Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:DG2015 schreef op 18 november 2016 @ 14:52:

Okay..Je bent al 3 maanden in me buik en ik wist er niets van

Zo geshocked maar voel me trots?

Nog 6 maanden te gaan en dan heb ik je in me armen

Nog niet geboren en voel me al zo trots

Kan echt niet wachten tot ik je kan zien, je kan koesteren, dat je zoveel geliefden om je heen zal hebben

En grootouders die je kan verwennen..Ouders die je kan beschermen

Oohw mijn lieverd, ik kan niet wachten

Okay..Ik weet echt niet wie er zwanger is, maar er stond copy & paste ? (waarom je dus niet zomaar alles moet overnemen van Facebook en alles goed moet lezen voor je commentaar geeft) ik zou hem er bijna op zetten om even mensen te jennen ben in een rot vervelende bui en heb zin in rellen
quote:DG2015 schreef op 18 november 2016 @ 14:52:

Okay..Je bent al 3 maanden in me buik en ik wist er niets van

Zo geshocked maar voel me trots?

Nog 6 maanden te gaan en dan heb ik je in me armen

Nog niet geboren en voel me al zo trots

Kan echt niet wachten tot ik je kan zien, je kan koesteren, dat je zoveel geliefden om je heen zal hebben

En grootouders die je kan verwennen..Ouders die je kan beschermen

Oohw mijn lieverd, ik kan niet wachten

Okay..Ik weet echt niet wie er zwanger is, maar er stond copy & paste ? (waarom je dus niet zomaar alles moet overnemen van Facebook en alles goed moet lezen voor je commentaar geeft)Oggut de kleine moet dus al meteen de grootouders verwennen en de ouders beschermen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Denk je alles te hebben gezien krijg ik ineens dit plaatje te zien en dan gedeeld door iemand die het er mee eens is https://www.facebook.com/ ... 829719646/?type=3&theater

Ik lig dubbel! Van iemand die zelf echt niet tegen kritiek kan
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik ben - vraag me niet waarom - door een collega toegevoegd aan de geheime groep VERJAARDAGSPLAATJES. Waar mensen dus de godganse dag dit soort plaatjes plaatsen:

[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/ ... e=5888DB97[/img]

En waarom die groep nou geheim is?
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Goed nieuws op mijn tijdlijn! Zojuist is bekent geworden dat een Canadees een recept met cannabis olie heeft gevonden om in 90 dagen van elke vorm van kanker af te komen. Dat mensen dat nog delen ook.. Er stonden dit keer wel negatieve reacties onder.

Iemand in mijn vriendenlijst is oma van meerdere kleinkinderen waaronder een kindje dat ernstig gehandicapt is en een korte levensverwachting heeft (gaat nu wel redelijk). Dat is natuurlijk verschrikkelijk maar ze heeft zowel een profielfoto als omslagfoto met dat kleinkind en als je op haar tijdlijn kijkt zou je denken dat ze alleen dat kleinkind heeft. Dat vind ik dan weer wel sneu voor de andere kleinkinderen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik lees overal de discussie of de column van Youp van het Hek echt of nep is best leuk die voor en tegenstanders zien ruzie maken

(Is dan wel geen ergenis maar wel leedvermaak)
Pff en dan met de boodschap erboven dat ze de vriendenlijst op gaat schonen en alleen mensen laat staan die oprecht geïnteresseerd zijn. En dat Facebook toch wel nep is.

Djiezus, je kunt jezelf ook té serieus nemen.

De mensen die verwijderd of geblokt zijn kunnen dan toch ook dat plaatje niet zien
Pfffff mevr....... aandacht is weer bezig de aandacht zoekende teksten vliegen mij om de oren. "Sad.." en dan mensen vragen wat er aan de hand is en dan zeggen: dat zeg ik liever niet 30 min later een nieuwe post " ik ben verdrietig want mijn vader is erg ziek ben nu aan het huilen" weer een hele berg reacties sterkte en zulke dingen. Die zelfde avond nog een bericht "mensen als ik anders of raar reageer vat dat niet persoonlijk op ik zit gewoon even niet lekker in mijn vel"

En dit alles staat openbaar want ik heb haar inmiddels ontvriend maar doordat mensen met wie ik wel vrienden ben reageren zie ik deze aandacht zoekende berichten als nog
quote:VesperLynd schreef op 17 november 2016 @ 21:58:

Ik erger mij behoorlijk aan de berichten zoals hierboven, maar toch zijn het andere berichten die mij al eerder van FB hebben verjaagd en het opnieuw dreigen te doen: de dierenleed-berichten. Als echte dierenvriend wordt het mij echt te kwaad als ik weer iets zie over stierenvechten, onthoofde/halfdode olifanten, geplukte konijnen, etc., etc. Loop er dan uren mee rond en raak het beeld niet kwijt. Heb nu een quotum; nog één keer een vriend die zoiets in mijn nieuwsoverzicht slingert en ik ben weg.

Off-topic; is er ook ergens een topic voor ergenissen over instagram-dozen? Meiden die diepzinnig-sexy in de camera kijken, zogenaamd nonchalant in een wollen trui ('snuggly!, 'comfy!') en dit begeleiden met teksten als: 'living my dream', 'dont give up, wont give up!' of 'smile and the whole world smiles with you!'.Je kunt de sites blokkeren, waar die plaatjes afkomen. Dan zie je die berichten niet. Zulke instagramfotos zie ik dan weer niet
Later is nu
Sorry, geen ergernis, gewoon leuk.

Met de tekst: I'm no interior designer, but this might be a case of poor placement.
Later is nu
Als je wilt lachen ga naar de pagina van Liedjesteksten en dan die reacties lezen.. plaatsvervangende schaamte dit.
Wish you were beer
Damocles hahahahahahaha die is wel erg leuk ja hahahahaha
quote:damocles schreef op 19 november 2016 @ 21:10:

Sorry, geen ergenis, gewoon leuk.

[afbeelding]

Met de tekst: I'm no interior designer, but this might be a case of poor placement.
quote:Tribal_Lautje schreef op 19 november 2016 @ 22:31:

Als je wilt lachen ga naar de pagina van Liedjesteksten en dan die reacties lezen.. plaatsvervangende schaamte dit.Kan pagina niet vinden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Die spelling ook weer...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

quote:nlies schreef op 21 november 2016 @ 00:16:

[...]

Kan pagina niet vindenIk denk dat ze Liefde teksten bedoeld.
quote:DG2015 schreef op 21 november 2016 @ 13:25:

[img]https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58B6A549[/img]

Die spelling ook weer...

Niet alleen de spelling.. Het erge is dat deze zin een paar miljoen keer correct op internet staat dus hoe je het voor elkaar krijgt iets over te nemen met zoveel fouten snap ik niet, bijna een kunst wel.

Iemand het plaatje gezien waarop Trump, Hillary C betast? Betreffende "vriend" meteen van facebook gegooid.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:Gus schreef op 21 november 2016 @ 17:43:

[IMG]http://i66.tinypic.com/2zq91kk.jpg[/IMG]

Ow god, deze Rita de Ontwerpster heb ik eerder voorbij zien komen.. Ook Pinterest staat vol met haar gewéldige teksten en plaatjes.

Dit pareltje bv: https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=768&bih=928#imgrc=v8xE2yP7nyxGwM%3A

Die gans/banaan! Why!

Hier weet eentje die aandacht wil persoon heeft last van haar emoties maar verder staat er niks bij
quote:feles schreef op 21 november 2016 @ 18:00:

[...]

Ow god, deze Rita de Ontwerpster heb ik eerder voorbij zien komen.. Ook Pinterest staat vol met haar gewéldige teksten en plaatjes.

Dit pareltje bv: https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=768&bih=928#imgrc=v8xE2yP7nyxGwM%3A

Die gans/banaan! Why! Sja je moet maar een hobby hebben hè...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven