E-mail op Samsung Galaxy Ace
zaterdag 14 juli 2012 om 09:44
Als ik mijn e-mail (hotmail) opstart op mijn Samsung Galaxy Ace dan blijf ik de melding "Kan niet verbinden met server krijgen".
Al een maand doet ie het niet. Maakt ook niet uit waar ik ben.
Het maffe is dat ie het in het begin ook niet deed (eind 2011/begin 2012) en toen (ergens in april) juist weer wel.
Nu dus weer niet....
Ik heb al gekeken voor een software update maar die was niet beschikbaar. Dus dan ga ik ervan uit dat ik up-to-date ben....
Iemand?
Al een maand doet ie het niet. Maakt ook niet uit waar ik ben.
Het maffe is dat ie het in het begin ook niet deed (eind 2011/begin 2012) en toen (ergens in april) juist weer wel.
Nu dus weer niet....
Ik heb al gekeken voor een software update maar die was niet beschikbaar. Dus dan ga ik ervan uit dat ik up-to-date ben....
Iemand?
zaterdag 14 juli 2012 om 10:33
Oke gebruik je sinds een maand ook wifi thuis? of geld dit overal ? het vreemde was met mijn oude toestel, HTC, dat als ik de wifi aan zette, ik met geen mogelijkheid mail kon binnenhalen/verzenden. Op mijn samsung young is dit dus helemaal geen probleem.
Misschien anders, terug zetten naar fabrieksinstellingen (let op) eerst back-up maken van al je contacten, foto's en overige media en dan via de wizard of zo je mail opnieuw instellen?
Misschien anders, terug zetten naar fabrieksinstellingen (let op) eerst back-up maken van al je contacten, foto's en overige media en dan via de wizard of zo je mail opnieuw instellen?
maandag 16 juli 2012 om 10:30
dinsdag 17 juli 2012 om 02:16
Eeeh..ahum, ja: ik had mijn wachtwoord onlangs veranderd. Dat is het euvel. Naar je e-mail gaan, dan bij instellingen gaan naar Inkomende en Uitgaande instellingen en op beide plekken je wachtwoord aanpassen....
el_spark; hoop dat dit ook voor jou geldt.
Tja, bij " Kan niet verbinden met server" denk ik niet aan een wachtwoord dat niet klopt.
Anyway: opgelost!
el_spark; hoop dat dit ook voor jou geldt.
Tja, bij " Kan niet verbinden met server" denk ik niet aan een wachtwoord dat niet klopt.
Anyway: opgelost!