facebookpagina gekopieerd

28-11-2013 09:58 31 berichten
..
Ik vind:
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 28 november 2013 @ 10:01:

Ik vind: Agree haha
Welk onder werp is dat dan New and Inproved Kitty, ik zoek nog een leuke pagina om me bij aan te sluiten op FB!!
Dat dat kan. Hoeveel websites (dus ook FB sites) denk je dat er inmiddels over bv taartenbakken bestaan?
Tja, het is een vrije wereld he. Gewoon zorgen dat jouw site leuker is.
Gottegottegot
Nu heb je concurrentie en zou je gemotiveerd moeten raken om meer likes dan die ander te krijgen!
quote:MilaDila schreef op 28 november 2013 @ 10:06:

Tja, het is een vrije wereld he. Gewoon zorgen dat jouw site leuker is.ben per definitie de leukste hé
quote:koko67 schreef op 28 november 2013 @ 10:06:

Gottegottegotnee, die heeft er niets mee te maken.. en je schrijft het met een "d"
..
quote:newimprovedkitty schreef op 28 november 2013 @ 09:58:

Nu kreeg ik vorige week van iemand, die blijkbaar dezelfde hobby heeft als mij, .

Wat vinden jullie?Ik denk dat als je gramatica zo op je FB is, je misschien beter een andere uiting van je hobby kan vinden/zoeken
quote:newimprovedkitty schreef op 28 november 2013 @ 10:14:

[...]

nee, die heeft er niets mee te maken.. en je schrijft het met een "d"Nee hoor, ik bedoelde God niet.
quote:nursejacky schreef op 28 november 2013 @ 10:19:

[...]

Ik denk dat als je gramatica zo op je FB is, je misschien beter een andere uiting van je hobby kan vinden/zoekenSerieus?
quote:forumviva1 schreef op 28 november 2013 @ 10:37:

[...]

Serieus? Nursejacky maakte geen grammaticafout maar een spelfout.
Nu is hij een kopieerder, als hij niets gezegd had was er niets aan de hand geweest. Gun hem zijn hobby, en je kunt lekker autonoom op je eigen pagina blijven. Het grote web is groot genoeg voor ons allemaal.

Bovendien hij kopieert hem niet, hij maakt zijn eigen versie neem ik aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat is er precies erg aan? Ben je bang dat mensen zich gaan afmelden bij jou?
quote:aardbeienthee schreef op 28 november 2013 @ 10:40:

[...]

Nursejacky maakte geen grammaticafout maar een spelfout.Dus? Iemand wijzen op een fout en het dan verkeerd spellen komt nogal dom over. Slimmerd.
Sjonge, moet er nou op elk topic gezeken worden over spel- / grammaticafouten?

TO, bedoel je nou dat hij gewoon een pagina is begonnen over hetzelfde onderwerp, of heeft hij dingen van jouw site gekopieerd en gebruikt?

Dat laatste zou flauw zijn, maar ook daar doe je denk ik niks aan.

Gewoon lekker zo laten. Er zullen best meer sites zijn over dat onderwerp, op het hele www. Jouw hobby wordt niet minder leuk als iemand anders er ook mee bezig is.
quote:forumviva1 schreef op 28 november 2013 @ 10:46:

[...]

Dus? Iemand wijzen op een fout en het dan verkeerd spellen komt nogal dom over. Slimmerd. Meer zo van, spelfouten kunnen ook typefouten zijn, grammaticafouten meestal niet. Ik vind het gewoon een heel ander soort fouten en erger me veel meer aan de een dan aan de ander. Ik zal wel vreemd zijn!
Je facebookpagina word NIET gekopieerd.

Iemand anders maakt een facebookpagina over hetzelfde onderwerp, jammerdebammer. Is balen maar kunt er niets mee.
Als dit je grootste probleem is, heb je een heel gemakkelijk leven. Dat is wat ik vind.
quote:sassie67 schreef op 28 november 2013 @ 11:04:

Je facebookpagina word NIET gekopieerd.

Iemand anders maakt een facebookpagina over hetzelfde onderwerp, jammerdebammer. Is balen maar kunt er niets mee.Inderdaad. Over elk onderwerp zijn wel meerdere Facebookpagina's.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zou facebook inlichten, schandalig! Hoe durft hij! Ik zou meldingen doen, en aangifte, en Alberto Stegeman bellen...
Natuurlijk mag hij dat! Nog beter je best doen om de origineelste te blijven
Let the sun shine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven