Facebook fanpage naam wijzigen

15-01-2013 16:20 5 berichten
Ik wil graag mijn pagina naam van Facebook wijzigen, dus niet mijn gebruikersnaam maar mijn naam. Er staat nu een stukje bij wat er af moet, zodat alleen mijn bedrijfsnaam over blijft. Ik heb meer dan 200 likes, dus ik kan 'm volgens facebook niet meer wijzigen. Heb gegoogled, maar kan ook niets vinden hierover, in ieder geval niets dat werkt. Is het dan echt niet mogelijk om zoiets simpels voor elkaar te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Deze sluiten en een nieuwe aanmaken!
I believe in good
Liever niet, want dan ben ik al mijn fans kwijt, en dat zijn er nog al wat. Het is niet dat ik de hele naam wil veranderen, maar gewoon een stukje er vanaf zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Is het geen optie om al je fans een prive bericht te sturen met de mededeling dat ze je nieuwe fanpage moeten toevoegen?

Dat er niets veranderd is alleen de naam veranderd is blablabla..

Of je maakt een nieuwe fanpage aan en je voegt al je fans opnieuw toe. Je bent dan wel even bezig, het zijn er 200? Nou dan wacht je nog even met je oude fanpage te verwijderen en kijk je daar vanaf welke fans je opnieuw moet toevoegen.

Dit lijken mij voor de hand liggende opties.. Van je al bestaande fanpage kun je de naam immers niet veranderen. Zit er niets anders op dan een nieuwe fanpage aan te maken en 1 van mijn opties te volgen .

Succes!
Hoe kun je je fans opnieuw toevoegen dan? Dat kun je toch niet zelf doen? Het zijn er bijna 400 :-S.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven