Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Owkee, ik hoefde geen aandelen of geld, een goed doel of een trustfund voor studenten leek me wel wat
Later is nu
Een half uur!

Arme jij
"I love not Man the less, but Nature more..."
haha dankje Pimpom, maar ik doe het mezelf aan door op schoonmoeders account te gluren. Ik vraag me bij deze vrouw wel eens af of zij echt niks anders te doen heeft. Ze deelt ook eigenlijk geen foto's van zichzelf ofzo, alleen maar dit soort spreuken of van die testen.
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 12:03:

en nog even een eigen bijdrage, weer iemand minder op mijn vriendenlijst

https://scontent-fra3-1.x ... e2246c62dfce5&oe=57154F3AIk denk dat zo'n varkentje wel blij is met moslims
Later is nu
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 12:03:

en nog even een eigen bijdrage, weer iemand minder op mijn vriendenlijst

https://scontent-fra3-1.x ... e2246c62dfce5&oe=57154F3A

Diegene die dit maakt en plaatst is wat mij betreft ziek in zijn hoofd.

Dan ben je gewoon geen sneuneus meer, maar gewoon ziek.
Editie NL is de laatste tijd ook lekker bezig met 'Zoek de Panda' plaatjes! Ik vind ze altijd!

quote:PimPom schreef op 30 december 2015 @ 15:34:

Editie NL is de laatste tijd ook lekker bezig met 'Zoek de Panda' plaatjes! Ik vind ze altijd!

[afbeelding]Hoeveel moeten het er zijn want ik zie met een blik een panda staan?
quote:mwcactus schreef op 30 december 2015 @ 16:21:

[...]

Hoeveel moeten het er zijn want ik zie met een blik een panda staan?

Het is er maar één...laatste dan!

Ze zijn niet moeilijk, maar ik kan er nooit voorbij scrollen zonder de panda te spotten.
Iemand deze tekst al gespot?:

Ik kan niet wachten om te zien wie de winnaars zijn. facebook eigenaar Mark Zuckerberg gaat om middernacht 4.5 miljoen van z ' n facebook voorraad verdelen onder 10 % van de mensen zoals jij en ik! Het enige wat je hoeft te doen is deze tekst knippen en plakken op je eigen pagina en post het openbaar. Facebook doet dit om te laten zien wat een krachtige tool van aansluiting het is!!! Ik kan niet wachten om te zien wie er wint. Dit is geen grap. Het is op good morning america. ‪#‎markzuckerberg‬ het is het proberen waard, niet dat het geluk ooit aan me zijde is maar niet geschoten is altijd mis.

Dat mensen dit geloven.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
Elke keer als mijn vertrouwen in de intelligentie van de mens weer wat is gestegen, wordt het ook direct de kop in gedrukt...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Dualla schreef op 30 december 2015 @ 16:41:

Ik kan niet wachten om te zien wie de winnaars zijn. facebook eigenaar Mark Zuckerberg gaat om middernacht 4.5 miljoen van z ' n facebook voorraad verdelen onder 10 % van de mensen zoals jij en ik! Het enige wat je hoeft te doen is deze tekst knippen en plakken op je eigen pagina en post het openbaar. Facebook doet dit om te laten zien wat een krachtige tool van aansluiting het is!!! Ik kan niet wachten om te zien wie er wint. Dit is geen grap. Het is op good morning america. ‪#‎markzuckerberg‬ het is het proberen waard, niet dat het geluk ooit aan me zijde is maar niet geschoten is altijd mis.

Dat mensen dit geloven. Ja, al een keer of 3...........
Ik was dit topic kwijt

En nu ben ik te laat om te komen zeiken over al die foto's van gedekte tafels die langskwamen met Kerst. Echt onwijs interessant; gourmetstel voor aanvang, gourmetstel tijdens het sudderen en aangekoekt gourmetstel ná het eetfestijn.
je bent nooit te laat. Ik zal speciaal voor jou de kerst reconstrueren.

Tafeltje gedekt. in afwachting van gasten tante en oom Clara_SimonvdBroeke en oma Jo zonder facebook. #lekkersmullen

Nou, dat smaakt heerlijk hoor!!

#Omnonnom

Wat was het weer gezellig toch? Met tante en oom Clara_SimonvdBroeke

volgens jaar bij jullie?
quote:Dualla schreef op 30 december 2015 @ 16:41:

Dat mensen dit geloven. Ik kan hier alleen maar om lachen
quote:Starshine schreef op 30 december 2015 @ 20:14:

[afbeelding]

Tafeltje gedekt. in afwachting van gasten tante en oom Clara_SimonvdBroeke en oma Jo zonder facebook. #lekkersmullen

[afbeelding]

#Omnonnom

[afbeelding]

volgens jaar bij jullie?
quote:Starshine schreef op 30 december 2015 @ 20:14:

[afbeelding]

[afbeelding]

#Omnonnom

[afbeelding]

volgens jaar bij jullie?

Dank je wel!

Ik ben niet meer verdrietig
Ik zie trouwens op de eerste foto dat tante Clara haar lederen jekker vast maar heeft uitgedaan.

Je zweet je natuurlijk de tandjes aan zo'n gourmetstel.
klopt, vandaar dat oom Simon lekker aan een biertje zit
Jammer dat tante met haar wijsvinger het gourmetstel moest raken. Een ongeluk zit in een klein hoekje, óók met Kerst.
ja. gelukkig was koelen met wat water voldoende. We hoefden niet naar de HAP.

Een status is geliked, dus ik zie het ook....Iemand die los gaat met heel veel hartjes en uitroeptekens dat 2016 hét jaar is dat zij twee keer een trotse tante gaat worden, maand en geslacht er ook maar even bij. Allemaal 'gefeliciteerd' reacties en sommige reacties waaruit blijkt dat de zwangerschap niet eens bekend was bij een aantal mensen...

Jij ook de beste wensen he..

Wouw starshine, twee soorten Calve dat is nog eens luxe met de kerst. Je ziet ze gewoon genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven