Facebook afschermen
zondag 9 november 2025 om 20:10
Ik begeef mij op Facebook regelmatig in discussies met wappies (jaja, dom enzo, I know).
Nu gebeurt het me regelmatig dat ik dan vervolgens commentaar krijg in de vorm van een sneer n.a.v. een foto die ze dan hebben gezien op mijn Facebook-account. Blijkbaar heb ik dat niet voldoende afgeschermd.
Ik heb bij alles ingesteld dat het alleen zichtbaar is voor vrienden, geen idee waarom dat blijkbaar niet goed gaat.
Iemand tips?
Nu gebeurt het me regelmatig dat ik dan vervolgens commentaar krijg in de vorm van een sneer n.a.v. een foto die ze dan hebben gezien op mijn Facebook-account. Blijkbaar heb ik dat niet voldoende afgeschermd.
Ik heb bij alles ingesteld dat het alleen zichtbaar is voor vrienden, geen idee waarom dat blijkbaar niet goed gaat.
Iemand tips?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 10 november 2025 om 11:56
Dat is dus wat de wappies doen. Ik ga er inhoudelijk op in.Sunflower_cookie schreef: ↑10-11-2025 11:50Discussies met wappies zoals benoemd in OP, zijn vaak geen discussies als, appeltaart lekkerder met spijs of met abrikozenjam of wel/geen warmte pomp aanschaffen.
De personen die het erom doen in die discussies zijn vaak wel mensen die op de persoon af gaan reageren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 10 november 2025 om 12:09
Ik heb het idee dat ze dan hebben aangegeven in een ander land te wonen.
Ik kreeg in Ieder geval de melding dat het niet mogelijk was in NL
maandag 10 november 2025 om 12:27
Only the following countries have the lock profile option: Afghanistan, Australia, Egypt, India, Iraq, Morocco, Myanmar, New Zealand, Pakistan, Saudi Arabia, Sudan, Turkey, UAE, and Ukraine.Lemon_Pledge schreef: ↑10-11-2025 10:45In sommige landen kun je je hele profiel gewoon vergrendelen maar ik ben er nog niet uit welke landen dat zijn
maandag 10 november 2025 om 12:29
maandag 10 november 2025 om 12:36
Misschien kun je van de huidige een beetje een artistieke profielfoto maken, zodat je iets minder herkenbaar bent, en dan zet je de oudere profielfoto's op privé?
Ik snap de verleiding trouwens heel goed om misstanden aan te willen pakken en goede informatie te willen geven. Ik trap er soms ook weer in. Maar het is wel vervelend als er dan weer in je messenger allerlei rare gasten opduiken die je uitschelden. En het is wel een beetje trekken aan een dood paard denk ik wel eens.
Stressed is just desserts spelled backwards
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in