erg nutteloze compu/netwerk vraag

19-12-2013 18:06 17 berichten
Ik als nutteloze topics-kampioen van het forum heb er weer een.

Ik vraag mij namelijk iets af.

Op mijn werk als het soms rustig is zit ik af en toe als ik dus heel even niks te doen heb te forummen . (het is een netwerk uiteraard)

Sinds deze week doet (op mijn werk dus) de site het bij het doorklikken naar het forum niet meer.

Zou het kunnen (misschien zeg ik nu iets heel stoms ) dat ze vinden dat ik er te veel op zit en dat ze hem geblokkeerd hebben of zoiets bij de ICT?

Ik heb geen idee of dit overigens mogelijk is maar vroeg het me af...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zou zomaar kunnen..haha!
Ik zou gaan zoeken of ik het weer kon deblokkeren. Dat zal ze leren!
NOUHOUHOU!

Niet mij plagen , boehoehoe...
je zou het kunnen proberen met een proxy website
Sommige websites, de veelbekeken sites die niet met je werk van doen hebben, kunnen worden geblokkeerd.
Maar dan zou ik niet de enige zijn die daar de hele tijd op zit of niet dan? Je hebt zeg maar wel je eigen 'computer' zeg maar. (niet computer, maar je logt in onder je eigen code)

He wat met proxy? Wat is dat en wat kan je ermee? (ik ben erg technisch, not...)

Maar goed, dan weet ICT dus wat ik soms wel eens uitspook , kutterdekuttert...

TL: ik kan ook Chucky ff van je lenen, dan is het snel opgelost ...
Ict kan in alle computers:) ze kunnen je emails lezen als ze willen, kijken op welke websites je zit, je computer overnemen zodat ze zien wat jij ziet....maar hopelijk hebben ze het druk met andere dingen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Het lijkt me sterk dat je nog wel op www.viva.nl kan en niet meer op forum.viva.nl. Dan lijkt het me logischer dat de hele viva-site geblokkeerd is (het hele domein).

Als je eens direct forum.viva.nl intypt?

Of je googlet een topic en probeert dan via een topic binnen te komen?
Dat hoop ik ook

(zal ook zo zijn, ik ben echt niet de enige die wel eens op andere websites zit)

Maar wat wel raar is, heel veel mensen (ik ook wel eens) zitten heel veel op facebook op de werkcomputers. Dan zouden die, en andere veel bezochte sites (bijv. ah.nl ivm recepten) toch ook geblokkeerd worden?

Tenzij er nog meer mensen wel eens op de viva site zitten maar dat lijkt me niet...

Ja idd, het lijkt me dat ze dan de hele site zouden blokkeren.

Alhoewel, als je doorklikt krijg je toch een andere link ??

Kan het niet zo zijn dat er iets ff stuk is of zo, weet ik veel...
Ik heb op een automatiserings-afdeling gewerkt en ja, subsites kunnen geblokkeerd worden. Nu kan ik niet met zekerheid zeggen of dat bij jou ook is gebeurd natuurlijk. Maar ICT-ers zijn niet eng hoor, je kunt gewoon aan ze vragen of deze site (voor jou) geblokkeerd is.
Eeehhh nou ja dat lijkt mij niet handig, dan weten ze dat ik soms wel eens iets voor mijzelf doe ...

Onze ICTer is wel eng hoor.....

Waarom weet je het niet zeker? Het zou wel vreemd zijn,

want nogmaals, waarom doen ze dat dan niet bijv. bij facebook? Daar zitten we veel meer op, niet alleen ik.

Of mag die man me misschien niet ??
quote:phoebeisback schreef op 19 december 2013 @ 18:45:

TL: ik kan ook Chucky ff van je lenen, dan is het snel opgelost ...Dan kom je op de wachtlijst. Chucky heeft het druk op het moment..
Of ze hebben in het algemeen forums geblokkeerd. Kun je nog wel op andere forums komen?
Mag je dan niks voor jezelf doen?

Maar het ligt er mede aan welke melding je in beeld krijgt. Soms kan er ook iets aan een site gewijzigd worden waardoor deze opeens gefilterd wordt.
Betrapt!
quote:Tepelsteeltje schreef op 19 december 2013 @ 19:05:

[...]

Dan kom je op de wachtlijst. Chucky heeft het druk op het moment..

Dit is een spoed/noodgeval!

Kan hij zijn vriendinnetje (hoe heet ze ook alweer) niet sturen?

Naar die andere gevallen? Dit is een ernstige zaak...

Ja dat mag wel lijkt me...

Ja andere doen het wel.

Kan het niet zo zijn dat die een programma of zo veranderd heeft wat het viva forum niet ondersteunt?

En dat hij het bewust geblokkeerd heeft zou heb ik het vermoeden ...

wel erg vreemd zijn... (waarom nu dan ook pas...nou ja, ligt niet erg voor de hand geloof ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven