Facebook; vind ik leuk

07-01-2012 21:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zien mijn bezoekers niet wanneer ik op de; vind ik leuk knop heb gedrukt maar ik wil het wel graag delen dat ik datgene leuk vind. Hoe kan ik dat instellen?
Waarom denk je dat dan?
Ik zie het zelf niet op mijn profielpagina/prikbord verschijnen (of komt het daar ook niet te staan? Heb nog niet zolang facebook..)
Je krijgt onder het bericht wel te zien 'jij en ... anderen vinden dit leuk'. Volgens mij krijg je er niet apart een bericht van op je prikbord.
Ik zie bij mijn vrienden wel heel vaak staan;

Kees vindt de foto van Jan leuk

(met die foto eronder)

Dat bedoel ik
Ik vind dit niet leuk!
haha tsja
Ik vind die honger naar aandacht zo ontzettend zielig pff waarom moet iedereen zien wat je leuk vind? Dit is toch te gek voor woorden? Ojee stel je voor dat niemand weet wat ik allemaal leuk vind, wat moeten ze wel niet denken? Het zijn vast hele goede vrienden van je? Daaaag
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Ik heb alleen mensen waar ik echt wat mee heb op facebook. En een 'vind ik leuk' opmerking krijgen en geven vind ik leuk. Je merkt elkaar op.

Heeft niets met honger naar aandacht te maken hoor.
Zet dan iets persoonlijks neer, het is gewoon een standaard knopje op fb. Maarja om even op de vraag te reageren: je kan zelf toch zien of je 'vind ik leuk' reactie er staat? Staat gewoon tussen de andere vind-ik-leuks
Een vind ik leuk opmerking geven vind ik leuk whahha geweldig dat zei je niet eens expres he? Vind ik leeeeuk
Je ziet het, ik vind het wel heel leuk
Lautje, ben het met je eens. Vind ik leuk is in mijn ogen niks meer dan een trukje van facebook om mensen makkelijk te laten reageren; dus als iemand iets post krijg je met een druk op de knop alweer sociale bekrachtiging zonder dat het enige moeite kost.

Maar ja, is niet heel facebook alleen maar aandacht en delen van onbelangrijke dingen? Heb zelf na stalkende meisjes, te veel babyfoto's en nutteloze updates van vage bekenden facebook vaarwel gezegd. Dat vind ik leuk!
Anderen kunnen dit alleen van jou zien als ze dit wilen zien. Ze moeten dan zelf op het vinkje bij jouw naam (als jij een bericht post komt er een klein vinkje/pijltje bij te staan). Hier kunnen zij dan aangeven of ze jouw likes en reacties zien. Niet iedereen heeft er namelijk behoefte aan om alles van iedereen te zien. Daarom mogen zij dat regelen. Jij kunt dat niet op dwingen. Wel kun je natuurlijk gewoon de foto delen als je hem zo leuk vindt, zo zien al jouw volgers ze wel!
Het gaat er toch om dat degene die het berichtje geplaatst heeft kan zien dat jij het leuk vindt? Die krijgt daar een melding van. Waarom is het belangrijk dat andere mensen dat ook kunnen zien? Dan gaat het je gewoon om de aandacht ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven