Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:ringaroundtherosie schreef op 31 oktober 2016 @ 16:30:

[...]



Oh geweldig. Heerlijk passief agressief wentelen in zelfmedelijden. Ik heb een heeeeel zwaaaaar leveeennn..Nee maar echt echt waaaarr..Ja deze dramaqueen heeft erg veel medelijden met zichzelf,lekker zwelgen..
Nou dramaqueen heeft er weer een paar







Alle reacties Link kopieren
quote:Miminha schreef op 31 oktober 2016 @ 17:39:

Zielige dierenfilmpjes veroorzaken verdriet bij de meeste kijkers, de dierenbeulen brengt het op ideeen.



Dubbel slecht dus. We moeten wetgeving zoals in de VS krijgen, waar geweld tegen dieren een misdrijf is.

Het is goed om mensen bewust te maken van bepaalde praktijken, maar dit was zo ziek, dit sloeg nergens op.

Ik denk dat als dit in Nederland zou gebeuren dat er ook straf op zou volgen, maar punt is dat men nauwelijks moeite doet om dergelijke misdadigers te vervolgen. Maar het gebeurde in het filmpje was ergens in een spaanstalig land. Je bereikt dus niets door dat te delen in Nederland.
Alle reacties Link kopieren




Moest even zoeken waar ze hem vandaan had. Maar een van mijn facebook mutsen zet deze al 9 maanden elke maandag op haar tijdlijn. Zodat iedereen weet dat haar vader in de hemel trots op haar is. ????
Alle reacties Link kopieren
Ontvrienden jullie die irritante mensen niet? Of is het stiekem dus ook best leuk om al die onzin te volgen?

Ik heb een 'vriendin' die tegenwoordig racistische teksten/grappen plaatst. Ik reageer daar afkeurend op. Wanneer is bij jullie de maat vol en gooi je die persoon van Facebook?
Alle reacties Link kopieren
och eigenlijk valt het bij mij wel mee, er zijn er een paar waarvan ik denk nah ja.

Heb er nog een op die vaak van dat diepzinnig geneuzel schrijft (heeft een paar boeken geschreven die ik niet wil lezen nadat hij een stukje op fb had gezet, een hoop seks met een spiritueel sausje er overheen.) En al zijn volgers/ vrienden vinden dat zo mooi, dat ik me zelf soms verplicht voel wat tegengas te geven. Wordt nooit op gereageerd, niet door hem niet door zijn aanhangers. Dus ik blijf me lekker ergeren en afwachten of hij mij een keer ontvriend (is familie trouwens)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik ontvriend sommige mensen wel. Heb er onlangs nog een verwijdert. Ik hoef niet 3 keer per dag een foto van Janus, tijgerglitters of kleinkinderen te zien.
quote:blogbabe schreef op 31 oktober 2016 @ 23:43:

Ontvrienden jullie die irritante mensen niet? Of is het stiekem dus ook best leuk om al die onzin te volgen?

Ik heb een 'vriendin' die tegenwoordig racistische teksten/grappen plaatst. Ik reageer daar afkeurend op. Wanneer is bij jullie de maat vol en gooi je die persoon van Facebook?

Stiekem is het natuurlijk heerlijk om al dat drama te volgen en dit topic moet ook doorgaan natuurlijk

Ik ontvriend/ontvolg mensen die pro of anti pieten/vluchtelingen plaatjes en teksten plakken.

Gaat van beide kanten nergens over dus geen behoefte aan om die bullshit ook nog op facebook te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blogbabe schreef op 31 oktober 2016 @ 23:43:

Ontvrienden jullie die irritante mensen niet? Of is het stiekem dus ook best leuk om al die onzin te volgen?

Ik heb een 'vriendin' die tegenwoordig racistische teksten/grappen plaatst. Ik reageer daar afkeurend op. Wanneer is bij jullie de maat vol en gooi je die persoon van Facebook?De enigen op mijn tijdlijn die dit soort berichten plaatsen, zijn familieleden (helaas) die ik niet zomaar kan verwijderen. Ik heb dus de sites die ze delen geblokkeerd. Hoef ik me niet te ergeren.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Iemand geeft aan dat ze de 11de van de 11de niet bij de opening van het carnavalsseizoen hier in het Westen is. Ze gaat dan lekker rustig een weekendje naar Den Bosch.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 01 november 2016 @ 10:19:

Iemand geeft aan dat ze de 11de van de 11de niet bij de opening van het carnavalsseizoen hier in het Westen is. Ze gaat dan lekker rustig een weekendje naar Den Bosch.die heeft het helemaal begrepen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:blogbabe schreef op 31 oktober 2016 @ 23:43:

Ontvrienden jullie die irritante mensen niet? Of is het stiekem dus ook best leuk om al die onzin te volgen?

Ik heb een 'vriendin' die tegenwoordig racistische teksten/grappen plaatst. Ik reageer daar afkeurend op. Wanneer is bij jullie de maat vol en gooi je die persoon van Facebook?Het ligt er aan, sommige ontvolg ik gewoon, maar als de gedeelde statussen echt te erg zijn, dan ontvriend ik ze gewoon. Ik word liever niet geassocieerd met bepaalde mensen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 01 november 2016 @ 10:19:

Iemand geeft aan dat ze de 11de van de 11de niet bij de opening van het carnavalsseizoen hier in het Westen is. Ze gaat dan lekker rustig een weekendje naar Den Bosch.Strak plan!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:blogbabe schreef op 31 oktober 2016 @ 23:43:

Ontvrienden jullie die irritante mensen niet? Of is het stiekem dus ook best leuk om al die onzin te volgen?

Ik heb een 'vriendin' die tegenwoordig racistische teksten/grappen plaatst. Ik reageer daar afkeurend op. Wanneer is bij jullie de maat vol en gooi je die persoon van Facebook?

Hoe doe je dat eigenlijk, ontvrienden? En krijgen ze daar ook een berichtje van?



Het liefst zou ik dat dus doen bij mensen die filmpjes laten zien van zware dierenmishandeling.
Daar krijgen ze geen berichtje van, als je ze ontvriend. Dan verwijder je ze gewoon als vriend ;)

Ik heb er een aantal in mijn lijstje die echt alles delen over de zwarte pieten discussie en de vluchtelingen discussie. De meeste daarvan heb ik op ontvolgen gezet (lekker rustig!). En laatst iemand verwijderd die bovenstaande ook veel postte, maar ook elke dag begon met 'goedemorgen, een fijne dag allemaal' 'ik ga lekker eten, eet smakelijk iedereen' en 'ik ga naar bed, iedereen een fijne dag gehad? Welterusten' etc.
Alle reacties Link kopieren
Dus mensen kunnen niet zien dat je ze ontvriend hebt?
Jawel, dat wel. Maar het is niet dat ze een berichtje krijgen dat je ze hebt ontvriend.
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen wel zien dat je geen vrienden meer met ze bent als ze in hun lijst kijken (waar je niet mer staat) of op jouw profiel.



"stel dat je zou zijn getrouwd op de leeftijd van de laatste twee cijfers van je telefoonnummer, welke leeftijd zou dat zijn?"



521 reacties in vier dagen. Dat mensen er nog tijd voor hebben tussen alle zwartepieten en vluchtelingen door.



Maar klagen over de belastingdienst had ik al een tijdje niet gezien dus dat is wel verfrissend.



Eigenlijk wil ik graag een gedrocht kerstboomjurk delen die een familielid alvast gemaakt heeft blijkbaar. Een hele situatie met slingers en dingen net niet op de goede plek. Maar aangezien alleen haar schoenmoeder en man dit leuk vinden wordt het wat herkenbaar. Dus stel je dit voor met een vrouwenlijf erboven..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 01 november 2016 @ 17:01:

Ze kunnen wel zien dat je geen vrienden meer met ze bent als ze in hun lijst kijken (waar je niet mer staat) of op jouw profiel.



"stel dat je zou zijn getrouwd op de leeftijd van de laatste twee cijfers van je telefoonnummer, welke leeftijd zou dat zijn?"



521 reacties in vier dagen. Dat mensen er nog tijd voor hebben tussen alle zwartepieten en vluchtelingen door.



Maar klagen over de belastingdienst had ik al een tijdje niet gezien dus dat is wel verfrissend.







Eigenlijk wil ik graag een gedrocht kerstboomjurk delen die een familielid alvast gemaakt heeft blijkbaar. Een hele situatie met slingers en dingen net niet op de goede plek. Maar aangezien alleen haar schoenmoeder en man dit leuk vinden wordt het wat herkenbaar. Dus stel je dit voor met een vrouwenlijf erboven..
Alle reacties Link kopieren
Als ik deze heerlijke ergernissen lees, vind ik het bijna jammer dat ik niet meer zulke simpele FB-vrienden heb haha.

Ik heb er maar drie die zeemzoete spreuken met spelfouten posten (enkele tantes) en ook maar twee, drie met allerlei rellerige statussen over zwarte piet of vluchtelingen. De rest is Halloween (hoeveel plaatjes van verkleed grut kan een mens nog verdragen?), Clinton vs Trump en - gaap - allerlei klimaattoestanden...
Alle reacties Link kopieren
Voor mij Is dat drama een guilty pleasure waar ik vaak om lach met anderen die het ook zien



Degenen die ik heb ontvolgd zijn mensen die meerdere keren per dag anderen taggen in 'Tag iemand die deze banaan/frikandel/opblaaskrokodil/whatever moet zien'! God wat irritant.

Of die constant YouTube links plaatsen met een cryptische boodschap aan degene waar het voor bedoeld Is (ondanks dat die persoon geen Facebook heeft).



Ben zelf wel ontvriend toen ik een amateurfotograaf aansprak op zijn gedrag. Hij schepte altijd op door te gaan breken als event fotograaf maar deed eigenlijk alleen van die gare shoots met 14 jarige meisjes. Die kwamen soms niet opdagen als hij met ze had afgesproken voor zo'n shoot, wat natuurlijk niet netjes is. Vervolgens schold hij ze getagd en met naam en toenaam de huid vol op Facebook. Maar hij wilde niet horen dat dat onprofessioneel is en dat doen op je fotografiepagina weinig nieuwe klanten gaat lokken. Oh well.
Alle reacties Link kopieren
Iemand deelt dit op FB.



Ga je mee op energetische reis?



Een ontdekkingsreis op het gebied van bewustwording en spirituele ontwikkeling, energie en natuurgeneeskunde.

Een heerlijke relaxte week met volop aandacht voor je lichaam en geest in een luxe omgeving. Vol inspiratie, ontspanning… kennis en wijsheid, zodat je geheel in je eigen kracht komt te staan.



Deze bijzondere week staat in het teken van “uit je hoofd in je hart”. Dit omvat: spirituele ontwikkeling, bewustwording, Lezing ´Alice in Wonderland`, Qi Qong, bevrijding van emotionele ballast, soundhealing (klankschalen en Gong), meditaties, multi/dimensionale healings, individuele sessies en groepsessies, uitleg mindcontrol en ontkoppeling mindcontrol, kwantumfysica, werken met nulpuntsenergie, familieopstelligen, informatie over voeding en gezondheid. Daarnaast kun je gebruik maken van diverse aanvullende natuurgeneeskundige behandelingen: magneetveldtherapie, zapper (Hulda Clark), APS Therapie, SFQ accupressuur massage, Detox-kuur, Chi-Balance, Bach Bloesem therapie, Bio-Resonantie Fotonen Therapie, Reading, Gongmassage en massage.



Na alle bijzondere ervaringen in deze week zal je nooit meer hetzelfde in het leven staan. Je wereldbeeld is veranderd. Slechts 1 week geeft een complete ommekeer in je leven!





En dan nog meer van dit soort onzin erbij! Kost slechts 1300 euro, zo'n week!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
O wow op energetische reis dat lijkt mij nou geweldig..
Alle reacties Link kopieren
Ja nou... een volle week in de zweefmolen! Je zou er draaierig van worden
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook wel in de zweefteefmodus gezet worden want de harde realiteit dat deze onzin 1300 euro kost moet natuurlijk energetisch verbloemd worden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven