Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik zal ook even On-topic reageren dan :proud:

Mijn ergernis van huidige tijdlijn:

(van een vrouw waar geen positief woord uitkomt)
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Daantje1970 schreef:
18-06-2019 10:34
Ik heb er weer eentje die op vakantie is en iets van 30 foto's per dag plaatst. Foto's van het landschap vanuit de auto, van elk drankje en van elk hapje eten. En dan 6 van haarzelf. En dat elke dag weer.

Leuk dat je op vakantie bent en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt, maar moeten al die foto's elke dag echt?
Soms vraag je je af of er nog vakantie gevierd wordt tussen al die foto's door idd.
Paar jaar geleden gingen kennissen op vakantie naar Indonesië. Elke dag een stuk of vijf kanjers van posts over van alles en nog wat en apart daarvan een foto van zo'n beetje elke scheet in de Oost. Eronder dan steeds het obligate soort reacties "Wat heerlijk voor je!" "Genieten!" "Jammie!"

Mens, ga gewoon met je reet in een strandstoel genieten van klappermelk denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er gek van. Elke dag iets van 30 foto's met ook nog tig selfies. Ik vergeet op vakantie soms nog foto's te maken, laat staan om ze te plaatsen.

En inderdaad al die reacties iedere keer. Ik reageer niet en neig er naar om volgen uit te zetten.
Daantje1970 schreef:
21-06-2019 12:34
Ik word er gek van. Elke dag iets van 30 foto's met ook nog tig selfies. Ik vergeet op vakantie soms nog foto's te maken, laat staan om ze te plaatsen.

En inderdaad al die reacties iedere keer. Ik reageer niet en neig er naar om volgen uit te zetten.

Je kunt toch ook (als middenweg) 30 dagen op niet volgen zetten. Tegen die tijd is ze vast wel terug van vakantie.
Zo zonde om je daar aan te ergeren.
Alle reacties Link kopieren
Over de Tsjernobyl- en Auschwitzfoto’s:

https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... e=facebook
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Een collega is soms meer dan 'gewoon een collega'... ze maken je mee in alle situaties, of je nu gelukkig bent of triest. Maar ze staan altijd klaar om die emoties samen met je te delen. Soms is een collega meer dan 'gewoon een collega'... Kopieer dit in je status als jij zulke collega's hebt!
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
23-06-2019 20:05
Een collega is soms meer dan 'gewoon een collega'... ze maken je mee in alle situaties, of je nu gelukkig bent of triest. Maar ze staan altijd klaar om die emoties samen met je te delen. Soms is een collega meer dan 'gewoon een collega'... Kopieer dit in je status als jij zulke collega's hebt!
Gelukkig ben ik freelancer en werk ik vanuit huis :facepalm:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
21-06-2019 12:35
Je kunt toch ook (als middenweg) 30 dagen op niet volgen zetten. Tegen die tijd is ze vast wel terug van vakantie.
Zo zonde om je daar aan te ergeren.
Ze is alweer thuis
Daantje1970 schreef:
24-06-2019 08:03


Ze is alweer thuis

Tip blijft hetzelfde. Als je je écht wild aan iemand ergert gewoon 30 dagen op pauze. Kun je daarna nog een keer proberen en bij weer wild ergeren niet meer volgen.
Ik heb er nu één die iedere dag updates met foto doet van de wondroos op zijn been :sick:

Ik neig naar zeggen dat ik denk dat dat been eraf moet maar hij heeft weinig gevoel voor humor en absoluut geen zelfspot..en daarom zit ik op mijn handen,
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
24-06-2019 12:09
Ik heb er nu één die iedere dag updates met foto doet van de wondroos op zijn been :sick:

Ik neig naar zeggen dat ik denk dat dat been eraf moet maar hij heeft weinig gevoel voor humor en absoluut geen zelfspot..en daarom zit ik op mijn handen,
o_o
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Een tante die een fotoalbum van een vriendin liket en vervolgens bij alle foto's oo, nog eens commentaar geeft:
- Wat mooi zeg
- Prachtig
- Deze ook
- Mooi
- Deze ook
- Oh mooi!
- Leuk!

En dat ik dan overal een melding van krijg.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Een oude vriendin heeft een nieuwe hobby: forograferen. Best leuk, mooie foto's. Maar ze plaatst echt élke dag foto's van dezelfde locatie. Ik heb die klotepalen nou wel gezien hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mijn vrienden of word Facebook steeds meer een dagboek?
Krijg steeds meer verhalen incl een stuk of 30 up-dates en dan 1 maand later nog een terug koppeling.
Voorbeeld konijn is dood gegaan triest aanloop staat er op "weer naar de dierenarts", "konijn laten inslapen", "stiekem aan het kijken voor een nieuw konijn maar nog last van de rouwverwerking"
En zo gaat het maar door.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Powervrouwtjes hierzo :-* B)
Butterscotch schreef:
04-07-2019 12:46
Afbeelding

Powervrouwtjes hierzo :-* B)

Vaak gedeeld door mensen die amper iets hebben meegemaakt in hun leven.

En dan in je reacties dat ze zo sterk zijn en powervrouw inderdaad. :bonk: :sick:
LAgirl82 schreef:
04-07-2019 12:57
Vaak gedeeld door mensen die amper iets hebben meegemaakt in hun leven.

En dan in je reacties dat ze zo sterk zijn en powervrouw inderdaad. :bonk: :sick:

Of door mensen die juist wel klagen en miepen IRL.
Ik heb het al eens eerder gepost, maar ik krijg de laatste tijd weer een hausse aan deel&win berichten via een dame met maagverkleining voor kilo' s chocolade, appeltaarten en snoepgoed. Oh, en gedeelde zooi van de mega foodstunter.
Ik heb steeds de neiging om eronder te typen dat die maagverkleining zo toch geen zin heeft, maar ik hou me in.
In de rommelhoek-groep:

Mannen hobby's gezocht
Ik wil mijn man weer aan een hobby helpen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die wellicht nog wat gratis Pokémon kaarten of gratis flippos over heeft zodat hij een klein beginnetje kan maken.


Tja, lief van zijn vrouw...
En zijn flippos tegenwoordig weer een ding dan?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Iemand meld even op FB dat ze vandaag de hele dag niet thuis zijn ivm met een feest
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
10-07-2019 11:27
Iemand meld even op FB dat ze vandaag de hele dag niet thuis zijn ivm met een feest

Handig voor de inbrekers.
Alle reacties Link kopieren
Helaas moet ik een moeilijke beslissing nemen, daarom schrijf ik deze post met veel moeite.


Iedereen weet waarschijnlijk hoeveel ik van mijn dieren hou en mijn katten zijn mijn hartendiefjes. Ze nemen echter veel tijd in beslag en laten geen tijd over voor het huishouden en het doen van mijn werk, dus ik moet helaas een keuze maken om los te laten. Een deel moet daarom een nieuw huis vinden.

Ik wil geen moeilijke vragen beantwoorden.

Hieronder staat een lijst van wat er beschikbaar komt, voor een goed huis ...

Bij voorbaat dank voor het begrip.

1. Stoffer

2. Sponzen

3. Zwervers

4. Emmer en dweil

5. Ruitenwisser

6. Stofzuiger

7. Wasmiddel

8. Luchtverfrisser

9. Wasverzachter

10. Wasmanden

11. Toiletblokken

12. Universele reiniger

13. Bezem

Als je interesse hebt, schrijf me dan een bericht met wat informatie waar ze terecht zouden komen. Alleen voor goed thuis! ;)


Kom deze effe iets vaak tegen waardoor het nu wel een grote ergenis aan het worden is.
Alle reacties Link kopieren
"Gezocht voor een nieuw gezinnetje, meisjeskleding maat 58. Het gezinnetje heeft helaas geen budget om dit kleine wondertje te verwelkomen."

:mad:
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
12-07-2019 17:03
"Gezocht voor een nieuw gezinnetje, meisjeskleding maat 58. Het gezinnetje heeft helaas geen budget om dit kleine wondertje te verwelkomen."

:mad:
Werd merk en kleur ook nog vermeld of komt dat pas in de PB?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven