Echte smileys i-phone

17-02-2011 23:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan je in berichten ook echte smileys zetten met een i-phone?

Dan bedoel ik niet de dubbele punt met haakjes.
Ik heb er een app voor: Emoji free

Die voegt een extra smiley functie toe aan je toetsenbord 
iPhone. Niet i-phone, Iphone of i phone.

Leer het nou eens mensen! 
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 17 februari 2011 @ 23:46:

iPhone. Niet i-phone, Iphone of i phone.

Leer het nou eens mensen! dat maakt ie er toch zelf van of niet?
Als je er eentje hebt wel ja. Tenzij je stug je eigen versie blijft typen, dan houdt ie wel een keer op met verbeteren.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 18 februari 2011 @ 00:02:

Als je er eentje hebt wel ja. Tenzij je stug je eigen versie blijft typen, dan houdt ie wel een keer op met verbeteren.
Heb 't gedownload maar ik krijg hem niet op mijn toetsenbord.

Alle handelingen wel uitgevoerd volgens mij.

*algemeen

*toetsenbord>emoji

Wat doe ik fout?
Hmm, ik heb onder toetsenbordinstellingen Nederlands aan staan, maar onder Japans staat ook emoji aan. Dan heb ik links van m'n spatiebalk een wereldbol waardoor je van taal kunt wisselen. Als ik daar op druk verschijnen m'n smilies in beeld 
Heb hetzelfde probleem gehad, je moet je iPhone opnieuw opstarten en dan zou hij er wel tussen moeten zitten.
Misschien heb je niet de goede ? Het moet emoji icons free zijn .

Hij staat nr 7 in de top 25 gratis apps
Lukt niet, misschien omdat ik geen sim heb geïnstalleerd, gebruik hem via wireless.

Heb emoji free en icons free nu erop staan.

Snap er niets van haha.

Krijg het toetsenbord wel als ik app aantik maar hier bv niet.
Mij lukt het ook niet champoepel, geen idee wat ik fout doe.
Heb hem nu ook weer gesynchroniseerd op de computer.

No results.
Deze link zou op je iPhone of computer iTunes moeten openen en naar de App gaan:

http://itunes.apple.com/n ... moticons/id332509635?mt=8

Je installeert de App op je iDevice en start 'm op.

Sluit de App af en ga naar de instellingen.

Kies "Algemeen" en scroll omlaag naar "Toetsenbord", dan selecteer je "Internationale versies", vervolgens "Voeg toetsenbord toe..." In de lijst die je dan te zien krijgt kies je nu "Emoji". Je hebt nu een extra toetsenbord in de lijst staan.

Verlaat de instellingen en ga naar een app die tekstinvoer ondersteunt. Links van de spatiebalk is nu het brede "123"-knopje vervangen door een smaller knopje en een knopje met een globe-icoontje. Iedere tik op dat icoontje schakelt om tussen je toetsenborden/T9-woordenboeken. Hou je je vinger op het toetsje dan komt er een lijst waarin je het toetsenbord ineens kunt kiezen.

Als je in het Emoji-toetsenbord zit kun je onderaan met de knopjes kiezen uit icoon-categorieën, daarbinnen kun je verschillende vensters met Emoticons selecteren door de "swipen". Aan de bolletjes boven de lijst met icoontjes kun je zien hoeveel pagina's de geselecteerde catagorie heeft.

Als het niet meteen lukt na installeren van het toetsenbord zet dan je iDevice even helemaal uit (sleep/wake-button indrukken tot de slider "Zet Uit" verschijnt en dan natuurlijk even schuiven) en start het daarna weer op.

Als de Emoji het eenmaal doen kun je de App weer van je toestel verwijderen.
YES!!!!!!!! 

Hij doet het!!!!!

Dankjewel LRW 

Het zat hem denk ik in het aan en uit zetten met het zet uit schuifje.

Lang ingedrukt houden en dan zet uit, dan weer aan en hij deed het.
Hier is het ook gelukt! 

Mss dat iemand weet hoe ik het volgende op moet lossen; ik heb sinds vanavond een grijze apps die ik niet wegkrijg?!...
Een app verwijder je door er een poosje op te drukken. Dan verschijnt er linksboven een kruisje. Als je die aanklikt krijg je de keuze verwijderen of annuleren.
Dat doet hij juist nu niet malu. Er komt geen kruisje
Misschien een stomme vraag maar waarom moet je de app verwijderen?

Als ik op het kruisje druk staat er dat hij alle gegevens van emoji verwijdert.

Dan ben ik toch weer alles kwijt?
Die Emoji-app heb je alleen nodig om dta toetsenbordje te activeren. De App zelf doet eigenlijk niets, behalve een stom spelletje dat HEEL snel verveelt. Daarom kun je 'm na activatie verwijderen...

@Claudia2010: van welke App is het icoontje? Heb je je telefoon al ene keer volledig herstart? En probeer anders eens om de AppStore-App te starten en te laten zoeken naar updates...
Jee..dat is ook toevallig lulletje, ik ging hier net weer even lezen. Dat icoontje is grijs en is niet te verwijderen; ik zie geen kruisje. Ik zal hem nu idd even aan en uit zetten.
Ik heb hem uitgezet en hij is weg nu. Hoe simpel kan het zijn
Mooi, ook weer opgelost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven