een i-pod vraag

07-06-2011 23:14 11 berichten
Ok ik heb al maanden een ipod en sinds een paar dagen weet ik hoe je er muziek op moet zetten

Maar nu wil ik straks ff naar bad en de ipod aanzetten en horen zonder oordopjes maar kan nergens een luidspreker ofzo vinden.

wie weet er raad of kan dit gewoon niet?
Je kan er boxjes aan hangen, maar neem aan dat je die niet hebt. Er komt zo iig geen geluid uit de ipod. Je moet er dopjes of boxjes aan hebben hangen.
ow jammer! Nou ja dan kan ik in ieder geval stoppen met wanhopig zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mij in ieder geval een glimlach bezorgt!
quote:Tijntje schreef op 07 juni 2011 @ 23:35:

Je hebt mij in ieder geval een glimlach bezorgt!was mijn vraag zo naief?
Hangt van de ipod af. Bij mij komt er wel geluid uit. Ik heb een touch met onzichtbare speaker
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 juni 2011 @ 23:14:

Ok ik heb al maanden een ipod en sinds een paar dagen weet ik hoe je er muziek op moet zetten

Maar nu wil ik straks ff naar bad en de ipod aanzetten en horen zonder oordopjes maar kan nergens een luidspreker ofzo vinden.

wie weet er raad of kan dit gewoon niet?

Heb je ook geen boxjes aan je pc? Die knal je zo aan je ipod!
Ligt er aan welke je hebt. Ik heb de Nano en zodra ik de oorpluggen er uit haal, hoor ik de muziek gewoon uit dat ding.
nee geen boxjes aan mijn comp. heb wel een touch maar als ik mijn oordopjes eruit haal hoor ik niks. Ga toch nog ff puzzelen
Hmm, oke. Heb zelf de gewone dus ben daar vanuit gegaan nog gevonden hoe het werkt?
als je n touch hebt moet ie t doen hoor!:) aan de zijkant kan je 'm harder/zachter zetten. Misschien heb je via instellingen per ongeluk t volume op heel laag begrensd?
meer brood is minder hap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven