Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
LAgirl82 schreef:
08-09-2017 17:43
Die met 1000+ vrienden neemt FB zó serieus, dan post ze een of andere vage status (met zo'n mooi patroontje weet je wel?) en als ze dan negatieve reactie's krijgt dan gaat ze over die reactie's een nieuwe status maken (of meerdere nieuwe) of ze gaat een status maken met een heel pleidooi over hoe we met elkaar moeten omgaan op FB ect.
Echt, die lijkt daar de hele dag wel mee bezig, en dat is een vrouw van eind de 40 zoiets denk ik. Get a life! :facepalm:
Echt?

Blijkbaar zegt leetfijd dan niets, ik zag dat wel soms bij jonge meiden.

Dat is wel heel erg vermakelijk. :-D
Fee-de-Goede schreef:
08-09-2017 17:46
Echt?

Blijkbaar zegt leetfijd dan niets, ik zag dat wel soms bij jonge meiden.

Dat is wel heel erg vermakelijk. :-D

Ze heeft verder een gezin, dus het is niet dat ze niks te doen heeft.
Maar blijkbaar had iemand op haar status gereageerd dat ze dom was, en daar had ze dan weer 2 statussen aan gewijd om daarover te zeuren.
Ik heb haar eerlijk gezegd alleen nog in mijn lijst staan zodat ik soms ook eens wat te lachen heb, of om mijn ogen te rollen, dat eerder! :roll:
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
08-09-2017 17:22
Want dat is vreselijk? Je loopt bij de AA?
Haha nee hoor, maar ik snap echt totaal niet waarom je daar een foto van zou moeten maken en kenbaar aan de wereld willen maken dat je een cola drinkt en de ander een wijn @(
Ik zit zelf ook graag op terras maar wat interesseert een ander het nou wat ik aan het drinken ben denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Het leukste dat ik heb meegemaakt was bij een vage - digitale - kennis, een alleenstaande moeder (belangrijk voor het verhaal)

Toen ze ging scheiden werden alle scheidingsellende natuurlijk online gegooid inclusief verwensing richting ex.
En alle reacties waren natuurlijk: "wij staan achter je" en "als we iets kunnen doen" bla, bla, bla

Nou een jaar later was het gezamenlijke huis verkocht en kreeg ze een huurwoning waar nog een en ander moest gebeuren + de verhuizing natuurlijk.

Ze deed dus een oproep op FB of er mensen beschikbaar waren om wat dingen te doen.
Nou ongelooflijk wat een verjaardagen, lang geplande weekendjes weg , blessures , overwerk ik voorbij heb zien komen :rofl:

Niemand, werkelijk niemand heeft geholpen.

Hoe het afgelopen is weet ik niet want volgens mij heeft ze uit chagrijn haar hele FB er uit gegooid.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Er worden weer hartjes gepost, iemand een idee waarvoor?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
08-09-2017 17:17
dat snap ik dan weer niet, want mensen mogen niet op het terras zitten?

Kan ik de helft van mijn vrienden wel ontvolgen, zijn nogal terraszitters (en ikzelf ook wel)
Nou inderdaad.
Je mag dus niet op Facebook zetten dat:
je op een terras zit.
je kind naar school gaat.
je uit eten bent.
je op vakantie bent.
je een geinig resultaat van een onzin-test deelt.

Wat mag je er eigenlijk wél opzetten wat goedkeuring kan krijgen?
Robinson schreef:
10-09-2017 04:42
Haha nee hoor, maar ik snap echt totaal niet waarom je daar een foto van zou moeten maken en kenbaar aan de wereld willen maken dat je een cola drinkt en de ander een wijn @(
Ik zit zelf ook graag op terras maar wat interesseert een ander het nou wat ik aan het drinken ben denk ik dan.

Ja, dat geld toch voor alles wat er op FB staat? Daarom heb ik ook geen profiel meer.

Als je er echt zo over denkt waarom zit je er dan op? En wat plaatst jezelf wat dan wel zo onwijs interessant is voor een ander?
Alle reacties Link kopieren
aquake82 schreef:
13-09-2017 15:58
Er worden weer hartjes gepost, iemand een idee waarvoor?
Nee, maar misschien iemand er per ongeluk een opgezet, en dan volgt de massa vanzelf (hier nog niet gezien)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
aquake82 schreef:
13-09-2017 15:58
Er worden weer hartjes gepost, iemand een idee waarvoor?
Nee, maar misschien iemand er per ongeluk een opgezet, en dan volgt de massa vanzelf (hier nog niet gezien)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
aquake82 schreef:
13-09-2017 15:58
Er worden weer hartjes gepost, iemand een idee waarvoor?
Zal wel weer een borstkankerspelletje zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
"Vandaag ben ik zevenentwintig jaar geworden.

Geweldig. Een feestelijke dag had het moeten zijn. Mijn 'dikke fissa' gevoel wordt al snel getackled als ik naar buiten kijk. Het weer is niet anders dan op mijn eerdere verjaardagen, maar toch hoop ik altijd op een beetje zon. Laat het teminste fucking droog zijn.

Zevenentwintig jaar. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik fysiek op het level van Conor zit, maar net als Conor een klein tikje heb gehad. Ik word niet oud, ik ben oud en ik vind het vreselijk.

Ik zit hier op de bank naast mijn zoon naar Sesamstraat te kijken. Als ik die kleine zo zie genieten, dan denk ik aan die tijd van vroeger. De tijd dat je na schooltijd met een noodgang naar huis ging om je tas te droppen en zo snel mogelijk weer weg was. Die tijd is er niet meer. Die tijd is weg als Frank de Boer bij Crystal Palace. Die tijd heeft plaats gemaakt voor het heden. Genieten doet papa nu van jullie. Mijn kleine Mario Ballotelli's die ook voorlopig hun eigen shirtjes niet aan krijgen.

Die vermiste jeugdigheid heeft plaats gemaakt voor ouderlijke wijsheid. Althans dat is wat ik dacht. Niets, maar dan ook niets van dat is waar. Sorry Mellow en Novi. Sorry dat jullie een volwassen kind als vader hebben. Succes daar mee.
Het is gek dat ik vroeger niet oud wilde worden en nu juist hoop dat ik heel oud word.

Minder zeiken en genieten van ieder jaar en elke dag.

Laat ik maar beginnen met deze dag.

Kutverjaardag."



Gezellig ik zet mijn feesthoed vast op.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder postte foto's van de fietstocht die ze met mijn vader gemaakt had, reageert mijn vader erop met: 'bedankt mam voor deze gezellige dag!'

Terwijl ze tegenover elkaar zitten, allebei met een tablet op schoot :cencored:
MwTheelepel schreef:
16-09-2017 18:13
"Vandaag ben ik zevenentwintig jaar geworden.

Geweldig. Een feestelijke dag had het moeten zijn. Mijn 'dikke fissa' gevoel wordt al snel getackled als ik naar buiten kijk. Het weer is niet anders dan op mijn eerdere verjaardagen, maar toch hoop ik altijd op een beetje zon. Laat het teminste fucking droog zijn.

Zevenentwintig jaar. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik fysiek op het level van Conor zit, maar net als Conor een klein tikje heb gehad. Ik word niet oud, ik ben oud en ik vind het vreselijk.

Ik zit hier op de bank naast mijn zoon naar Sesamstraat te kijken. Als ik die kleine zo zie genieten, dan denk ik aan die tijd van vroeger. De tijd dat je na schooltijd met een noodgang naar huis ging om je tas te droppen en zo snel mogelijk weer weg was. Die tijd is er niet meer. Die tijd is weg als Frank de Boer bij Crystal Palace. Die tijd heeft plaats gemaakt voor het heden. Genieten doet papa nu van jullie. Mijn kleine Mario Ballotelli's die ook voorlopig hun eigen shirtjes niet aan krijgen.

Die vermiste jeugdigheid heeft plaats gemaakt voor ouderlijke wijsheid. Althans dat is wat ik dacht. Niets, maar dan ook niets van dat is waar. Sorry Mellow en Novi. Sorry dat jullie een volwassen kind als vader hebben. Succes daar mee.
Het is gek dat ik vroeger niet oud wilde worden en nu juist hoop dat ik heel oud word.

Minder zeiken en genieten van ieder jaar en elke dag.

Laat ik maar beginnen met deze dag.

Kutverjaardag."



Gezellig ik zet mijn feesthoed vast op.
Wat een vaag gezever. :rofl:
Mensen die...

Elke dag 'inchecken bij hun lokale zwembad' met hun vrouw... :-[

Elke dag foto's van elke 'verantwoorde' maaltijd maken... :-[

Op hun profiel 'inchecken bij een ziekenhuis' om er vervolgens enkel "vreselijk ongerust!" bij zetten... :-[

Als er écht iets ernstigs is, ga je het echt niet direct op Facebook zetten (zo denk ik dan).
Tarya83 schreef:
16-09-2017 20:16
Mijn moeder postte foto's van de fietstocht die ze met mijn vader gemaakt had, reageert mijn vader erop met: 'bedankt mam voor deze gezellige dag!'

Terwijl ze tegenover elkaar zitten, allebei met een tablet op schoot :cencored:
Ja, debiel eigenlijk als je er over nadenkt. :facepalm:
MwTheelepel schreef:
16-09-2017 18:13
"Vandaag ben ik zevenentwintig jaar geworden.

Geweldig. Een feestelijke dag had het moeten zijn. Mijn 'dikke fissa' gevoel wordt al snel getackled als ik naar buiten kijk. Het weer is niet anders dan op mijn eerdere verjaardagen, maar toch hoop ik altijd op een beetje zon. Laat het teminste fucking droog zijn.

Zevenentwintig jaar. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik fysiek op het level van Conor zit, maar net als Conor een klein tikje heb gehad. Ik word niet oud, ik ben oud en ik vind het vreselijk.

Ik zit hier op de bank naast mijn zoon naar Sesamstraat te kijken. Als ik die kleine zo zie genieten, dan denk ik aan die tijd van vroeger. De tijd dat je na schooltijd met een noodgang naar huis ging om je tas te droppen en zo snel mogelijk weer weg was. Die tijd is er niet meer. Die tijd is weg als Frank de Boer bij Crystal Palace. Die tijd heeft plaats gemaakt voor het heden. Genieten doet papa nu van jullie. Mijn kleine Mario Ballotelli's die ook voorlopig hun eigen shirtjes niet aan krijgen.

Die vermiste jeugdigheid heeft plaats gemaakt voor ouderlijke wijsheid. Althans dat is wat ik dacht. Niets, maar dan ook niets van dat is waar. Sorry Mellow en Novi. Sorry dat jullie een volwassen kind als vader hebben. Succes daar mee.
Het is gek dat ik vroeger niet oud wilde worden en nu juist hoop dat ik heel oud word.

Minder zeiken en genieten van ieder jaar en elke dag.

Laat ik maar beginnen met deze dag.

Kutverjaardag."



Gezellig ik zet mijn feesthoed vast op.
Ik vind vooral "Minder zeiken en genieten van ieder jaar en elke dag" gevolgd door "Kutverjaardag" twee regels later beeldschoon. Wat een poëzie!
Alle reacties Link kopieren
Jongens, jongens! Komt dat zien:

Heuuuuuul Nederland staakt op 1 november. Want 'we' willen het ziekenfonds terug!

Owja?

De realiteit: heuul niet-nadenkend-Nederland deelt weer eens een onzinbericht...
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
O leuk het is weer tijd voor het ziekenfonds! Wat het meest stomme is is dat men denkt dan weer een paar tientjes aan premie te kunnen gaan betalen en geen eigen risico meer. Dat is gewoonweg onmogelijk, destijds werd er veel te weinig betaald en stonden artsen soms onder de kostprijs te werken als het om ziekenfondspatiënten ging en ontstonden enorme wachtlijsten omdat ziekenhuizen en instellening maar een beperkt budget per behandeling hadden. De zorgkosten stijgen al tientallen jaren door nieuwe en betere behandelingen waardoor meer mensen blijven leven (maar in een hoop gevallen wel ziek blijven) en de vergrijzing. Dus zelfs als je het ziekenfonds weer invoert zal de premie een heel stuk omhoog moeten, sowieso zijn we inmiddels 12 jaar verder en is alles duurder geworden. Dus ik vrees dat het niet gaat opleveren wat ze zouden willen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Tarya83 schreef:
16-09-2017 20:16
Mijn moeder postte foto's van de fietstocht die ze met mijn vader gemaakt had, reageert mijn vader erop met: 'bedankt mam voor deze gezellige dag!'

Terwijl ze tegenover elkaar zitten, allebei met een tablet op schoot :cencored:

Dat slaat helemaal nergens op natuurlijk maar ik vind het toch wel iets schattigs hebben. :hihi:

Op mijn laatste verjaardag kreeg ik eerst een bericht van mijn moeder, daaronder nog een bericht van haar account (mijn vader heeft er geen):

GESCHREVEN DOOR HARRY THEELEPEL:

Lieverd gefeliciteerd met je verjaardag en tot zo.

Groetjes JE VADER


Nog geen uur later zaten ze hier op de koffie, hadden ze nog even getikt voor ze vertrokken. :rofl: Slaat ook nergens op maar ik vind het wel leuk dat ze op deze leeftijd (in de 70) zo modern mee proberen te doen. :heart:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik word een beetje moe van "fitgirls" die foto's posten van donuts of andere lekkere dingen en die ze dan niet mogen eten van zichzelf :facepalm: en dat ze zichzelf dan maar ingehouden hebben en dan hun bakje kwark eten.

Eet gewoon wat chips als je er zin in hebt,daar kom je echt geen kilo's van aan,snap dit echt niet,

Ik sport ook veel en let op wat ik eet maar als je al geen bakje chips of stukje chocolade meer mag dan heb je ook geen leven hoor

Ook word hun ontbijt,middag en avondeten gedeeld :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Mensen met deze namen (hele rij namen) vallen vandaag in de sloot.
Mensen met deze namen (hele rij namen) moeten vandaag op ijs trakteren.
Enz. Enz.
Deze posts krijg ik heel veel op mijn FB.
En die van vandaag is: mensen met een R of een N in hun naam moeten een alpaca adopteren.
WTF.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Laatst stond er ook eentje op. Mensen met een A in een naam krijgen morgen ontbijt op bed. Nou ik krijg nooit ontbijt op bed. Ik sta altijd rond 7 uur op en mijn vriend om 9 uur. Dus of ik moet hem eerder wakker maken (wat niet leuk is voor hem omdat hij altijd 's avonds werkt en om 2 uur 's nachts pas thuis is) of ik moet zelf langer blijven liggen terwijl ik niet meer kan slapen. Ik heb het wel tegen hem gezegd maar toch geen ontbijt op bed gekregen,
Tarya83 schreef:
16-09-2017 20:16
Mijn moeder postte foto's van de fietstocht die ze met mijn vader gemaakt had, reageert mijn vader erop met: 'bedankt mam voor deze gezellige dag!'

Terwijl ze tegenover elkaar zitten, allebei met een tablet op schoot :cencored:
Ach als ouders het doen heeft het wel wat schattigs, maar eh.. je vader noemt zijn vrouw "mam"? Dat vind ik dan weer wel vreemd. :P
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
16-09-2017 21:56
Mensen die...

Elke dag 'inchecken bij hun lokale zwembad' met hun vrouw... :-[

Elke dag foto's van elke 'verantwoorde' maaltijd maken... :-[

Op hun profiel 'inchecken bij een ziekenhuis' om er vervolgens enkel "vreselijk ongerust!" bij zetten... :-[

Als er écht iets ernstigs is, ga je het echt niet direct op Facebook zetten (zo denk ik dan).
Mensen die elke keer inchecken op het station als ze even gaan winkelen 2 stations verderop.
Ik snap dat nog als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of als er wat aparts is aan je reis. Maar sommige mensen checken nog in bij de bushalte als ze naar het werk gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ow ja en ik had iemand op Facebook die een burn out heeft/had. Die persoon postte dan dat ze zo blij was dat ze ondanks haar burn out toch de boodschappen had gedaan.
En toen ze net de diagnose had kwam er een hele post waar ze even ging aankondigen dat ze een burn out heeft en dat ze juist leuke dingen moet doen, maar dat ze wel echt een burn out heeft hoor. Ze deelde zelfs foto's van haar verwijzing naar de psycholoog.

Weet niet of ze dat nog steeds doet trouwens, want ik heb haar ondertussen niet meer op facebook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven