Ervaringen met andere tablets dan Ipads?

14-01-2013 19:37 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik willum, een Ipad. Ik wil lekker appjes downloaden en wordfeud met mijjn zusje spelen, makkelijk in de keuken receptjes bij de hand houden, snel een website opzoeken, Lief wil zijn uurgegevens van zijn werk makkelijk invullen aan de keukentafel, kind wil lekker tocoboca spelletjes doen en liedjes meezingen.

Maar... doe ik er wel goed aan mijn geld uit te geven aan een ipad, of kan ik voor minder geld ook een leuke tablet kopen, waarop ik al deze dingen ook kan? Ik heb geen idee wat er verder nog op de markt is, en ik vind het een crime om te zoeken, geen idee wat wel en niet kan op die andere tablets.

Dus, zouden jullie me willen vertellen wat voor tablet kan wat ik wil, en die wellicht wat goedkoper is dan een ipad? Wie heeft een ander model, en kan me een gebruikerservaring vertellen?
Ik heb al tabs.

PC is met touchscreen, maar wilde er Windows 8 op doen.

Zit nml Windows 7 op.

Gewoon doen? En dan de kinderen laten testen?

Zit maar 1 spel op. GTA
.
.
.
Mag ik ook wat vragen, is de kruidvat tablet wat die nu in de folder staat voor 159,95? Ik wil het kopen voor mijn mans verjaardag en heb er zelf de ballen verstand niet van.
.
Bedankt voor je reactie, hij is voor mijn man. Ik wil rond de 200 euro uitgeven. Asus hebben we ook een laptop van, dus gewoon even kijken bij media markt of saturn? Waar moet ik op letten? Nogmaals ik heb er echt geen verstand van. Schermdiameter maakt niet uit.
.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 januari 2013 @ 19:41:

Ik heb een Samsung galaxy tab, een heerlijk ding waar ik alles op kan wat jij wilt. Zit nu met veel plezier op de bank ermee.heb ik ook een galaxy tab idd een eerlijk ding, mijn broer is zelfs verliefd op dat ding hahaha
Wat kosten de samsung galaxy tabs?
.
.
ik heb uiteindelijk deze

http://www.mediamarkt.nl/ ... 50,289391.html?langId=-11

gekocht

Hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt en ik ben benieuwd wat man ervan vindt:-)
hoi allemaal,

Wij hebben thuis een ipad en die is echt super. kind kan de was doen alles werkt en installeren is makkelijk. Hiervoor hadden we een wetab dat ding was echt een afgang. Ik ben van mening dat je beter wat meer geld uit kan geven aan een goede tablet. is echt waar voor je geld. Kijk ander een keer bij mediamarkt oid wat er fijn reageerd.

Succes!
.
Ik dacht ook orgineel te zijn en heb voor veel geld een sony tablet gekocht. Heb daar nu erg veel spijt van, wat een verschil met de Ipad van mn ouders, die werkt zoveel beter. Het kost wat geld zo een I Pad maar het is elke cent waard.
Wat werkt er beter aan dan?
Samsung heeft een prima tablet. Het verschil met apple vind ik dat je met apple alles moet kopen (nou ja, veel) Muziek etc het kan niet zomaar ff ergens vandaan gehaalt. Wat ik ook een nadeel vind is dat alles zo duur is. Voor samsung oid kun je veel goedkoper een nieuwe adapter kopen. Koptelefoon heeft zover ik weet een aparte aansluiting nodig voor apple. Wij hebben dus voor de samsung gekozen. Ook makkelijker te synchroniseren met de computer en mijn telefoon. Dat is trouwens ook lastig met apple. Je moet wel een imac oid hebben wil je verbinding kunnen maken. En ja, verbinding is echt wel nodig om bv foto's op je tablet te zetten of van je tablet op je computer. Met de computer filmpjes binnen halen die je dan op je tablet zet. Gaat met wifi toch net ff minder snel dus is makkelijker met de compter.
quote:Wageningen1985 schreef op 25 januari 2013 @ 20:37:

Ik dacht ook orgineel te zijn en heb voor veel geld een sony tablet gekocht. Heb daar nu erg veel spijt van, wat een verschil met de Ipad van mn ouders, die werkt zoveel beter. Het kost wat geld zo een I Pad maar het is elke cent waard.Eerst op tweakers de recenties lezen scheelt enorm veel geld.
quote:Tia.Dalma schreef op 25 januari 2013 @ 20:42:

Wat werkt er beter aan dan?Sowieso zijn de icons veel duidelijker gerangschikt bij de I pad en het apparaat werkt gewoon stukken sneller. Het beeld bij de Ipad 4 is ook waanzinnig scherp.
Icons kan je zelf ook rangschikken. Prijsverschil met de iPad 4 vind ik persoonlijk een stuk scherper dan het verschil in beeld. Maar dat ben ik

Ik heb een Asus EEE-pad transformer. Uitstekend werkende tablet en ik ben niet gebonden aan iOS. Vanwege de nadelen die Nina1966 ook al noemt wil ik zo min mogelijk aan de Apple producten. Ook merk ik steeds vaker dat ik goedkoper uit ben met betere hardware en prestaties als ik verder kijk dan de hippe Apple neus lang is. Maar nogmaals, dat ben ik
Nexus 7 is meeste tablet voor elke euro,onverslaanbaar.
Ik ga denk ik dat Samsung Galaxy tab 2 10.1 kopen. Zat ook te twijfelen over een iPad, maar deze is toch wel een stuk goedkoper, 288 euro is deze. En ik lees er goede dingen over. Wellicht als je het naast een iPad houdt dat de iPad nog beter is maar zo lang ik de iPad nooit vast gehad heb zal ik vast ook heel tevreden zijn over de Samsung Galaxy.
Wij hebben een Packerd Bell en die vinden wij heel goed. Ik schrik gewoon van de prijzen van Ipads ed. 600 Euro en dan begint het pas.
quote:nina1966 schreef op vrijdag 25 januari 2013 20:42 Samsung heeft een prima tablet. Het verschil met apple vind ik dat je met apple alles moet kopen (nou ja, veel) Muziek etc het kan niet zomaar ff ergens vandaan gehaalt. Wat ik ook een nadeel vind is dat alles zo duur is. Voor samsung oid kun je veel goedkoper een nieuwe adapter kopen. Koptelefoon heeft zover ik weet een aparte aansluiting nodig voor apple. Wij hebben dus voor de samsung gekozen. Ook makkelijker te synchroniseren met de computer en mijn telefoon. Dat is trouwens ook lastig met apple. Je moet wel een imac oid hebben wil je verbinding kunnen maken. En ja, verbinding is echt wel nodig om bv foto's op je tablet te zetten of van je tablet op je computer. Met de computer filmpjes binnen halen die je dan op je tablet zet. Gaat met wifi toch net ff minder snel dus is makkelijker met de compter.iPad kun je gewoon aan je pc hangen hoor. Even iTunes op de pc zetten en klaar.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven