Dit is om te huilen

04-08-2012 07:42 28 berichten
Al sinds gisteravond 22:00 kamp ik met TRAAG internet. Het is zo traag dat ik niet eens kon genieten van mijn favoriete koreaanse horror film: http://www.youtube.com/watch?v=-cPh3ocy ... ure=relmfu

Ik dacht toen van oke morgen toch nog weekend dus ik kijk morgen wel. Maar ik ben wakker en dacht laat ik kijken of het nu wel werkt, MAAR NEE youtube buffert om de 5 secondes en sites loaden heel langzaam.

Nu weet ik niet of het aan UPC of mijn router ligt of mijn dns configuratie (herstel en diagnose geeft de ene keer aan dat er een dns configuratie probleem is maar de andere keer is er niets aan de hand).....HELP! Dit is een ramp! Ik heb bij UPC geen melding gevonden en de speedtest levert een downloadsnelheid van 0.35 mbps op...maar is dat veel of weinig?

HELP
Alle reacties Link kopieren
Geen tips

Misschien kunnen je (denkbeeldige) man en 7 kinderen helpen?
Bij mij is UPC ook tergend langzaam op het moment.

M'n telefoon is sneller.
quote:missy_acy schreef op 04 augustus 2012 @ 07:56:

Bij mij is UPC ook tergend langzaam op het moment.

M'n telefoon is sneller.het is zo irritant waarom melden ze dit eigenlijk niet op hun site? of doen ze dat alleen als er gewoon echt geen internet is? ben benieuwd hoe lang dit gaat duren
Moet je geen ontbijt maken voor de 7 kinderen en je denkbeeldige man?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ze doen het alleen melden als er geen internet is. Hoop dat t snel is opgelost, heb net een nieuwe laptop, zit ik nog steeds op m'n mobiel.
Bij mij (midden Veluwe) is UPC niet traag.
Oost NL, omgeving Arnhem-Nijmegen wel.

On demend deed t net ook niet.
Midden Veluwe, wauw! Mooie omgeving!
Ik zit in Zuid-Holland....misschien is er toch iets anders? ik zit net een twitter search te doen en volgens mij heeft niemand er last van....
Hier doet alles t weer, on demand ook.
is het niet je eigen laptop?
Als niemand er last van heeft en jij wel, dan is het een actie van De Drieling: ze willen aandacht in plaats van horrorfilms. En ontbijt.
quote:himalaya schreef op 04 augustus 2012 @ 09:04:

Als niemand er last van heeft en jij wel, dan is het een actie van De Drieling: ze willen aandacht in plaats van horrorfilms. En ontbijt.
Je bent gehacked hoor, iemand kijkt op je pc mee.

Daar word internet traag van, zodat ze alles goed kunnen volgen.
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 04 augustus 2012 @ 09:27:

Daar word internet traag van, zodat ze alles goed kunnen volgen.Dat zeg ik. De Drieling.
nog steeds niet zoals het hoort. bij vlagen gaat hij snel, maar het is niet meer zo van klik en pagina is er....het duurt even voordat er geladen is....ik ga huilen.
quote:Maaique schreef op 04 augustus 2012 @ 09:27:

Daar word internet traag van, zodat ze alles goed kunnen volgen.
quote:mieke19877 schreef op 04 augustus 2012 @ 09:30:

nog steeds niet zoals het hoort. bij vlagen gaat hij snel, maar het is niet meer zo van klik en pagina is er....het duurt even voordat er geladen is....ik ga huilen.
quote:himalaya schreef op 04 augustus 2012 @ 09:34:

[...]

[afbeelding]
Gaffer, dat is toch zo een nep baby? Reborn toch?
quote:missy_acy schreef op 04 augustus 2012 @ 09:58:

Gaffer, dat is toch zo een nep baby? Reborn toch?Past dat niet uitstekend bij TO?
Bij alles de stroom er afhalen en alles resetten,ook je modem en router.

Hier ook UPC en alles werkt normaal ( Noord Holland )

Download

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 16402.2 KByte/sec (=131218 kbps)

Upload

Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 321.6 KByte/sec (=2573 kbps)

Connection

Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 826.0 Conn/min

Dit zijn hier de actuele gegevens ..
Komt door de babyolie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
nee, niet door de olie, want de overige twee computers zijn ook trager dan normaal. Wel is mijn downloadsnelheid nu 9.18 dus blijkbaar wordt het wel sneller....maar vind het wel vervelend! ik had nog zoveel leuke plannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven