Forum doet het niet meer?

17-12-2010 19:07 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet het forum het niet meer sinds vanmiddag 13.30 op mijn telefoon kan ik wel op het forum komen. Meer mensen met dit probleem? En wat is er aan de hand?
Ik lust ook wel een koffie? Lekker warm!
Theorien:

De storm heeft de stoting veroorzaakt.

De angels en de rest hebben de tent gesloten en zijn met vakantie gegaan.

Bin Laden heeft een anslag op de Viva gepleegd.
Doe mij maar warme chocolademelk met slagroom, lekker!
Aanvulling op mefs:

Viva ervaart dezelfde problemen als de website van de ns, een storing van kpn!
Dat is een saai theorie. De mijne zijn spannder.

Een baily's bij de koffie zou niet verkeerd zijn.
In het kader van de spannende theorie, dan denk ik dat ze het hier express hebben platgelegd de angels staken! Doe mij ook nog maar iets lekkers bij de koffie!
Je overtreft me. Koekje erbij?
Eentje maar? Doe me die hele rol
Is het bij staken niet de bedoeling dat je de mensen over je aan het praten krijgt? Dat lukt zo niet echt. Oh, wacht, straks krijgen we weer tientallen afscheidstopics en verontwaardigde en teleurgestelde forummers.

Wie neemt er voor mij een warme choco met Baileys? Snak ernaar, maar mag ff niet. Iets met een dikke 7 maanden buik...
Halloho! Je ben niet alleen. Hebberig!
Neem rustig een slokje. De digitale lekkernijen zijn niet schadelijk n je wordt er niet dik van.
Ik heb nog een witte chocoladetaart in de koelkast staan, ik de rol koekjes, jij de chocoladetaart?

We kunnen best wat leuke roddels beginnen? Alleen ik denk dat ze het forum hebben platgelegd om dat te voorkomen
Ik ben er ook, ook mobiel. Volgens twitter zijn er serverproblemen.
En ik maar denken dat er een stilzwijgende boycot was afgesproken.
Mmmmm witte chocoladetaart! Waar heb je die vandaan? Of ben je zelf crea geweest? Vorig jaar met kerst had ik witte chocomousse gemaakt, met cointreau....
Ook alleen mobiel toegang. Vreemd!
Tv staat al op 4 voor tvoh. Zie je zo op het forum.
Maar ook hier alleen toegang via iPhone.
Ik heb voor vriendinnen witte chocoladetaart gemaakt, alleen door de weersomstandigheden komen ze niet. En ik hou niet van witte chocola, dus.. wie biedt?

Choco mousse met cointreau klinkt erg lekker..
Ik wil wel een stukje. Heb net wel appeltaart op maar een virtueel stukje past er nog wel bij.
De taart ruilen voor een vuurkorf?
Ik wil die taart wel komen halen
Hey! Ik was eerst!
Nee, doe maar niet. Ik zie mijn auto... Ik zie mijn auto niet, alleen een berg sneeuw. Of hij is gestolen of hij is onder die berg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven