur79 schreef op 09 september 2011 @ 22:28:
Hoe weet jij dat ie in mei 2012 gaat komen? Qua test status enzo had mijn man verwacht dat ie er aan het einde van dit jaar wel zou zijn. (Maar ja, hij is dan ook optimistisch met zijn pre-order vanaf 2007.)
Ik heb eens gekeken naar het productieplan van Blizzard, zie:
http://www.mmogamesite.co ... -product-slate-leaked.jpg
Ik heb me dus in de release-datum vergist. Het is dus eind 2011, wat betekent dat ik me eigenlijk vergiste, en dat jouw man gelijk had. Als hij dat slechts vermoed had, was zijn vermoeden dus juist geweest.
Hoe weet jij dat ie in mei 2012 gaat komen? Qua test status enzo had mijn man verwacht dat ie er aan het einde van dit jaar wel zou zijn. (Maar ja, hij is dan ook optimistisch met zijn pre-order vanaf 2007.)
Ik heb eens gekeken naar het productieplan van Blizzard, zie:
http://www.mmogamesite.co ... -product-slate-leaked.jpg
Ik heb me dus in de release-datum vergist. Het is dus eind 2011, wat betekent dat ik me eigenlijk vergiste, en dat jouw man gelijk had. Als hij dat slechts vermoed had, was zijn vermoeden dus juist geweest.
donderdag 15 maart 2012 om 16:19
vrijdag 20 april 2012 om 10:25
Komend weekend (vanaf vandaag 21:01 uur t/m maandag 19:00 uur) kan iedereen Diablo III Open Beta spelen. Zij die geen Battle.net account hebben, kunnen dat aanmaken, en komen daarvoor in aanmerking. Voor een nieuw te maken Battle.net account heb je nodig je e-mailadres en een nieuw verzonnen wachtwoord.
Zie ook
http://eu.battle.net/d3/e ... _-20_04_2012#c-3735173616
Zie ook
http://eu.battle.net/d3/e ... _-20_04_2012#c-3735173616
hans66 wijzigde dit bericht op 20-04-2012 12:45
Reden: Tijden zijn nu zeker.
Reden: Tijden zijn nu zeker.
% gewijzigd
zondag 22 april 2012 om 22:40
Heb net het eerste stuk uitgespeeld met een wizard. Ik denk niet dat ik meteen in mei Diablo III ga spelen. Het spel voelt wel weer heel vertrouwd (inclusief de ruzie met de muis dat mijn poppetje loopt terwijl ik wil schieten), maar het verhaal trekt me nog niet genoeg. Misschien dat ik na verloop van tijd nieuwsgieriger word en het alsnog koop, maar op basis van wat ik vandaag gezien heb waarschijnlijk niet.
Het achievement systeem vond ik wel ok, maar dat vind ik eigenlijk alleen leuk voor erbij.
Waar heb jij mee gespeeld en wat vond je ervan?
Het achievement systeem vond ik wel ok, maar dat vind ik eigenlijk alleen leuk voor erbij.
Waar heb jij mee gespeeld en wat vond je ervan?
maandag 23 april 2012 om 09:09
Ik krijg direct weer zin, maar vanavond om 19:00 uur is het voorlopig afgelopen met de pret.
Ik zie wel verrassende overeenkomsten met World of Warcraft. Alleen Achievements zijn bij Diablo III gebaseerd op jouzelf (account based) en bij WoW op karakters. Een andere overeenkomst is het vergelijken van twee items. Het ene venster geeft aan welk item je draagt en het ander venster geeft het te vergelijken item (van jouw inventory, van de vendor van wie je het item wilt kopen, quest rewards, etc.) Zo zijn er wel meer overeenkomsten.
Apart voor mij is het levelen van NPCs voor het maken van items.
Ik kijk beslist wel uit naar 15 mei, wanneer het spel officieel uitkomt... dus nog ruim 3 weken wachten.
Ik zie wel verrassende overeenkomsten met World of Warcraft. Alleen Achievements zijn bij Diablo III gebaseerd op jouzelf (account based) en bij WoW op karakters. Een andere overeenkomst is het vergelijken van twee items. Het ene venster geeft aan welk item je draagt en het ander venster geeft het te vergelijken item (van jouw inventory, van de vendor van wie je het item wilt kopen, quest rewards, etc.) Zo zijn er wel meer overeenkomsten.
Apart voor mij is het levelen van NPCs voor het maken van items.
Ik kijk beslist wel uit naar 15 mei, wanneer het spel officieel uitkomt... dus nog ruim 3 weken wachten.
vrijdag 8 juni 2012 om 21:42
En Hans (en anderen), wat vind je er van? Ik vind het één groot drama eerlijk gezegd en zonde van mn geld. Tot Hell is het te simpel voor woorden en vanaf Hell is het al een hell om door die elite mobs heen te komen :S Ik beleef er weinig spelplezier van en de auction house is ook al niks. Misschien valt het objectief nog wel mee, maar ik had er zo veel meer van verwacht.
Mn main is trouwens een Witch Doctor, volgens mij nu lvl 54. Heb de rest ook wel even aangemaakt, maar die zijn niet veel verder dan lvl 18 ofzo.
Mn main is trouwens een Witch Doctor, volgens mij nu lvl 54. Heb de rest ook wel even aangemaakt, maar die zijn niet veel verder dan lvl 18 ofzo.
maandag 11 juni 2012 om 16:39
Sja, beiden zijn action fantasy RPG's, maar bij Elder Scrolls draait het toch wel een stuk meer om het verhaal en de quests en je skills en bij Diablo meer om het eindeloos grinden voor de beste gear. Toch veel meer hack and slash. Gear is in Elder Scrolls eigenlijk wel van ondergeschikt belang, maar de afwisseling met je skills is weer ontzettend veel groter dan bij Diablo.
Wat wil je precies weten? Want het is best lastig om het in het algemeen uit te leggen als je niet weet wat de ander precies wil weten
Want op zich kun je over de verschillen boeken vol schrijven, maar hebben ze inderdaad ook een erg grote overeenkomst, namelijk het genre. Het is niet alsof er een FPS tegenover een MMORPG wordt afgezet nee
Wat wil je precies weten? Want het is best lastig om het in het algemeen uit te leggen als je niet weet wat de ander precies wil weten
Want op zich kun je over de verschillen boeken vol schrijven, maar hebben ze inderdaad ook een erg grote overeenkomst, namelijk het genre. Het is niet alsof er een FPS tegenover een MMORPG wordt afgezet nee