E-mail op Samsung Galaxy Ace

14-07-2012 09:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn e-mail (hotmail) opstart op mijn Samsung Galaxy Ace dan blijf ik de melding "Kan niet verbinden met server krijgen".

Al een maand doet ie het niet. Maakt ook niet uit waar ik ben.

Het maffe is dat ie het in het begin ook niet deed (eind 2011/begin 2012) en toen (ergens in april) juist weer wel.

Nu dus weer niet....

Ik heb al gekeken voor een software update maar die was niet beschikbaar. Dus dan ga ik ervan uit dat ik up-to-date ben....

Iemand?
Oke gebruik je sinds een maand ook wifi thuis? of geld dit overal ? het vreemde was met mijn oude toestel, HTC, dat als ik de wifi aan zette, ik met geen mogelijkheid mail kon binnenhalen/verzenden. Op mijn samsung young is dit dus helemaal geen probleem.

Misschien anders, terug zetten naar fabrieksinstellingen (let op) eerst back-up maken van al je contacten, foto's en overige media en dan via de wizard of zo je mail opnieuw instellen?
heb je wel verbinding met internet?

mijn ace heeft vaak geen verbinding met internet,en dan moet ik hem uit en weer aan zetten.
Ik heb ook een Ace, en precies hetzelfde probleem als jij sinds deze week. Bij mij heeft de mail altijd gewerkt, nu geeft hij al een paar dagen diezelfde melding.
@ all: Het geldt overal, heb verbinding met internet; whatsapp en facebook doen het allemaal gewoon.

Vind de melding van el_spark wel opvallend. Misschien eens bij Samsung zelf informeren. Geen idee waar ik moet beginnen maar dat vind ik wel uit.
Oh. Ik bedenk me nu dat ik een tijdje geleden mijn wachtwoord heb veranderd. Ik denk dat het 'm daarin zit. Ga ik vanavond proberen!
Eeeh..ahum, ja: ik had mijn wachtwoord onlangs veranderd. Dat is het euvel. Naar je e-mail gaan, dan bij instellingen gaan naar Inkomende en Uitgaande instellingen en op beide plekken je wachtwoord aanpassen....

el_spark; hoop dat dit ook voor jou geldt.

Tja, bij " Kan niet verbinden met server" denk ik niet aan een wachtwoord dat niet klopt.

Anyway: opgelost!
Dat zal het zijn! Wat een toeval! Ik heb ook onlangs mijn wachtwoord veranderd, nadat er allerlei spam via mijn account was verstuurd, waardoor hij dus tijdelijk geblokkeerd was. Had hier ook niet aan gedacht. Bedankt forumdame!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven