Eventuele aanschaf smartphone...

11-09-2011 10:57 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms begint het toch te kriebelen, maar wat ik me afvraag, hoeveel zijn jullie nou kwijt geweest aan zo'n ding, en hoe zit het met een abonnement?

Ben wel aan het googlen maar ben wel benieuwd naar jullie keuzes...
Hangt van je provider af. Als je bijv KPN hebt, is een iPhone vrij duur.
Ik heb een t mobile iphone abbo (maar geen iphone! ;)) en betaal 29,95 per maand. Daarvoor krijg ik 150 belminuten of smsjes en onbeperkt internet. Bij een abbo van 2 jaar kreeg ik mijn Galaxy gratis.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik heb in mei verlengd bij Hi. Ik betaal nu 20,95 en vanaf het tweede jaar 30,95 per maand, inclusief internet. Ik bel verder wel weinig, dus heb een Hi 20 abonnement. En ik kreeg mijn toestel, een galaxy s2 gratis.

Ik vind voor mij Hi de beste keus, omdat ze goedkope abonnementen hebben. Vodafone vond ik trouwens ook wel wat, maar was iets duurder.

Je kunt altijd naar een telecomwinkel gaan, zoals the phone house. Die geven goed advies. Succes!
Ja, die geven advies dat in hun commerciele straatje past.
Okee, het is dus best mogelijk om het toestel gratis te krijgen bij een 2 jarig abo.

Tis wel jungle zeg, denk dat ik je advies opvolg Crootje en naar een winkel ga, heb duidelijk nog wat uitleg nodig

Dank jullie wel, tis me duidelijk dat het niet iets is waar je zo ff het fijne van weet!
quote:Substanza_ schreef op 11 september 2011 @ 11:48:

Ja, die geven advies dat in hun commerciele straatje past.

Ook daar kan je natuurlijk de dingen uitpikken die je wil...je hoeft niet mee te gaan daarin toch?

Ik moet ergens beginnen, ik snap er namelijk echt allemaal geen jota van

Is een iPhone bijv. nou fijner dan een bb, kan ie meer?
quote:missmiller schreef op 11 september 2011 @ 11:55:

[...]

Ook daar kan je natuurlijk de dingen uitpikken die je wil...je hoeft niet mee te gaan daarin toch?

Ik moet ergens beginnen, ik snap er namelijk echt allemaal geen jota van

Is een iPhone bijv. nou fijner dan een bb, kan ie meer?

Ligt er aan wat jij fijn vindt denk ik. Ik heb op dit moment een bb en vind dit een fijne telefoon, vooral voor email en internet werken erg fijn. Maar ik mis toch echt de leuke applicaties (die voor bb bijna niet beschikbaar zijn) en ga hierna dus voor een iPhone.

Het is maar net wat je graag wil doen met een telefoon. Wil je veel apps downloaden moet je echt voor iPhone gaan. Wil je niet veel meer dan email en internet, is bb ook een goede en vooral goedkopere keus.
De smartphone's zijn, vind ik, fijner dan de bb's. Komt door de groote van het schemer en toetsenbordletters zijn grooter. De iphone is heel fijn, maar helemaal van glas... Ook de achterkant. Degene die me hielp bij de phonehouse zei dat hij na een keer vallen al stuk zou kunnen zijn. Ik heb nu de htc sensation, die is al 10 gevallen en doet het nog steeds:)
2 jaar abonnement bij Vodafone

60 € per maand inclusief internet. Heb hiervoor 450 belminuten per maand. Gebruik mijn iphone ook als 'vaste' telefoon

Ik moest geloof ik 50€ bijbetalen voor de iphone4. Is vorig jaar december geweest
@Jill; mijn iphone4 valt elke week wel 10 keer en doet het ook nog steeds

De eeste dag dat ik em had is ie van een betonnen trap gevallen
quote:mrth schreef op 11 september 2011 @ 12:03:

[...]

Ligt er aan wat jij fijn vindt denk ik. Ik heb op dit moment een bb en vind dit een fijne telefoon, vooral voor email en internet werken erg fijn. Maar ik mis toch echt de leuke applicaties (die voor bb bijna niet beschikbaar zijn) en ga hierna dus voor een iPhone.

Het is maar net wat je graag wil doen met een telefoon. Wil je veel apps downloaden moet je echt voor iPhone gaan. Wil je niet veel meer dan email en internet, is bb ook een goede en vooral goedkopere keus.Dank je wel, erg duidelijk!
Ik zal het ding meer gebruiken voor internet en mail, zal er niet tot nauwelijks mee bellen, dus moet dan ook even op zoek naar het juiste abonnement.

Thanks ladies, het is me allemaal al een stuk duidelijker!

Oh nog wel een vraagje, sms via iPhone, is dat makkelijk?

Haha of is dat een hele stomme vraag?
Ik betaal ¤26,45 p.m. voor een 2-jarig abonnement en hiervoor heb ik 300 belminuten, een Sony Ericsson Xperia Arc met Android voor ¤29,- en 2GB onbeperkt internet.
Ik heb een iphone 3g en ben er erg blij mee. Ik heb bij Vodafone een abonnement van €30,00 en 150 belminuten, het laagste abonnement. Ik heb geen onbeperkt internet maar voor mij ruim voldoende. Thuis heb ik wifi en buiten de deur verbruikt het internet niet zo veel, het is alleen maar voor email en whatsapp en nog wat andere apps.Ik heb volgens mij €100 bijbetaald.

Ik heb toen alle providers in excel gezet en gekeken wie de beste aanbieding had. Ik za door de bomen het bos niet meer. Zo kwam ik er wel uit.
Ik heb een Blackberry Torch. Die kost inclusief het beschermhoesje en eerste termijn van verzekering 577 euro. Daarna ben ik 12,50 euro kwijt aan Internet. SMS-en en bellen doe ik slechts af en toe. Ik gebruik mijn Blackberry vooral als agenda en telefoonklapper (dus met alleen telefoonnummers van familie, vrienden en bekenden). In mindere mate om te Internetten en als GPS-ontvanger (bijna als tomtom).
World of Warcraft: Legion
Ik heb een samsung G. Armani met een abbo, van 2 jaat. Heb de telefoon er bij gekregen, puur omdat er een actie was, elke afgesloten abbo kost maar ¤25,00 prr maand, inclusief internet. Door deze actie heb ik mijn gsm gratis bij mijn abbo kunnen krijgen.

doordat ik het hoogste abbo. heb kunnen afsluiten voor maar 25,00 (de eerst zes maanden

Na vijf maamden kan ik via internet mijn abbo veranderen naar ieder gewenst bedrag.

Miaschien ook een optie, om zo een wat duurder toestel gratis te kunnen krijgen, als de actie nog loopt..
Ik heb een iPhone 4, via Vodafone. Moest 150 euro bij betalen, eenmalig. Mijn abbo is voor 2 jaar, 27 euro per maand. Inclusief internet (500 mb max), 150 belminuten & 150 smsjes.
Trouwens smsen via iPhone is heel makkelijk haha. Gewoon via berichten en dan op het scherm klikken op de toetsen ;). Maar als je eenmaal iPhone hebt zal je verbaasd zijn over hoeveel mensen er Whatsapp hebben, dan stop je wel snel met smsen ;)

Ik vind iPhone kwalitatief beter, daarom is hij een ook een stuk duurder dan de meeste blackberry's. Ik heb mijn iPhone al 10 x laten vallen (oeps) en hij is nog helemaal goed, prachtig. 9 op de 10 vriendinnen van mij met een BB hoor ik regelmatig schelden dat 'ie weer vast hangt blabla. De meeste van hen hebben hem ook wel eens weg moeten brengen omdat hij kapot was. (Waren ze wel voor verzekerd hoor). Dus ja, ik zou het wel weten als ik jou was, ik heb geen klagen over de iPhone, in tegendeel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven