E-reader, Be-Book etc.

29-11-2011 19:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een vraag:-)

Ik wil dolgraag een e-reader of tenminste zo'n ding om boeken op te kunnen lezen.( volgens mij is een e-reader een merk?)

Wie heeft er ervaringen met e-readers?

Ik zit nu te kijken naar een Neo Be-Book van ¤149.99 . Ik vind dit wel een mooie prijs en volgens mij komt hij ook wel goed uit de testen.

( ervaringen denk ik)

En nog een vraag, hoe bevalt jullie e-reader? Pak je 'm net zo snel als een ouderwets boek?

En is het niet al te moeilijk om er boeken op te zetten?

Ik hoor graag jullie ervaringen meningen en andere toevoegingen...
1 woord: Kindle!
Kindle, absoluut. .
Wat is jullie ervaring met de Kindle dan? Wat is het grote voordeel daarvan?
Kindle, erg prettig, makkelijk, accu gaat zo'n 5 boeken mee bij mij en £89

Ik heb ook een sony, wat een bagger ding. Moeilijk te bedienen en bij elk boek moet ik hem 3 keer opladen.
Ah know`t, tha shunt
Oh, ik heb een Sony e-reader en ben er heel erg tevreden over. Kindle heb ik geen ervaringen mee.
Ik heb de Be-book Neo, prima ding!! Ben er super tevreden mee, en lees heeel veel. Hij gaat heel lang mee, hoeft maar heel weinig opgeladen te worden. En wij gebruiken em echt elke dag.
Ik heb ook een Sony, makkelijk te bedienen en batterij gaat superlang mee. Ik ben juist meer gaan lezen sinds ik de ereader heb. Kreeg van een kennis een CD met 1.500 boeken, daar kan je even mee vooruit! Als je lid bent van de bieb, kun je ook boeken lenen.

We hebben ook een tablet, maar dat is veel te licht. De e-reader geeft geen licht, maar is wel heel scherp, dat maakt het rustiger voor je ogen.

Succes!
Ik heb ook de Bebook Neo en ben ook heel tevreden, gebruik 'm ook iedere dag. Het gebruik ervan is heel intuitief vind ik en de batterij gaat lang mee, ook als je 'm vaak lang op stand by hebt staan. Heb ook zo'n bijpassend lampje erbij maar dat heb ik nog nooit gebruikt.

Maar mijn vriendin heeft er eentje van Sony en zij is ook heel tevreden over die van haar.
Oké , bedankt.

Denk dat ik voor de Neo ga. Klinkt goed, en hij ziet er ook functioneel goed uit.

Het enige wat mij nog tegen houdt, zijn gewoon ouderwetse boeken!

Ik hoop gewoon dat het lezen net zo leuk blijft!;-)

Het lijkt me wel enorm handig, ook op vakantie en gewoon dat je meerdere boeken erop hebt staan.
Ik vind gewoon lezen uit een ouderwetsch boek nog net zo leuk hoor, alleen onhandiger (zeker met heel dikke boeken). Maar een e-reader is zo handig tijdens het voeden van mijn zoontje omdat ik dan maar 1 hand nodig heb om de bladzijden om te slaan. En het scheelt idd heel erg veel bagage tijdens vakanties.

Mijn bebook kan ik trouwens ook opladen in de auto met de oplader van mijn tomtom (heb er eentje die niet geiintegreerd is dus).

Vind het wel een nadeel dat ik eigenlijk geen kaften meer herken in de boekhandel en het is ook lastiger om leuke boeken uit te zoeken, op de achterkant van mijn ereader staat namelijk niets. Oh ja, wat ook onhandiger is, is dat je minder makkelijk even terugbladert om iets terug te lezen.
Ik heb voor de 2e keer een Sony, de eerste sneuvelde omdat hij het gewicht van m'n elleboog niet aan kon.Ik heb nu het nieuwste model en ik ben er zeer tevreden over. Een groot voordeel vind ik dat je er nu ook mee online kunt en zo makkelijk kranten ed. binnenhaalt.

Overigens lees ik ook meer sinds de e-reader, omdat je makkelijker even een boek binnenhaalt.
Hier is al een topic voor...

E-book, is het wat?

Heb zelf sinds kort de Kindle Touch, super ding!
Ik heb goede ervaringen gelezen over de BeBook. Het fijne van deze e-reader vind ik dat deze een eInk scherm heeft, waardoor je ogen niet zo snel moe worden/pijn gaan doen.

Ook is het scherm heel duidelijk te lezen, kortom zeker een aanrader en gewoon veel meer voordelen in vergelijking met boeken meesjouwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven