Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you

Ik leef, want ik adem, dus ik ben uniek????

Dan heb je ook maar weinig bevestiging nodig om je uniek te voelen, hahahaha.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 03 januari 2016 @ 17:44:

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=57456FCF[/img]

Ik leef, want ik adem, dus ik ben uniek????

Dan heb je ook maar weinig bevestiging nodig om je uniek te voelen, hahahaha.

Want al die anderen ademen niet?

Is dit de simpele variant op Descartes' idee: Ik denk dus ik besta
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een irritatiepunt van andere orde op Facebook: ik dacht 'even' mijn Facebook op te schonen. Na een uur heb ik de boel terug kunnen brengen naar wat ik tot nu toe heb gepost in 2016, twee berichten in totaal. Wat daar in vier jaar FB op komt te staan... En hoeveel 'grappige' zwanger - en babyfoto's en filmpjes ik op mijn tijdlijn heb mogen ontvangen tijdens mijn eerste zwangerschap!

Iemand anders zijn FB eens opgeschoond?
Ik zag net ook een bericht langskomen in de trand van, ik ga in 2016 afscheid nemen van alle mensen die onvriendelijk tegen me zijn. Heb meteen diegene maar ontvriend en n.a.v. jouw post fleedfax ook eens goed door mijn vriendenlijst gebladerd.
quote:FleetFox schreef op 03 januari 2016 @ 19:16:

Een irritatiepunt van andere orde op Facebook: ik dacht 'even' mijn Facebook op te schonen. Na een uur heb ik de boel terug kunnen brengen naar wat ik tot nu toe heb gepost in 2016, twee berichten in totaal. Wat daar in vier jaar FB op komt te staan... En hoeveel 'grappige' zwanger - en babyfoto's en filmpjes ik op mijn tijdlijn heb mogen ontvangen tijdens mijn eerste zwangerschap!

Iemand anders zijn FB eens opgeschoond?ik schoon zo nu en dan wat op. Doe nog wel eens mee aan winacties, die haal ik er weer af, sommige posts haal ik er weer af. Maar blijft ook genoeg op staan en zo nu en dan ga ik door mijn vriendenlijst. Sommigen zet ik op kennis, anderen verwijder ik
Geweldige combinatie wel.

Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
[img]null[/img]Ik heb een hekel aan dit soort plaatjes, van die: het kan me niks schelen wat je van me vind en dat moet ik maar ff zeggen, omdat ik wel vind dat je dat even moet weten, mocht je denken dat het niet zo is, want ik vind het eigenlijk toch wel heel erg belangrijk wat jij vind. [img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=574820FB[/img]

[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=57141A9F[/img]

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 7d3e27.jpg[/img]
quote:FleetFox schreef op 03 januari 2016 @ 19:16:

Iemand anders zijn FB eens opgeschoond?

Ik doe dat elk half jaar ongeveer.

Ik maak me geen illusies over dingen te laten verdwijnen, maar een nieuw contact hoeft van mij niet terug te kunnen lezen dat ik in 2013 een aanvaring had met m'n baas en daar erg verdrietig over was.

Dus veel verder dan een half jaar geleden valt er bij mij niet terug te lezen, behalve dan de memes of cartoons die ik regelmatig plaats.
Voor Gwenlian....die nog geen plaatjes mag plakken

"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik heb hem even opgesnorkeld!

Mensen die constant plaatjes plakken die impliceren dat ze, (samengevat), 'haters' hebben en dat het ze niets doet. Jajajaja. Ze bedoelen natuurlijk precies het tegenovergestelde: anders bedenk je niet eens om een plaatje te zoeken.

Ik vind ze altijd erg sneu.

(Ik heb helemaal geen haters of mensen die over me kletsen. Hoe komen ze daar eigenlijk aan?)
ach, er zijn vast wel mensen die over me kletsen, maar die zitten volgens mij niet op mijn facebook.
wtf is een orthomoleculair therapeut?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 04 januari 2016 @ 14:25:

wtf is een orthomoleculair therapeut?Iemand die bachbloesems voor je instraalt en die vervolgens laat ontvoeren door aliens?
zoiets ja. Een zweefteef
Van die mensen die zich belangrijker voordoen dan ze zijn bij het kopje 'beroep'

Iemand op mijn Facebook heeft een 'bestuurlijke functie in de transportsector, bij transportbedrijf xxxx* als beroep. Hij is vrachtwagenchauffeur.

En een ander is 'kok, verpleegster, taxi-chauffeur, manager bij Thuis'.

Huisvrouw dus.
Chauffeur aanduiden als bestuurlijke functie dat is gewoon humor.

Ik heb geen functie op mijn facebook, alleen 'werkzaam bij....'. (hoewel dat nu een leugen is, maar als ik het nu verander in werkloos of tussen twee banen (kots), dat wil ik ook weer niet. Want volgens mij kijken mijn vrienden nooit naar die info in het profiel, als ik het ga veranderen krijgt iedereen daar een notificatie van.
En een best wel in- treurige vrouw van 38 die enkel omgaat met jongeren van begin 20, zich gedraagt alsof ze ook zo oud is, nachten doorhalen in de kroeg, hele ritsen vriendjes van minstens 10 jaar jonger verslijt, meer drinkt dan goed voor d'r is en het állerliefst gewoon een man en een gezin wil maar ondertussen doet alsof ze in sex and the city zit als hippe jonge vrijgezelle vrouw en constant dit soort plaatjes plakt, waaruit moet blijken dat ze stoer en onafhankelijk is:

quote:Starshine schreef op 04 januari 2016 @ 15:15:

Chauffeur aanduiden als bestuurlijke functie dat is gewoon humor.

Ik heb geen functie op mijn facebook, alleen 'werkzaam bij....'. (hoewel dat nu een leugen is, maar als ik het nu verander in werkloos of tussen twee banen (kots), dat wil ik ook weer niet. Want volgens mij kijken mijn vrienden nooit naar die info in het profiel, als ik het ga veranderen krijgt iedereen daar een notificatie van.

Je kunt het gewoon weghalen, dus gewoon leegmaken en niets invullen

Volgens mij krijgen anderen daar verder dan ook geen melding van. Ik heb niet ingevuld waar ik werk of wat voor werk ik doe.
quote:Sid-returns schreef op 04 januari 2016 @ 15:10:

Van die mensen die zich belangrijker voordoen dan ze zijn bij het kopje 'beroep'

Iemand op mijn Facebook heeft een 'bestuurlijke functie in de transportsector, bij transportbedrijf xxxx* als beroep. Hij is vrachtwagenchauffeur.

En een ander is 'kok, verpleegster, taxi-chauffeur, manager bij Thuis'.

Huisvrouw dus.

Waarom zou je dat doen? Ik neem aan dat je alleen bekenden op fb hebt en die weten echt wel dat je huisvrouw bent.

Die chauffeur vind ik dan wel weer grappig .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
[quote]PimPom schreef op 04 januari 2016 @ 10:44:

Voor Gwenlian....die nog geen plaatjes mag plakken

Dankjewel Pimpom =D

quote:rosemetijs schreef op 04 januari 2016 @ 19:26:

[afbeelding]

Yay.......
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:2koffie schreef op 04 januari 2016 @ 12:32:

Mensen die constant plaatjes plakken die impliceren dat ze, (samengevat), 'haters' hebben en dat het ze niets doet. Jajajaja. Ze bedoelen natuurlijk precies het tegenovergestelde: anders bedenk je niet eens om een plaatje te zoeken.

Ik vind ze altijd erg sneu.

(Ik heb helemaal geen haters of mensen die over me kletsen. Hoe komen ze daar eigenlijk aan?)

Ooohhhh ik heb ook 1 zo iemand die dit continu op haar pagina gooit. Dat de haters haar niks doen.

Ik denk ook altijd; waarom besteed je er dan toch steeds aandacht aan?!
quote:MonicaGeller schreef op 04 januari 2016 @ 14:30:

[...]

Iemand die bachbloesems voor je instraalt en die vervolgens laat ontvoeren door aliens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven