facebookpagina gekopieerd
donderdag 28 november 2013 om 10:19
donderdag 28 november 2013 om 10:43
Nu is hij een kopieerder, als hij niets gezegd had was er niets aan de hand geweest. Gun hem zijn hobby, en je kunt lekker autonoom op je eigen pagina blijven. Het grote web is groot genoeg voor ons allemaal.
Bovendien hij kopieert hem niet, hij maakt zijn eigen versie neem ik aan
Bovendien hij kopieert hem niet, hij maakt zijn eigen versie neem ik aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 28 november 2013 om 10:54
Sjonge, moet er nou op elk topic gezeken worden over spel- / grammaticafouten?
TO, bedoel je nou dat hij gewoon een pagina is begonnen over hetzelfde onderwerp, of heeft hij dingen van jouw site gekopieerd en gebruikt?
Dat laatste zou flauw zijn, maar ook daar doe je denk ik niks aan.
Gewoon lekker zo laten. Er zullen best meer sites zijn over dat onderwerp, op het hele www. Jouw hobby wordt niet minder leuk als iemand anders er ook mee bezig is.
TO, bedoel je nou dat hij gewoon een pagina is begonnen over hetzelfde onderwerp, of heeft hij dingen van jouw site gekopieerd en gebruikt?
Dat laatste zou flauw zijn, maar ook daar doe je denk ik niks aan.
Gewoon lekker zo laten. Er zullen best meer sites zijn over dat onderwerp, op het hele www. Jouw hobby wordt niet minder leuk als iemand anders er ook mee bezig is.
donderdag 28 november 2013 om 10:56
quote:forumviva1 schreef op 28 november 2013 @ 10:46:
[...]
Dus? Iemand wijzen op een fout en het dan verkeerd spellen komt nogal dom over. Slimmerd. Meer zo van, spelfouten kunnen ook typefouten zijn, grammaticafouten meestal niet. Ik vind het gewoon een heel ander soort fouten en erger me veel meer aan de een dan aan de ander. Ik zal wel vreemd zijn!
[...]
Dus? Iemand wijzen op een fout en het dan verkeerd spellen komt nogal dom over. Slimmerd. Meer zo van, spelfouten kunnen ook typefouten zijn, grammaticafouten meestal niet. Ik vind het gewoon een heel ander soort fouten en erger me veel meer aan de een dan aan de ander. Ik zal wel vreemd zijn!
donderdag 28 november 2013 om 11:38
quote:sassie67 schreef op 28 november 2013 @ 11:04:
Je facebookpagina word NIET gekopieerd.
Iemand anders maakt een facebookpagina over hetzelfde onderwerp, jammerdebammer. Is balen maar kunt er niets mee.Inderdaad. Over elk onderwerp zijn wel meerdere Facebookpagina's.
Je facebookpagina word NIET gekopieerd.
Iemand anders maakt een facebookpagina over hetzelfde onderwerp, jammerdebammer. Is balen maar kunt er niets mee.Inderdaad. Over elk onderwerp zijn wel meerdere Facebookpagina's.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.