Goede app gezocht Iphone

18-03-2016 13:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds deze week heb ik een nieuwe telefoon, waar ik erg blij mee ben. Had alleen voorheen Android en nu heb ik een IPhone, er zijn twee dingen waar ik maar niet aan kan wennen, wellicht kennen jullie dit probleem ook en hebben jullie een app.

Op mijn vorige telefoon had ik een widget als agenda, super overzichtelijk en zag in 1 ook opslag alle afspraken voor de huidige maand. Als ik mijn telefoon nu op maandweergave zet zie ik alleen puntjes en niet de afspraak zelf.

Ook de fotorol vind ik niet heel overzichtelijk vooral het maken van mappen. Iemand hier een handigheidje/oplossing/app voor?
Er zijn vele tientallen agenda-apps voor de iPhone. Gewoon zoeken tot ne vindt wat voor jou goed is
Heb er ook al tientallen geprobeerd..maar de juiste niet gevonden..
Ik vind het ook lastig. Ik had hiervoor een Samsung en nu een iPhone en het enige wat ik aan de Samsung fijner vond (en dan ook meteen véél fijner), was de agenda. Ik lees dus even mee.
Ik heb er tientallen bekeken, pocket informant voldoet voor mij het beste.
Week Calc bevalt mij het beste
Ik gebruik 2 apps

- Calendars

Gewoon als app. Deze synchroniseert goed met bijvoorbeeld de google calendar.

Met andere apps had ik toch nog wel problemen.

- MagiCal

Als widget. De widget toont 2 weken en neemt daamee niet zoveel ruimte in. Hij laat zien wat de afspraken van vandaag zijn, maar ook van een andere dag als je die dag aanraakt.

Een andere widget voor het weer

- widgetweather

Deze toont, als je hem aanraakt, ook de een overzicht van de hele dag en de aankomende week in je widget scherm.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven