Facebook gedoe (spelletje)
zondag 17 november 2013 om 18:01
Hallo!!
Iemand uit mijn FB vriendenlijst heeft uitgedeeld (zonder het te weten, denk ik dan) reclame van een FB spel op mijn timeline. Normaal gesproken kan ik dit makkelijk zelf verwijderen, maar deze niet! Ik weet dat dit niet heel erg is, maar ik wil het niet zien in mijn timeline. Hoe kan ik dit verwijderen?
Alvast bedankt!
Iemand uit mijn FB vriendenlijst heeft uitgedeeld (zonder het te weten, denk ik dan) reclame van een FB spel op mijn timeline. Normaal gesproken kan ik dit makkelijk zelf verwijderen, maar deze niet! Ik weet dat dit niet heel erg is, maar ik wil het niet zien in mijn timeline. Hoe kan ik dit verwijderen?
Alvast bedankt!
zondag 17 november 2013 om 18:30
zondag 17 november 2013 om 18:42
zondag 17 november 2013 om 18:49
Normaal gesproken kan ik altijd dit zelf verwijderen, vandaag dus niet, als ik rechtsboven click geeft dan geen enkele optie. Ik spel zelf niet spelletjes en vind echt irritant dit te moeten zien. Mijn timeline is wat ik zou noemen een soort familie en serieus ding.
Kan niet verwijderd worden, ook niet door degene die heeft geplaatst. Zal iets kapot zijn bij FB. Hahaha.
Idd. over een week zie ik dit bericht niet meer.
Kan niet verwijderd worden, ook niet door degene die heeft geplaatst. Zal iets kapot zijn bij FB. Hahaha.
Idd. over een week zie ik dit bericht niet meer.
zondag 17 november 2013 om 19:51
zondag 17 november 2013 om 19:59
quote:scarry schreef op 17 november 2013 @ 19:51:
[...]
Wow, dan ben je wel hyperactief op FB als je na een uur alweer allerlei nieuwe dingen op je tijdlijn hebt.
Nee ik zelf niet (niet zo erg iig) Ik bedoelde mijn nieuwsoverzicht.
Daar gaat het vernieuwen van berichten best snel.
Op mijn tijdlijn zelf zit ik niet de hele dag te koekeloeren.
[...]
Wow, dan ben je wel hyperactief op FB als je na een uur alweer allerlei nieuwe dingen op je tijdlijn hebt.
Nee ik zelf niet (niet zo erg iig) Ik bedoelde mijn nieuwsoverzicht.
Daar gaat het vernieuwen van berichten best snel.
Op mijn tijdlijn zelf zit ik niet de hele dag te koekeloeren.