Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Dibididoeba schreef op 14 november 2016 @ 19:53:

[...]



Of wraak nemen: 'welkom, overgang! Zo trots op mijn moeder, je kan het, knapperd! En whoopwhoop, geen broertjes en zusjes meer!' en dan een foto van mamma die midden in de winter in haar ondergoed buiten staat want de opvlieger kwam weer langs
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam iemand tegen die, naast een enorme lap tekst, al deze plaatjes heeft geplaatst ter gelegenheid van de 11e verjaardag van haar zoon:













"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren




Echt wel trots op onze mooie kindjes nighty Night
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de foto hier niet posten, maar iemand plaatste vol trots een status dat haar kind voor het eerst de grote boodschap had gedaan op het potje. Met foto van het potje. Jawel, mét inhoud.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:PeppermintPatty schreef op 15 november 2016 @ 12:48:

Ik ga de foto hier niet posten, maar iemand plaatste vol trots een status dat haar kind voor het eerst de grote boodschap had gedaan op het potje. Met foto van het potje. Jawel, mét inhoud.Ik ben wel benieuwd naar de reacties
PeppermintPatty, gatver! Een vriendin van mij heeft trouwens ook eens een luier met grote boodschap op facebook gezet. Ze is echt een leuk mens, maar dit viel me zo tegen! Ik heb haar nog gevraagd waarom ze zoiets op facebook slingerde, maar ik geloof niet dat zij het raar vond ofzo. Ze was alleen maar verbaasd dat familie en vrienden die luierfoto vies vonden.
Alle reacties Link kopieren
Oh man man man, die foto's van de drolletjes.... Echt, hier werd het aan papa en trotse opa's en oma's medegedeeld en een terloopse buur, maar zonder foto's. Gewoon melden is echt voldoende.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Mensen die voor iedere scheet 6 plaatjes posten... Fijne Dinsdag! Fijne Internationale Roodharige Dwergendag!

Nee,nee, nee! Of mensen die zogenaamd 'inspirerende' teksten plaatsen terwijl je weet dat ze zelf precies contra zijn... Heb ik ook een poephekel aan. En de welbekende: type Amen if you care! Ik geef geen barst, dan maar naar de hel. Alsof een zielig kindje in Sulawesi ook maar ook iets heeft aan het feit dat ik 'Amen' tik vanachter mijn luxe laptop in mijn comfortabele eengezinswoning terwijl ik me volvreet met snoep wat ik niet nodig heb.

Zo... Hè,hè... Dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
quote:AngeleyedEvil schreef op 15 november 2016 @ 14:33:

Mensen die voor iedere scheet 6 plaatjes posten... Fijne Dinsdag! Fijne Internationale Roodharige Dwergendag!

Nee,nee, nee! Of mensen die zogenaamd 'inspirerende' teksten plaatsen terwijl je weet dat ze zelf precies contra zijn... Heb ik ook een poephekel aan. En de welbekende: type Amen if you care! Ik geef geen barst, dan maar naar de hel. Alsof een zielig kindje in Sulawesi ook maar ook iets heeft aan het feit dat ik 'Amen' tik vanachter mijn luxe laptop in mijn comfortabele eengezinswoning terwijl ik me volvreet met snoep wat ik niet nodig heb.

Zo... Hè,hè... Dat lucht op.Amen
quote:soetkees schreef op 15 november 2016 @ 14:26:

Oh man man man, die foto's van de drolletjes.... Echt, hier werd het aan papa en trotse opa's en oma's medegedeeld en een terloopse buur, maar zonder foto's. Gewoon melden is echt voldoende.



Zelfs dat melden snap ik niet.



Poepen is poepen en dat doen we allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 14:38:

[...]





Zelfs dat melden snap ik niet.



Poepen is poepen en dat doen we allemaal.Da's waar maar het zindelijk(er) worden is toch wel een mijlpaal hoor. Moet ik wel zeggen, ik ging niet gelijk de hele familie afbellen, maar als ik ze sprak dan meldde ik het gewoon spontaan als ze vroegen hoe het ermee ging, kinderen etc.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 15 november 2016 @ 14:54:

[...]





Da's waar maar het zindelijk(er) worden is toch wel een mijlpaal hoor. Moet ik wel zeggen, ik ging niet gelijk de hele familie afbellen, maar als ik ze sprak dan meldde ik het gewoon spontaan als ze vroegen hoe het ermee ging, kinderen etc.Toen mijn dochter na een ernstige ziekte (zeldzame hersenontsteking ) weer zindelijk werd heb ik dat aan iedereen verteld maar dat omdat het nog specialer was dan de eerste keer het was voor mijn een teken van herstel en lichamelijke controle ( die ze totaal was verloren)
Alle reacties Link kopieren
quote:queenfan25 schreef op 15 november 2016 @ 15:10:

[...]





Toen mijn dochter na een ernstige ziekte (zeldzame hersenontsteking ) weer zindelijk werd heb ik dat aan iedereen verteld maar dat omdat het nog specialer was dan de eerste keer het was voor mijn een teken van herstel en lichamelijke controle ( die ze totaal was verloren)Dat kan ik mij goed voorstellen!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Gerrit van harte gefeliciteerd met je volwassen dochter. HIHI 21 Jaar.







Nou HIHI hoor.
De dramaqueen is weer lekker bezig











En het fackjou gekkie gaat ook lekker door:











Alle reacties Link kopieren
Dit wordt weer eens gepost, een van de opties. En als je dan reageert, liked etc, dan krijg je dit.....

Gatverdamme wat flauw.

Vooral omdat de poster in kwestie een keuze maakte uit de opties die mij erg aan het hart gaat.

Ik heb poster gezegd dat ik dan dus maar pijn heb aan mijn humorklier, maar ik het niet leuk vind.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sorry maar Jij bent een slachtoffer. Dit is een grap En nu moet jij meedoen. Je hebt mijn post geliked of een commentaar gegeven. Dit is een grap en deze moet jij nu verder zetten, zo niet heb je weinig humor????. Je moet 1 van de volgende zinnen op je Facebook plaatsen. Je kiest er 1, zet hem op je status, wanneer iemand deze liked of commentaar geeft stuur je dit bericht. Je geeft zelf geen commentaar. Ieder op zijn beurt.

1. Ik ben 5kg vermagerd door kebab te eten.

2. Ik denk dat ik verliefd ben op een kuiken.

3. Ik word vader.

4. Nieuw record! 6 dagen zonder me te wassen.

5. Ik hou nog steeds van mijn ex.

6. Ik heb de tartiflette laten verbranden.

7. Ik heb beslist! Morgen verf ik men haar paars.

8. Ik heb goed nagedacht en ik denk dat ik gigolo word.

9. Ik heb de liefde van men leven ontmoet.

10. De verloofde van mijn beste vriendin is homo! Wat moet ik doen? Haar vertellen?

11. Dit jaar ga ik trouwen.

12. Ik kan niet meer, ik verander van geslacht.

13. Ik denk dat het tijd is dat ik jullie iets vertel.

14. Ik heb een lieveheersbeestje ingeslikt, brengt dit geluk?

15. Het is al 5 dagen dat ik niet meer kan kakken, weet ni meer wat te doen.

16. Ik weet dat niemand dit leest maar soms, als ik me verveel, kruip ik in een slaapzak, smeer ik me in met boter en glijd over de grond als een worm.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
zwarte die roepen ik ben een nedelander bestaan ook niet dus gewoon oprotten naar je eigen geweldige land







Wauw, weer 3 mensen verwijderd en geblokt. Wat een mafketels zeg.
Dus.
quote:YellowDiamond schreef op 15 november 2016 @ 20:13:

De dramaqueen is weer lekker bezig



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]Apart....ze wil dat niemand het merkt, maar plempt het dan wel op fb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een plaatje gedeeld dat mijn gevoel goed beschreef.



"Enkele gedachten voor deze tijd van Kerst en Oud&Nieuw. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar Kerstmis. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben problemen tijdens deze periode en we ervaren grote droefheid als we denken aan de geliefden die nu niet bij ons zijn. Voor velen is het hun eerste Kerst zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens de Kerst periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig. Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd met de gezondheid, met problemen met werk, of andere zorgen hebben en zo weten dat iemand daar om geeft. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun. Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun. Ik deed het voor een vriend en jij kan dat ook doen. (Houd je vinger op deze tekst om te kopiëren en te plakken. NIET delen)."



He gezellig. Zullen mensen zich vast beter van voelen dat je een kant en klaar tekstje in het algemeen op je facebook zet.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 15 november 2016 @ 21:50:

[...]





Apart....ze wil dat niemand het merkt, maar plempt het dan wel op fb.Ja maar op facebook is anders he daar deel je het met je 472 intimi die mogen jouw kwetsbare kant zien.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Vandaag weer iemand overduidelijk op zoek naar de 'kom op je kan het', 'zet hem op' 'ga ervoor' 'we staan achter je' commentaren...... Zo moe word ik daar ook van
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel iemand die de hele dag op Facebook zit. Die liked alles. Okee, prima, geen last van. Ze heeft ook een tweede account - onder naam van haar hond. Die liked ook alles.



Lief mens hoor, maar get.a.life.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven