fotoprogramma bij windows 7?

20-09-2010 14:31 8 berichten
wij hebben net een nieuwe pc, met windows 7. Ik zoek me suf en kan het niet vinden: zit hier standaard een fotobewerkingsprogramma op?
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Er zit tegenwoordig bijna niks meer standaard op. Hooguit Paint. Maar om dat nu een fotobewerkingsprogramma te noemen...

Heb net zelf Corel Paintshop photo pro gekocht, hier is ook een proefversie (is wel de volledige versie) van 30 dagen voor te downloaden.

Maar weet niet hoe luxe je het wilt hebben?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Jammer, is er geen programma gratis te downloaden? Liefst zo simpel mogelijk, uitsnijden en achtergrond vervagen, meer niet.

Ik ken picasa wel, maar vreemd genoeg gaat daar de kwaliteit van de foto's op achteruit als ik ze na bewerken wil laten afdrukken.
Heb begrepen dat je met Photoshop elements (van Adobe) wel simpele bewerkingen kunt uitvoeren, en volgens mij is dat een gratis te downloaden programma, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
hoi!

Ik gebruik ook Picasa van Google. Gratis te downloaden en heel simpel in het gebruik. in combinatie met een Gmail account helemaal toppie door online opslaan en delen van pix!

Photoshop is het echte werk, maar duur en best lastig om mee te werken..
I love Picasa (van Google). Heb een Mac, maar ik gebruik Picasa (i.p.v. iPhoto). Gewoon gratis te downloaden!
quote:Soezie81 schreef op 20 september 2010 @ 15:33:

Heb begrepen dat je met Photoshop elements (van Adobe) wel simpele bewerkingen kunt uitvoeren, en volgens mij is dat een gratis te downloaden programma, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen...

Elements is bedoeld voor de mensen die toch wat willen kunnen maar geen pro zijn. Photoshop light zegmaar. Voor heel veel mensen voldoende. Echter.. alleen de 30 dagen proefversie is legaal gratis te downloaden. Nou is het ook weer niet zo duur.

Picasa zou voldoende moeten zijn, anders is er the GIMP en photofiltre, die zijn gratis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven