Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:DG2015 schreef op 30 december 2015 @ 11:16:

"Vriendinnetje net verrast met ontbijtje op bed <3"

Dat zou mij dus met terugwerkende kracht minder goed smaken, als mijn vriend hierover naar complimenten zou gaan vissen op Facebook...Maar dat is FB toch. Het lijkt nu of hij haar verrast heeft met een mooi ontbijt, je weet wel, eitje, croissantje, kopje thee, sjuutje, paar geroosterde boterhammetjes en een roos in een vaasje. In het echt kan het best gewoon enkel een boterham met jam zijn. In ieder geval denk ik dat laatste als er geen foto-bewijs is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
tvp
Ik bij een vriend een vriend ontdekt die zich bekeerd heeft tot de LDS kerk (de Mormoonse kerk), die post dit soort plaatjes.

quote:dianaf schreef op 30 december 2015 @ 11:30:

[...]

Maar dat is FB toch. Het lijkt nu of hij haar verrast heeft met een mooi ontbijt, je weet wel, eitje, croissantje, kopje thee, sjuutje, paar geroosterde boterhammetjes en een roos in een vaasje. In het echt kan het best gewoon enkel een boterham met jam zijn. In ieder geval denk ik dat laatste als er geen foto-bewijs is. Ik zou het nog best oké vinden als zij had gepost dat het zo lief was dat haar vriend haar een ontbijtje op bed had gebracht, maar dit vind ik echt heel onaantrekkelijk. Je brengt iemand toch een ontbijtje omdat je dat graag voor die persoon doet, niet om complimenten te vangen?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:RoyalGala schreef op 29 december 2015 @ 16:01:

^ Ik zou het ook niet prettig vinden om mijn kinderen langs een azc te laten fietsen hoor zeker als het aan een stil weggetje is. Er gebeuren zat rare dingen rond azc's. Als die kinderen in een grote groep fietsen is het natuurlijk een ander verhaal.Ik heb als kind jarenlang langs een AZC gefietst, en ik heb nog nooit enig gevaar meegemaakt, buiten het risico op een aanrijding omdat sommige vluchtelingen nog niet zo goed kunnen fietsen. Ik fietste daar net zo makkelijk alleen als in een grote groep. En dit was in de jaren dat de vluchtelingenstroom groter was dan de in de jaren 2000-2014
quote:Ginevra schreef op 29 december 2015 @ 23:50:

Lieve mensen dit is een topic over facebookberichten. Kunnen jullie de azc discussie alsjeblieft ergens anders voeren? Ook geen berichten meer van het type "dit is mijn laatste woord over azc" of "ja goed naar ik wil nog even kwijt dat...". Gewoon weer ontopic?

En om ook zelf wer ontopic te gaan

[img]http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/ ... om/21-real ... book-friends-we-all-have/&h=305&w=318&tbnid=wFYmxAqftvdb-M:&docid=QYSWMOt0OvwHPM&hl=nl&ei=Ng2DVud7w5Q-hq2ZqAQ&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwjn7tWCk4LKAhVDig8KHYZWBkU4ZBAzCCAoHTAd[/img]

Sorry voor mijn vorige off-topic post

Wat een ongelooflijk stompzinnige tekst. Ik vraag me af of iemand die zo'n plaatje post dan ook alle niet-delers gaat ontvrienden, want je wilt toch geen FB-vriend blijven met kattenschoppers?
en nog even een eigen bijdrage, weer iemand minder op mijn vriendenlijst

https://scontent-fra3-1.x ... e2246c62dfce5&oe=57154F3A
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 12:03:

https://scontent-fra3-1.x ... e2246c62dfce5&oe=57154F3ADoor dat 'weer iemand minder op mijn vriendenlijst' had ik beter moeten weten dan de link aanklikken, maar ik word hier dus echt moedeloos van...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik heb ook een paar vrienden uit de US en zij liken dan posts van hun familie.....en aangezien die familie best gelovig is, heb ik dus ook veel plaatjes/teksten over God etc. op mijn tijdlijn. Ach ja, liever dát, dan plaatjes in de trant van de pvv
"I love not Man the less, but Nature more..."
dat is waar...
Zoiets dus

"I love not Man the less, but Nature more..."
ja heerlijk.

maar inderdaad, het is allemaal positiever dan Eige volluk eerst!!
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 12:03:

https://scontent-fra3-1.x ... e2246c62dfce5&oe=57154F3AWat erg!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Mijn bijdrage:

(heb zelf geen Facebook, maar lees vaak mee op schoonmoeders account, daar zitten echt pareltjes tussen...)

ow shit...dat gaat niet goed. Kan zeker alleen maar openbare dingen plakken? Jammer....

Niet alleen was dit allemaal van één persoon, ook nog allemaal de afgelopen 24 uur gepost.

he? Wat doe ik fout? Ik heb plakrechten....
ik denk(hoop) niet dat die chanty het gaat brengen tot dichter des vaderlands
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:renske1975 schreef op 30 december 2015 @ 14:14:

he? Wat doe ik fout? Ik heb plakrechten....je moet echt het plaatje aanklikken en dan de url kopieren
Dat heb ik volgens mij gedaan...

oh nee, wacht. ik probeer nog even wat.
ja, mijn kwartje valt. Dank starshine!
oh gruwelijk

De oogst van het afgelopen half uur.
Ik had eerst een fb-kennis die vaak van die plaatjes had over zielige palestijnen en hoe hypocriet het was dat men wel parijs herdacht maar niet doden in moslimlanden. Maar nadat ik eens erop wees dat zij aan dezelfde hypocrisie leed als ze de 'westerling' verweet, ben ik verwijderd. Reageer ik ook 1 keer op die onzin... en er werden gelijk familieleden opgetrommeld om me niet-inhoudelijk van repliek te dienen ook.

Maar ja, van de slachtofferige plaatjes en quotes ben ik nu wel af gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven