Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Ik snap dat sowieso allemaal niet.
Toch heel fijn dat er een groter assortiment komt voor mensen die vegetarisch of veganistisch willen of moeten eten?
Dat maakt voor iemand die niet zo wil of moet eten toch niks uit? Niemand dwingt je tot iets wat je niet wil.
Ik eet zelf wel vlees en zuivel, maar fijn dat het assortiment steeds breder wordt en er nieuwe vegan producten komen. Handig ook voor kinderen met oa een koemelkallergie.
Net als halalproducten in de supermarkt, fijn voor de mensen die het gebruiken. Fijn dat de supermarkten ook op die klanten inspelen en hen dingen aanbieden.

Waarom moet je daarover vallen? Waarom moet ik me daar druk over maken?
Ik heb het idee dat de mensen die zich hier druk om maken dezelfde mensen zijn die zeuren dat hen alles wordt afgepakt en dat onze tradities niet meer mogen en Nederland niet meer van "ons" is, bla, bla, bla.
Mensen met een niet al te hoge intelligentie en inlevingsvermogen. :facepalm:
Idd het zijn vaak die mensen "zE pAkkEn AlLes vAn oNs Af!"


Ik kom nu dus iemand op mijn tijdslijn tegen met "feestje"(zo noemt zij het) foto's. Verschillende stellen bij elkaar, geen afstand, hartjes,filters over de foto's etc. Ze stond nog onder vrienden omdat we zijn opgegroeid samen maar duidelijk beide een andere weg ingeslagen ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
14-03-2021 10:49
Zat een beetje doelloos op fb te scrollen en commentaar te lezen. Ik belandde in de comments van een advertentie van een slager. Zegt iemand: ik wil geen dode dieren op mijn tijdlijn zien.

Ja prima hoor, maar 1) de adverteerder kan daar niks mee en 2) door erop te klikken en te posten denkt het algoritme dat je geïnteresseerd bent in dit product. Ze zal dus meer dode dieren te zien krijgen.

Domme doos.
Heel suf, ja. Er is bovendien gewoon een functie waarmee je kunt aangeven dat je die adverteerder niet meer wilt zien.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
14-03-2021 11:58
Die mensen hebben het gevoel dat veganisten/vegetariërs ze slecht vinden omdat ze dooie beesten eten, of misschien hebben ze in een diep donker hoekje toch een gevoelentje dat al dat vlees nooit goed kan zijn. In ieder geval: ze voelen zich aangesproken en dat is de schuld van die vegaknakkers.

Die arme onschuldige vegaknakkers :(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
pearle schreef:
14-03-2021 12:11
Dan moet je de reacties op een post van de postcodeloterij eens lezen als die ah kaart in het najaar weer wordt uitgedeeld.
Die mensen kunnen sowieso niet lezen want je kunt er naast vega heel veel andere dingen voor bestellen.
Maar nee, alleen maar klagen dat ze die vega troep niet gaan eten. En de reacties van: je kunt ook pasta of fruit of ijs nemen , dat lezen ze niet, nee alleen maar klagen over vega.

jemig, gooi die kaart dan weg zeg

Ja, die reacties zijn inderdaad hilarisch!

Ik heb 1 gelezen die de kaart al weggegooid had en er toen achter kwam dat ze/hij er ook groente mee had kunnen kopen. Dat was even balen. :rofl:

Echt hoor, het is gratis en je hoeft er niets mee te doen. Waarom zo boos.
Later is nu
Ik zit bij Facebook bij een cavia-gebeuren voor nuttige tips over huisvesting, voeding, maar als ik een serieuze vraag wil stellen, stel ik die liever bij de caviaforum site, want op FB lopen er verschrikkelijk onaangename betweters rond die je hok afkraken als die kleiner dan 2 meter is, en welk voer je ook geeft, het is meestal het verkeerde en als je cavia vandaag niest, had je gisteren al bij een caviakundige dierenarts moeten zitten die aan de andere kant van het land woont.
Nu ik dit zo schrijf, waarom dit ik er eigenlijk nog bij?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kreeg vandaag ineens meldingen van iemand uit mijn lijst die haar info had bijgewerkt, en een foto had gedeeld. We zijn (behalve bevriend dan) verder niks van elkaar dus waarom ik dan die meldingen krijg..?
Luci_Mster2 schreef:
14-03-2021 09:54
Ja, nu pas?
Ja.. diep van binnen is het namelijk echt wel een goed mens (geweest). Ik vind t zo sneu dat ze door al deze theorieën in haar macht genomen wordt, en er zo diep in zit.

Aan de andere kant noemt ze mij (niet persoonlijk overigens, maar wel de “slapenden”) pedofiel, schaap, duivel, kindermoordenaar en noem maar op.

Ik zou zo graag willen dat ze zelf wakker wordt uit de boze droom waar ze nu in zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mogen Instagram irritaties ook? Nou komt 'ie. Ik vind die 20 jarige meiden die zich in de vreemste bochten wringen om een buik rolletje te creëren, in het kader van body postivity zeer irritant.
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
Ik heb er eentje die een filmpje plaats van de demonstratie gisteren. Met er boven:

Dit is verwijderd...

Iemand die tegen een ME bus aanrent. Zelf. :facepalm:

En dat is een filmpje dat over al te zien is, dus van waar is het verwijderd? En door wie zou het verwijderd zijn? :lol:


Ik heb er maar een :rofl: bijgeplakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwetrui schreef:
14-03-2021 21:21
Ik kreeg vandaag ineens meldingen van iemand uit mijn lijst die haar info had bijgewerkt, en een foto had gedeeld. We zijn (behalve bevriend dan) verder niks van elkaar dus waarom ik dan die meldingen krijg..?
Krijg ik ook bij sommige mensen, bij anderen weer niet. Misschien zijn dat mensen die je vaker liked ofzo?
Later is nu
Ook irritant: bedrijven die geen fatsoenlijke websitw hebben, maar alleen een fb-pagina.
Rot op, dat klik ik dus meteen weg.
Globe83 schreef:
14-03-2021 14:44
Idd het zijn vaak die mensen "zE pAkkEn AlLes vAn oNs Af!"


Ik kom nu dus iemand op mijn tijdslijn tegen met "feestje"(zo noemt zij het) foto's. Verschillende stellen bij elkaar, geen afstand, hartjes,filters over de foto's etc. Ze stond nog onder vrienden omdat we zijn opgegroeid samen maar duidelijk beide een andere weg ingeslagen ;)

Oh zo eentje had ik ook op mijn tijdlijn. Feestje omdat iemand héél erg ziek geweest was en nu weer thuis. Allemaal op een kluitje en knuffelend op de foto @(
De kanker is weg en nu mag hij corona?
Alle reacties Link kopieren Quote
:O
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
15-03-2021 08:02
Krijg ik ook bij sommige mensen, bij anderen weer niet. Misschien zijn dat mensen die je vaker liked ofzo?
Euh.. Ja, ik like niet alles van haar maar het zou kunnen dat ie daarom meldingen stuurt ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
15-03-2021 10:35
Ook irritant: bedrijven die geen fatsoenlijke websitw hebben, maar alleen een fb-pagina.
Rot op, dat klik ik dus meteen weg.

Ja he? Dan tik je een bedrijfsnaam in in Google, krijg je alleen een Facebook pagina, daar doe ik geen zaken mee, doeiiii
-Darkside- schreef:
15-03-2021 10:35
Ook irritant: bedrijven die geen fatsoenlijke websitw hebben, maar alleen een fb-pagina.
Rot op, dat klik ik dus meteen weg.

Ja, zulke bedrijven klik ik meteen weg en zoek ik wel een ander bedrijf wat professioneler is en een goede website heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Globe83 schreef:
14-03-2021 14:44
Idd het zijn vaak die mensen "zE pAkkEn AlLes vAn oNs Af!"


Een andere dagelijkse opmerking van zulke mensen: "de zakkenvullers in Den Haag...."
amarna schreef:
15-03-2021 17:27
Een andere dagelijkse opmerking van zulke mensen: "de zakkenvullers in Den Haag...."

De roverheid :bonk:
De (s)linkse roverheid
LAgirl82 schreef:
15-03-2021 17:30
De roverheid :bonk:
Oh is die er nog steeds?

God helpe me de brug over :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
15-03-2021 17:31
De (s)linkse roverheid

Ik zie steeds meer mensen praten over 'die linkse kliek van de VVD.'

Als je denkt dat de VVD links is zit je veeeeeel te ver naar rechts.

Overigens ook van de PVV, die nota bene nog links van het CDA zitten op dit moment.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
"Ik zie heel wat meer hartjes en duimpjes dan bij Rutte. Beetje raar dat dan zogenaamd Rutte de grootste aanhang zal hebben volgens de peilingen..."

Onder een post op FB.

Jajoh, FB is de opinie van heel Nederland.
Alle reacties Link kopieren Quote
Reacties op het filmpje van Lubach afgelopen zondag :facepalm:
Later is nu
friezinnetje2014 schreef:
15-03-2021 18:49
"Ik zie heel wat meer hartjes en duimpjes dan bij Rutte. Beetje raar dat dan zogenaamd Rutte de grootste aanhang zal hebben volgens de peilingen..."

Onder een post op FB.

Jajoh, FB is de opinie van heel Nederland.
Moeilijk gedoe dat stemmen. Doe gewoon een poll op fb joh.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven