Ervaringen met andere tablets dan Ipads?

14-01-2013 19:37 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik willum, een Ipad. Ik wil lekker appjes downloaden en wordfeud met mijjn zusje spelen, makkelijk in de keuken receptjes bij de hand houden, snel een website opzoeken, Lief wil zijn uurgegevens van zijn werk makkelijk invullen aan de keukentafel, kind wil lekker tocoboca spelletjes doen en liedjes meezingen.

Maar... doe ik er wel goed aan mijn geld uit te geven aan een ipad, of kan ik voor minder geld ook een leuke tablet kopen, waarop ik al deze dingen ook kan? Ik heb geen idee wat er verder nog op de markt is, en ik vind het een crime om te zoeken, geen idee wat wel en niet kan op die andere tablets.

Dus, zouden jullie me willen vertellen wat voor tablet kan wat ik wil, en die wellicht wat goedkoper is dan een ipad? Wie heeft een ander model, en kan me een gebruikerservaring vertellen?
Ik heb een Samsung galaxy tab, een heerlijk ding waar ik alles op kan wat jij wilt. Zit nu met veel plezier op de bank ermee.
Mag ik ook even iets vragen, wilde eigenlijk een topic openen maar dat is een beetje dubbel op nu er al een staat, dus hoop dat je het niet erg vind dat ik hier even mijn vraag stel . Ik heb er niet veel verstand van, maar als je een tablet hebt, kun je daar dan ook spelletjes op doen op het moment dat je geen internetverbinding hebt? Ik wil er namelijk 1 zodat de kinderen in de auto tijdens een lange reis spelletjes kunnen doen en in de auto is natuurlijk geen internet aanwezig.
Ja hoor Grizzella, dat kan.
.
bootje, is die dan ook goedkoper dan een ipad 2? en grizella, natuurlijk mag je even inbreken, toch handig als een ander er ook iets aan heeft.
ik vind 7 inch een beetje klein, dan is het haast weer een smartfoon denk ik, maar misschien overdrijf ik. Een ipad is geloof ik 9 inch en da's wel mooi. de galaxy is net wat groter toch? dat lijkt me ook prima, en een 8 is misschien ook nog wel te doen.
dubbel
Zijn er genoeg spelletjes voor het android systeem die je zonder internetverbinding kunt doen, geschikt voor kinderen van 4-6 jaar?
Ja, hij is ongeveer 150 euro goedkoper. Mijn tablet was 7 maanden oud en 150 euro. Dat scheelt dus nog meer.
Hier in huis hebben wij eerst een tablet van de intertoys gehad. Het ding koste nog 200 euro dus was niet zo heel goedkoop! Later hebben wij toch de iPad aangeschaft, omdat het zo veel duidelijker is, en veel beter werkt. Alleen al met het aanraken van het scherm. Ik wil niet zeggen dat je perce een iPad moet kopen, want de tablets van Samsung, en dan de galaxy-serie zijn ook zeker zeer goed. Maar een iPad 2 is niet zo duur meer, en de tablets van Samsung zijn dan maar iets goedkoper, dan zou ik zeker voor de iPad gaan.

Spelletjes zoals Angry birds enz. kunnen prima zonder internetverbinding worden gespeeld. Spelletjes zoals wordfeud, waarbij je dus tegen iemand anders speelt kunnen niet zonder internet verbinding worden gespeeld, maar ik neem aan dat je kinderen die spellen nog niet spelen.
quote:grizzella schreef op 14 januari 2013 @ 19:55:

Zijn er genoeg spelletjes voor het android systeem die je zonder internetverbinding kunt doen, geschikt voor kinderen van 4-6 jaar?hier: https://play.google.com/store/apps/category/GAME kun je bekijken welke spellen er te spelen zijn op een android systeem
Hier een iPad en een Samsung Galaxy, bevallen beiden goed.
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Leonie, nee mijn kinderen spelen inderdaad nog geen spelletjes tegen anderen, het is maar dat ze iets te doen hebben in de auto bij lange ritten, gewoon simpele spelletjes voor die leeftijd is prima!
.
Hier iPad fan, sorry... Manlief heeft Samsung galaxy, die is er heel tevreden mee. Voor de kinderen hadden we via een aanbieding bij de telegraaf webshop een Empire tabletje gekocht. Waardeloos.
Hier ook een Samsung en een iPad.

iPad by far.
.
.
Gaat om hoe gebruiksvriendelijk het apparaat is.

Ik heb de Samsung pad 2 10.1 en een iPad 2.

De iPad werkt gewoon net iets fijner.
Specs zeggen mij niks. Vast een blonde opmerking, maar ik wol gewoon een apparaat wat doet wat ik wi en dat tijdsbestek wat ik wil.

Dus gewoon snel en gebruiksvriendelijk is.
Hier een iPad 2 en een onbekende Android 7 inch.. Geen discussie, iPad wint op alle vlakken. Liever een gebruikte iPad van mp dan een nieuwe Android..

Maar ieder z'n ding! Dit wordt weer een Apple/Android topic.. Probeer ze gewoon allebei eens!
.
Nerd even een vraagje, Windows 8 of 7? Voor de pc.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven