Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Waar ik me echt aan begin te storen: als er op een mediapagina een artikel wordt geplaatst wat de meeste mensen niet interessant vinden, dat er altijd wel 1 een recept plaatst voor appeltaart ofzo. Dat was de 1e keer grappig, maar we zijn nu 2 jaar verder ofzo. Verzin wat anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
03-11-2018 14:27
Waar ik me echt aan begin te storen: als er op een mediapagina een artikel wordt geplaatst wat de meeste mensen niet interessant vinden, dat er altijd wel 1 een recept plaatst voor appeltaart ofzo. Dat was de 1e keer grappig, maar we zijn nu 2 jaar verder ofzo. Verzin wat anders.
Ja en als je er wat van zegt ben je een zeikerd.
Sowieso mensen die op allerlei artikels reageren met iets als 'en dit is nieuws omdat ...' of 'ja maar ik heb ook een vader verloren en daar hoor je niks over'. Pffffffffffff :facepalm:
LAgirl82 schreef:
03-11-2018 09:18
"Vannacht weer ongesteld geworden en de hele wc weer onder het bloed, elke maand weer zo heftig en zo pijnlijk, net weer doorgelekt. Bah!"

Dit dus letterlijk even gekopieerd van FB en hier geplakt.
Waarom denken mensen dat het nodig is om dit op FB te zetten en met de wereld te delen? O_O :facepalm:
Dit is gewoon ranzig. Echt, dit soort mensen verwijder ik meteen. Nadat ik op het bericht gereageerd heb met de vraag of ze wel helemaal lekker is. Bah, vies mens.
Ik heb mij vandaag even niet kunnen beheersen :-$. Iemand plaatste een foto van haar kleine teen zat een kleine blaar op nadat ze boodschappen was wezen doen. Een voor foto en een foto nadat de blaar was ingepakt.
Ze voelde zo zielig.

Heb er een foto van mijn grote teen onder gezet waar een bloeduitstorting onder zit en gevraagd of ze wilde ruilen.

Heb nog geen reactie gehad
Maleficent schreef:
03-11-2018 14:27
Ja zo dom. Toppunt was dat iemand op de pagina van rtl boulevard zat te klagen dat ze het 'nieuws' over de pijnlijke rechteroorlel van Monique Smit (of wat dan ook) niey interessant genoeg vond.
Ja okay, maar je weet toch waar je voor kiest als je Boulevard liket?
Haha, nee, ik zou ook geen RTL boulevard liken, want ik vind dat soort informatie zó oninteressant! Sowieso alles over bekende mensen. Soms wel leuk hoor, als er een kindje is geboren ofzo. Maar ik hoef echt niet alles te weten.

Ik durf trouwens facebook niet te openen, uit angst dat ik dat virus weer activeer :-|
Later is nu
Oh ja of van die reacties die over een ander nieuwsbericht zijn of alles betrekken op vluchtelingen/allochtonen, daar wordt ik echt zo moe van.

Nieuwsbericht over Jaap heeft koekjes gebakken voor het goede doel. Reactie "daar kunnen jullie wel over schrijven, maar dat er in Syrië x doden zijn gevallen zie ik niets van!"
Nieuwsbericht over er is ergens een bekend iemand bevallen: "Ja dit noemen jullie nieuws, maar dat er in of ander Afrikaans land zoveel mensen sterven van ziekte x dat vindt niemand blijkbaar interessant!"

Of
Nieuwsbericht over iemand die ziek is en de medicijnen niet kan betalen:
"Maar voor die vluchtelingen hebben we wel geld hé!"

Nieuwsbericht over dat de belasting van huppeldepup omhoog gaat
"betaal nog maar wat meer aan die vluchtelingen!"

Nieuwsbericht over een verkeersongeval op een gevaarlijk punt
"Als ze eens wat meer geld in de wegen zouden steken en minder in de vluchtelingen dan zouden er minder verkeersdoden vallen!"

Je kan er bijna een spel van maken, echt sommigen hebben de kunst om werkelijk èlk nieuwsbericht te kunnen betrekken op vluchtelingen. Een beetje de nieuwe wet van Godwin als je het mij vraagt :mrgreen: .
Butterscotch schreef:
03-11-2018 20:31
Oh ja of van die reacties die over een ander nieuwsbericht zijn of alles betrekken op vluchtelingen/allochtonen, daar wordt ik echt zo moe van.

Nieuwsbericht over Jaap heeft koekjes gebakken voor het goede doel. Reactie "daar kunnen jullie wel over schrijven, maar dat er in Syrië x doden zijn gevallen zie ik niets van!"
Nieuwsbericht over er is ergens een bekend iemand bevallen: "Ja dit noemen jullie nieuws, maar dat er in of ander Afrikaans land zoveel mensen sterven van ziekte x dat vindt niemand blijkbaar interessant!"

Of
Nieuwsbericht over iemand die ziek is en de medicijnen niet kan betalen:
"Maar voor die vluchtelingen hebben we wel geld hé!"

Nieuwsbericht over dat de belasting van huppeldepup omhoog gaat
"betaal nog maar wat meer aan die vluchtelingen!"

Nieuwsbericht over een verkeersongeval op een gevaarlijk punt
"Als ze eens wat meer geld in de wegen zouden steken en minder in de vluchtelingen dan zouden er minder verkeersdoden vallen!"

Je kan er bijna een spel van maken, echt sommigen hebben de kunst om werkelijk èlk nieuwsbericht te kunnen betrekken op vluchtelingen. Een beetje de nieuwe wet van Godwin als je het mij vraagt :mrgreen: .
Oh ja vreselijk!
Of de standaard reactie (ongeacht of het met politiek te maken heeft of niet) "Bedankt Rutte!!".
Ik vind die meldingen van FB met ‘je hebt een nieuw vriendschapsvoorstel’ irritant. Het zijn toch altijd mensen die ik niet ken of mensen waar ik niets mee wil.

We zijn nu toch ook wel op een punt dat iedereen al 100 jaar FB heeft en toch al lang vrienden is met iedereen waarmee die vrienden wil zijn (en ook mensen juist weer aan het ontvrienden is omdat men er geen vrienden meer mee wil zijn.

Waarom zou ik vrienden willen worden met vrienden van vrienden of andere mensen die ik toch niet ken uit FB groepen?
O_o

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
och ja, dat gedrocht komt regelmatig terug.

Ook over je papa, dochter of zoon.

Verschrikkelijk dat soort meuk.
Dus.
Serieus? :wtf: :bonk:
Afbeelding
Nou ja wel eerlijk! :proud:

Ik trek dit beter dan van plaatjes over moeders en dat je er altijd lief voor moet zijn, want straks is ze er niet meer en dan heb je spijt.
Sommige moeders zijn gewoon geen fijne, lieve moeders. De mijne gelukkig wel, maar in mijn directe omgeving ken ik meerdere mensen die geen contact met hun moeder kunnen hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh wow :rofl:

Ik weet zeker dat mijn schoonmoeder heel verontwaardigd zou zijn als haar kinderen die niet postten. 'Wil je me dan doodhebben' zou ze nog net niet hardop zeggen, maar ze zou daar wel een passief-agressieve manier voor weten te bedenken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Butterscotch schreef:
12-11-2018 09:50
Serieus? :wtf: :bonk:
Afbeelding

Nou ja, ik heb geen contact met mijn moeder en zou het plaatje niet reposten, maar ik wens ook niet dat ze dood was hoor. Ik wens haar een prima, gezond en gelukkig leven, maar dan wel zonder mij daar in.
Ik heb een vriend die een paar jaar terug elke dag een foto plaatste met een filosofische quote er bij, meestal één die niks met de foto te maken had.
Gelukkig was hij daar al een tijdje mee gestopt.

Totdat hij sinds een paar weken elke dag een herinnering deelt van een van die foto's :rofl:
LAgirl82 schreef:
03-11-2018 09:18
"Vannacht weer ongesteld geworden en de hele wc weer onder het bloed, elke maand weer zo heftig en zo pijnlijk, net weer doorgelekt. Bah!"

Dit dus letterlijk even gekopieerd van FB en hier geplakt.
Waarom denken mensen dat het nodig is om dit op FB te zetten en met de wereld te delen? O_O :facepalm:

Antwoorden met 'pics or it didn't happen' :twisted:

Die inzameling voor het goede doel bij verjaardagen had ik onlangs ook.

Het doel was iets waar ik wel affiniteit mee heb, alleen vind ik dat er betere kanalen bestaan om dat doel te steunen dan deze organisatie.

In eerste instantie dacht ik dat ik 'moest' storten.
Tot ik me bedacht dat ik haar anders ook nooit een verjaardagscadeau koop, tenzij ik haar toevallig zou zien rond haar verjaardag, dan misschien wel een bosje bloemen of zo.

Soit, ik voelde me dus niet geroepen om te storten voor haar verjaardag en ik vond het best wel gênant voor haar dat haar teller maar op een paar euro bleef staan.
Ik heb iemand op FB die na ruim 25 jaar nog steeds een hele grote fan is van the Backstreet boys. Ze is ook lid van de BSB fanclub en ze post er elke dag van alles over en alles deelt ze, en nu is ze helemaal in de wolken dat ze naar Nederland komen voor een concert.
Ik wist niet eens dat die nog bestonden, maar blijkbaar wel.

Maar goed, ze is 37 jaar en ze gedraagt zich echt als een puber.
Ik bedoel ik vond ze 20 jaar geleden ook leuk, maar om nu nog zo de "fan" uit te hangen? :@@:

Nu net weer een post dat ze niet genoeg geld heeft voor een ticket voor de BSB, want ze wil natuurlijk zo dicht mogelijk bij haar helden staan dan op het concert.
Nu zegt ze dat ze hoopt dat er over 10 dagen nog kaarten beschikbaar zijn want dan krijgt ze nieuwe loon.
Ik wilde bijna posten dat er dan zeker nog kaarten zijn, want iedereen uit de jaren 90 is ondertussen wel volwassen geworden...Toch maar niet gedaan. :P
Haha nou ik zie ook heel mijn facebook opleven rondom BSB in Nederland hoor. Ik moet zeggen dat ik er ook nog wel over na heb gedacht, jeugdsentiment met wat oude vriendinnen :proud:
Maar ik vind het te duur daarvoor.
Ja als jeugdsentiment is dat misschien leuk, maar zij is echt nog zwaar fan.
Compleet met plaatjes met I love BSB erop. Op je 37ste. :@@:
LAgirl82 schreef:
14-11-2018 12:01
Ik heb iemand op FB die na ruim 25 jaar nog steeds een hele grote fan is van the Backstreet boys. Ze is ook lid van de BSB fanclub en ze post er elke dag van alles over en alles deelt ze, en nu is ze helemaal in de wolken dat ze naar Nederland komen voor een concert.
Ik wist niet eens dat die nog bestonden, maar blijkbaar wel.

Maar goed, ze is 37 jaar en ze gedraagt zich echt als een puber.
Ik bedoel ik vond ze 20 jaar geleden ook leuk, maar om nu nog zo de "fan" uit te hangen? :@@:

Nu net weer een post dat ze niet genoeg geld heeft voor een ticket voor de BSB, want ze wil natuurlijk zo dicht mogelijk bij haar helden staan dan op het concert.
Nu zegt ze dat ze hoopt dat er over 10 dagen nog kaarten beschikbaar zijn want dan krijgt ze nieuwe loon.
Ik wilde bijna posten dat er dan zeker nog kaarten zijn, want iedereen uit de jaren 90 is ondertussen wel volwassen geworden...Toch maar niet gedaan. :P
Is het niet al uitverkocht dan?
Geen idee hoor, maar tegenwoordig verkoopt elk concert in notime uit.
Oh nvm, de verkoop start vrijdag pas
-Darkside- schreef:
14-11-2018 16:39
Oh nvm, de verkoop start vrijdag pas

Ja inderdaad, maar ze is al dagen in spanning :P

Ik vraag me echt af wat haar man ervan vind allemaal.
Ik heb een kennisje die ook heen gaat, maar die heeft al kaarten. Zeker een presale voor de fanclub of Mastercardhouders.
Ik word een beetje gek van al die berichten op mijn tijdlijn over de feestdagen. "Kan jij ook niet wachten tot de feestmaand begint?". "De gezellige dagen komen er weer aan". "Nog heel even geduld en dan barst de decembermaand weer los". Hou toch op. Het is half november. Tegen de tijd dat het eindelijk kerst is heb ik er al geen zin meer in :mad:
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven