Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Sabeltandcavia schreef:
02-10-2017 18:53
Dit pareltje kom ik net tegen op - nota bene - LinkedIn:

Ik hoef niet naar de voedselbank!

We hebben in Nederland namelijk kinderbijslag kindertoeslagen huurtoeslag en god knows hoeveel andere toeslagen....

Snap überhaupt niet waarom de voedselbank moet bestaan in Nederland????

Maar goed ik hoef gelukkig niet alles te snappen!

Ik ga lekker mijn eigen bedrijf verder op poten zetten vandaag!
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Sabeltandcavia schreef:
02-10-2017 18:53
Dit pareltje kom ik net tegen op - nota bene - LinkedIn:

Ik hoef niet naar de voedselbank!

We hebben in Nederland namelijk kinderbijslag kindertoeslagen huurtoeslag en god knows hoeveel andere toeslagen....

Snap überhaupt niet waarom de voedselbank moet bestaan in Nederland????

Maar goed ik hoef gelukkig niet alles te snappen!

Ik ga lekker mijn eigen bedrijf verder op poten zetten vandaag!
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

De reacties eronder zijn vernietigend. Ik ben benieuwd of ze nog klanten overhoudt na dit bericht. :bonk:
En dan twee maanden later gaan klagen zeker dat ze zo weinig inkomsten heeft van haar kinderbijslag en dat de voedselbank alleen maar blikvoer heeft. Oh, en dat de overheid te weinig doet om startende ondernemers te helpen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik vind het op FB zo irritant dat je alle verjaardagswensen ziet aan een jarige facebookvriend, vooral die plaatjes die mensen dan op de tijdlijn van diegene plaatsen. Wat moet ik daarmee?
Oh godheerejezus:
https://www.facebook.com/fotostudiomvdk ... =3&theater
(Voor het geval de link het niet doet: een bruidsfotograaf plaatst een foto waarin de gom met zijn broek op de knieën in de bosjes staat en de bruid er op haar knietjes, heel suggestief, voor zit)

Bijschrift van de fotograaf dat hij werkelijkwaar niet begrijpt waar alle negatieve reacties vandaan komen, want dit is gewoon een ludieke foto en het is geen 1996 meer, mensen. :bonk:
Maechtje schreef:
03-10-2017 14:43
En dan twee maanden later gaan klagen zeker dat ze zo weinig inkomsten heeft van haar kinderbijslag en dat de voedselbank alleen maar blikvoer heeft. Oh, en dat de overheid te weinig doet om startende ondernemers te helpen.
Het wordt nog erger. Ze heeft nu een bericht geplaatst waarin ze mensen die negatief hebben gereageerd op haar vorige bericht uitnodigt op haar website te kijken. "Want dan zal duidelijk worden wat ze ermee bedoeld heeft". Al haar berichten puilen uit van de smileys en ook haar website staat er vol mee. Zelfs haar LinkedIn-naam is ermee behangen.
Ik vind hier dingen van.
the-dowager schreef:
03-10-2017 17:30
Oh godheerejezus:
(Voor het geval de link het niet doet: een bruidsfotograaf plaatst een foto waarin de gom met zijn broek op de knieën in de bosjes staat en de bruid er op haar knietjes, heel suggestief, voor zit)

Bijschrift van de fotograaf dat hij werkelijkwaar niet begrijpt waar alle negatieve reacties vandaan komen, want dit is gewoon een ludieke foto en het is geen 1996 meer, mensen. :bonk:
Ja die zag ik ook. Raar. :biggrin:
Sabeltandcavia schreef:
03-10-2017 17:43
Het wordt nog erger. Ze heeft nu een bericht geplaatst waarin ze mensen die negatief hebben gereageerd op haar vorige bericht uitnodigt op haar website te kijken. "Want dan zal duidelijk worden wat ze ermee bedoeld heeft". Al haar berichten puilen uit van de smileys en ook haar website staat er vol mee. Zelfs haar LinkedIn-naam is ermee behangen.
Wat voor soort bedrijf heeft ze?
Fee-de-Goede schreef:
03-10-2017 21:00
Wat voor soort bedrijf heeft ze?
In haar profiel staan kreten als businesscoach, verbindingsmakelaar, hoogsensitief, fashionactivist, chocolalover ... en dat is maar het topje van de ijsberg. En bij 'education' staat 'happy single mama'.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
03-10-2017 21:27
In haar profiel staan kreten als businesscoach, verbindingsmakelaar, hoogsensitief, fashionactivist, chocolalover ... en dat is maar het topje van de ijsberg. En bij 'education' staat 'happy single mama'.
Hahaha, wat kansloos...

En die foto - lekker chic! :facepalm:
dg2015 wijzigde dit bericht op 13-10-2017 11:38
0.14% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Oh jee.. 'this profile is not available'. Overbelast door alle geïnteresseerden die vrienden willen worden of toch maar haar profiel gedelete?
De grootste ergenissen
1. De mensen die ziek, zwak misselijk zijn maar wel de energie hebben om zo'n zielige post te doen.
2. Mensen die inchecken in het ziekenhuis op de spoedeisende hulp waarbij de partner is opgenomen. Ik snap dat niet.
3. Dat geslijm op FB dat ze zoveel van elkaar houden(iedere dag)
4. Alles delen wat ze doen en hoe zwaar het allemaal is.
Politie meld dat een vermist persoon gevonden is en door de berichtgeving weet je wat er gebeurd is. Iemand vind het nodig om door te drammen dat de politie bekend moet maken wat er gebeurd is want misschien willen ze een bepaalde bevolkingsgroep wel beschermen in overleg met de familie en je weet toch wat er allemaal voor tuig woont in die omgeving.
geneet van 't laeve
Ik overweeg toch echt om iedereen die een foto met zo'n kaarsje van Anne Faber gisteren geplaatst heeft te ontvrienden. Ik vind het heel erg voor haar en haar familie, maar waarom moet iedereen dat delen?
Nou ontvrienden niet, maar ik doe er niet aan mee.
Het is idd vreselijk wat er gebeurt is, dat is zeker, maar die algehele treurnis vind ik overdreven
ik beheer ook een pagina, daar kwam al een bericht binnen, dat uit respect iedereen in het dorp de vlag maar halfstok moest hangen. Euh neuh, gaan we niet doen
Gisteren ging er iemand op haar Facebook-pagina compleet uit haar dak omdat ze een nepmail had ontvangen van Vodafone. Ze was zo pisnijdig (waarschijnlijk omdat ze in eerste instantie niet in de gaten dat het nep was, er moest met bitcoins betaald worden, duh). Dat er op dat moment een persconferentie aan de gang was omdat Anne Faber gevonden was, was niet interessant. Over ander leed, dierenleed, oorlogslachtoffers, vluchtelingen o.i.d. hoor je haar niet. Maar deze mail was heel erg. Get a life!
Rose-pillow schreef:
03-10-2017 15:21
Ik vind het op FB zo irritant dat je alle verjaardagswensen ziet aan een jarige facebookvriend, vooral die plaatjes die mensen dan op de tijdlijn van diegene plaatsen. Wat moet ik daarmee?
Dit vind ik ook irritant
the-dowager schreef:
Oh godheerejezus:

Ik heb even de comments gelezen en blijkbaar wilde het bruidspaar zelf zo een foto. Ook vinden ze het zo te zien geen enkel probleem dat deze op FB staat. Dus tja....deze fotograaf heeft nu in ieder geval wel veel reclame :idee:
"I love not Man the less, but Nature more..."
AliM schreef:
13-10-2017 09:21
Ik overweeg toch echt om iedereen die een foto met zo'n kaarsje van Anne Faber gisteren geplaatst heeft te ontvrienden. Ik vind het heel erg voor haar en haar familie, maar waarom moet iedereen dat delen?
Heb ik ook gehad klik ik gewoon op "bericht verbergen". Dat doe ik met heel veel meldingen. Ook de winacties want dat kans je wint is zo klein. Ontvrienden doe ik niet wel niet meer volgen bij 1/4 van mijn vrienden, je blijft dus wel bevriend kunt op het profiel kijken eventueel reageren maar op deze manier heb je je eigen profiel meer in eigen hand. Ik denk wel dat alles goed bedoeld is zeker bij Anne!
Boekenwurm2016 schreef:
16-10-2017 20:31
Heb ik ook gehad klik ik gewoon op "bericht verbergen". Dat doe ik met heel veel meldingen. Ook de winacties want dat kans je wint is zo klein. Ontvrienden doe ik niet wel niet meer volgen bij 1/4 van mijn vrienden, je blijft dus wel bevriend kunt op het profiel kijken eventueel reageren maar op deze manier heb je je eigen profiel meer in eigen hand. Ik denk wel dat alles goed bedoeld is zeker bij Anne!
Maar al die berichtjes zijn toch goed bedoeld?
Er wordt op een verkoopgroep een tegoedbon (ter overname) van een kledingwinkel aangeboden. Ten eerste valt met over elkaar heen om te melden dat geld terug een recht is (alleen bij ondeugdelijk product of koop op afstand). En ja hoor, eentje geeft aan de bon graag te willen, want dat kan ze ook eens een nieuwe jas kopen. Lezen mensen. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
PimPom schreef:
16-10-2017 10:58
Ik heb even de comments gelezen en blijkbaar wilde het bruidspaar zelf zo een foto. Ook vinden ze het zo te zien geen enkel probleem dat deze op FB staat. Dus tja....deze fotograaf heeft nu in ieder geval wel veel reclame :idee:
Er zijn meer mensen die het doen, en vaak zijn de reacties niet erg positief: www.ad.nl/bizar/trouwen-in-idyllisch-gr ... ~a7863f16/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
the-dowager schreef:
Oh godheerejezus:

Pft... echt heel ordinair. Tuurlijk mag iedereen doen wat hij/zij wilt, en natuurlijk mag je het gewoon op internet gooien. Maar wees dan niet verontwaardigd dat een heleboel mensen hier commentaar op hebben. Het is niet echt normaal om dit soort dingen op fb of zo te zetten. (Nou ja, niet in mijn omgeving.)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
PimPom schreef:
Ik las laatst dat de moeder van 1 van de 2 met dit idee kwam! Wat voor zieke incestueuze relatie heb je dan met je kind zeg.. als je dit een goed idee lijkt :wtf:
PimPom schreef:
Fototechnisch gezien was het ook best een mooie foto, alleen de inhoud...

Ik kan sowieso niet tegen al die semi-lollige foto-ideeën. Het komt altijd zo geforceerd over.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik vind het irritant als mensen op Facebook het woord tot hun hond of baby richten, als in:

Lieve Boris (hond in dit geval)
Wat een strijd heb je moeten strijden. En wat een pech heb je gehad.
We hebben je moeten laten gaan, maar wat zullen we je missen!
Rust zacht lief maatje van me...

Of
Lieve Sam, (meisje in dit geval)
1 jaar al weer! En wat ben je al weer gegroeid! Papa en mama zijn zo ongelooflijk trots op je!
Van harte gefeliciteerd mijn lieve Sam. Je bent een lichtje in ons bestaan (of zoiets)
Een hele fijne verjaardag! Liefs papa en mama.

Pfffffff.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven