Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
TPV ;)
Ik heb iemand op fb die op maandag een plaatje post dat het zo naar is dat de werkweek weer begint. Daarna fijne dinsdag. Dan De week is weer doormidden. Dan fijne donderdag. Dan Hoera! Vrijdag. Fijne zaterdag en tenslotte, Morgen weer werken.

Vermoeiend
Alle reacties Link kopieren Quote
Scheelt wel weer een kalender, natuurlijk :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
04-10-2019 10:56
Ik heb iemand op fb die op maandag een plaatje post dat het zo naar is dat de werkweek weer begint. Daarna fijne dinsdag. Dan De week is weer doormidden. Dan fijne donderdag. Dan Hoera! Vrijdag. Fijne zaterdag en tenslotte, Morgen weer werken.

Vermoeiend
Dit soort mensen zijn toch nog de enige soort mensen die nog op Facebook zitten toch?
Verveelde, beetje simpele, oude mensen met glitterplaatjes, net als de laatste jaren van Hyves.
Laat ze toch lekker.

Vraag je liever af hoe het komt dat jij zelf blijkbaar bij deze mensen hoort!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahahaha! Op de Viva fb werd gisteravond deel 5 gedeeld :mrgreen:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzyqfive schreef:
04-10-2019 11:22
Hahahaha! Op de Viva fb werd gisteravond deel 5 gedeeld :mrgreen:

Daar zit jij op? :O
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
04-10-2019 11:04
Dit soort mensen zijn toch nog de enige soort mensen die nog op Facebook zitten toch?
Verveelde, beetje simpele, oude mensen met glitterplaatjes, net als de laatste jaren van Hyves.
Laat ze toch lekker.

Vraag je liever af hoe het komt dat jij zelf blijkbaar bij deze mensen hoort!

Hè, gezellig dat je er bent!

Ik heb gelukkig meestal leuke en gezellige mensen op facebook. En ja, daar reken ik mezelf dan ook toe :biggrin:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
04-10-2019 11:04
Dit soort mensen zijn toch nog de enige soort mensen die nog op Facebook zitten toch?
Verveelde, beetje simpele, oude mensen met glitterplaatjes, net als de laatste jaren van Hyves.
Laat ze toch lekker.

Vraag je liever af hoe het komt dat jij zelf blijkbaar bij deze mensen hoort!
Jou is nooit geleerd niet iedereen over één kam te scheren? ;-D
¡Apagando las luces!
jo12345 schreef:
04-10-2019 11:04
Dit soort mensen zijn toch nog de enige soort mensen die nog op Facebook zitten toch?
Verveelde, beetje simpele, oude mensen met glitterplaatjes, net als de laatste jaren van Hyves.
Laat ze toch lekker.

Vraag je liever af hoe het komt dat jij zelf blijkbaar bij deze mensen hoort!
Familie. Sorry :roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
04-10-2019 11:56
Familie. Sorry :roll:
Wel de koude kant, mag ik hopen? ;-)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
04-10-2019 11:30
Daar zit jij op? :O
Moet toch in de gaten houden welke reacties van het forum gebruikt worden op fb? :rofl:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
“Als de veestapel gehalveerd moet worden laten we dan in Den Haag beginnen... Daar zitten mij iets teveel varkens en ezels.”
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
waarom zet je de rouwkaart van een overleden familielid op FB?
Alle reacties Link kopieren Quote
friezinnetje2014 schreef:
04-10-2019 13:04
waarom zet je de rouwkaart van een overleden familielid op FB?
Zodat nog wat meer mensen hem zien en mogelijk naar de uitvaart komen?
Omdat je bekenden wilt laten weten dat het familielid is overleden maar je de woorden niet kunt vinden?

Ik vind het eigenlijk niet heel gek.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik weet van veel mensen ook amper een adres dus dan is via social media een prima oplossing.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzyqfive schreef:
04-10-2019 12:55
Moet toch in de gaten houden welke reacties van het forum gebruikt worden op fb? :rofl:
en daar is nog minder reactie dan op het slechtslopende topic hier. (heb even gekeken daar)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
04-10-2019 11:04
Dit soort mensen zijn toch nog de enige soort mensen die nog op Facebook zitten toch?
Verveelde, beetje simpele, oude mensen met glitterplaatjes, net als de laatste jaren van Hyves.
Laat ze toch lekker.

Vraag je liever af hoe het komt dat jij zelf blijkbaar bij deze mensen hoort!
Gelukkig heb ik hele andere mensen op fb,, het nodige wel gedelete of ontvolgt een poos terug. Maar je blijft het horen van anderen of zien in gezamenlijke groepen,, blabla
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :cheer: :popcorn:
Leuk een nieuw topic!!!

En wat n geniale openingspost met dat plaatje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds wanneer noem je op Facebook als volwassen vrouw je ouders pappie en mammie :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
07-10-2019 14:47
Sinds wanneer noem je op Facebook als volwassen vrouw je ouders pappie en mammie :facepalm:
Ik ken het wel van mensen uit chique families. Pappie niet zo, maar mammie zeker wel. Zelfs Prince Charles noemt zijn moeder in het openbaar Mummy.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
BigLizzie schreef:
05-10-2019 08:07
Leuk een nieuw topic!!!

En wat n geniale openingspost met dat plaatje.

Dank je :kneel:

Ik kwam deze tegen op twitter, er is gewoon een term voor!

Vaguebooking: in vage termen melden dat er iets speelt (op FB) en dan hopen op respons. Soms vergezeld van tegelteksten met ondergaande zonnen etc.
Later is nu
Dreamer schreef:
10-10-2019 10:48
Ik kwam deze tegen op twitter, er is gewoon een term voor!

Vaguebooking: in vage termen melden dat er iets speelt (op FB) en dan hopen op respons. Soms vergezeld van tegelteksten met ondergaande zonnen etc.
Nooit geweten dat daar een naam voor was. :-D

Er gaat nu ook weer zo een tenenkrommende rond over depressief zijn. Het ergste nog: twee vrienden die nooit meededen aan deze ellende delen nu opeens dit soort rotzooi.

Afbeelding
tvp

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven