Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 26 maart 2017 @ 08:45:

[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=596140F4[/img]



Deze is echt te erg.
het is weer zo ver ben in een dwarse eigenwijze bui dus mensen als jullie een leuke tip hebben om er onder te gooien hou ik mij aanbevolen. Kom nu niet verder dan: seks



Ik kan echt niet wachten om de reactie van iedereen te zien... ik denk dat het interessant zal zijn om te zien hoe we allemaal verbonden zijn. Sinds het leven niet alleen gemaakt is van foto's, gaat het hier om een woord.

Het spel heet "Een Reünie Van Vrienden". Het idee is om te zien wie een artikel leest zonder een foto. Dus als je dit bericht leest, maak dan een opmerking met ÉÉN WOORD over hoe we elkaar ontmoet hebben.

Kopieer dit bericht op jouw FB-pagina en ik zal reageren met één woord.
Alle reacties Link kopieren
hottentottententententoonstellingsterrein? Jostiband? Darkroom? SOA poli? (ok niet helemaal een woord) Darmspoeling?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
'Was jij niet zo'n anonieme persoon, die mij uitnodigde en waar ik per ongeluk op [accepteren] klikte?'



'Inrichting'



'zijn wij nou nóg bevriend?'
Later is nu
quote:MwTheelepel schreef op 03 april 2017 @ 12:08:

hottentottententententoonstellingsterrein? Jostiband? Darkroom? SOA poli? (ok niet helemaal een woord) Darmspoeling? ik vind die soa poli wel wat schrijf ik het gewoon aan elkaar is het 1 woord
Alle reacties Link kopieren




oneeeee, net in de online krant (hln hier in belgie, vergelijkbaar met AD in nederland) gelezen:

als ook maar één van mijn vrienden mij durft te nomineren



"Naar aanleiding van de komst van de Britse popband Steps naar 'I love the 90's' zijn een aantal mensen op Facebook begonnen met elkaar uit te dagen met de #Stepschallenge. Wie genomineerd wordt, heeft 24 uur tijd om te laten zien dat hij het bekende '5,6,7,8'-dansje van Steps onder de knie heeft. Als dat lukt, mag je drie andere mensen nomineren."







stomme is: als je die # opzoekt, kom je op een challenge om zo veel mogelijk stappen te zetten op een dag :p LOL
Alle reacties Link kopieren
Meerkanten (=GGZ). Darkroom. Parenclub. Psycholoog.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Parenclub
Alle reacties Link kopieren
Pompestichting (forensische psychiatrie)



Als ik deze deel dan geeft een kwart van mijn fb vrienden echt een psychiatrische kliniek op denk ik, dan moet ik wel mijn beroep erbij zetten voor mensen hele rare dingen gaan denken.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
ze woont hier niet in de buurt anders had ik zeker een naam van zn instelling opgeschreven.
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen bezwaar naar zulke instellingen komen mensen uit het hele land.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Is het weer een nieuwe rage om je vraag als een spreuk in een gekleurd vierkant te plaatsen?
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Rentray is ook een leuke. (Jeugdgevangenis in Lelystad.)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:the-dowager schreef op 28 maart 2017 @ 15:55:

[...]





Ik kan dus heel slecht tegen dit soort Engels-Nederlandse contaminaties. Challenge Accepted of Uitdaging Aanvaard, graag, maar niet in combinatie.



Maar dat is de techneut in mij, misschien... Haha, ik heb geheel tegen mijn normale doen in meegedaan omdat ik oude foto's erg leuk vind. Beter dan alle gezeik en geklaag En ik ik heb er idd Challenge accepted van gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die challenge/uitdaging volkomen genegeerd. Ik heb geen tijd en eigenlijk ook geen zin om oude foto's op te gaan graven. Maar iedereen moet dat vooral zelf weten, ik kan me er niet druk om maken.



Facebook-kennisje post steeds dit soort berichten:

[img]http://i65.tinypic.com/1zdod2p.jpg[/img]
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
ojee, weer een nieuwe uitdaging:

"Paaschallenge:

Als je broer of zus Facebook heeft; deel dit als je status. Als hij niet reageert binnen tien minuten moet hij/zij een chocoladepaashaas voor je kopen. ???????? Je mag hem/haar pas na de tien minuten taggen! "



quote:Maechtje schreef op 03 april 2017 @ 13:13:





Facebook-kennisje post steeds dit soort berichten:

[img]http://i65.tinypic.com/1zdod2p.jpg[/img]



Deze dus.







Smaakvol
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 03 april 2017 @ 12:41:

Is het weer een nieuwe rage om je vraag als een spreuk in een gekleurd vierkant te plaatsen?Wanneer en hetro in elkaar word geschopt.

Wanneer word er dan iets gedeeld gekopieerd.



geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 03 april 2017 @ 12:41:

Is het weer een nieuwe rage om je vraag als een spreuk in een gekleurd vierkant te plaatsen?Ik verbaas mij daar dus ook over waarom?
Alle reacties Link kopieren
dat is een nieuwe gadget op facebook, om je berichten in een gekleurd kadertje te zetten...

snap er ook het nut niet van, tenzij je iets belangrijks wil zeggen (maar iedereen vindt zichzelf belangrijk, dusja )
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 26 januari 2017 @ 15:06:

[afbeelding]



Vandaag gedeeld. Ik weet niet waar dat is hoor, waar dat nieuwe schooljaar op 1 februari start...Australië
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets tegen gekleurde blokken met tekst.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:MwTheelepel schreef op 03 april 2017 @ 15:07:

Ik heb niets tegen gekleurde blokken met tekst.Ik heb je gestaft voor off topic
Mijn tijdlijn staat nu vol met dit:











enz enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 03 april 2017 @ 17:00:

Mijn tijdlijn staat nu vol met dit:



[afbeelding]



[afbeelding]



enz enz.De laatste las ik een beetje te snel, toen werd het "Jesus is gay"
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven