Google foto’s vanaf 1 juni
zondag 2 mei 2021 om 09:19
Ik heb gehoord dat google foto’s 1 juni alles boven de 15 GB gaat verwijderen. Geldt dat ook al als je er nu overheen zit? Stel je gebruikt nu 50 GB.... is dan na 1 juni een groot deel van je foto’s (35 GB) verwijderd?
Of is het zo dat als je na 1 juni over de 15 GB komt dat niet meer kan en dat als je voor 1 juni al boven de 15 GB kwam, ookal is dat 60 GB ofzo, ze dat laten staan. Maar als dit het geval is, wat betekent dat dan voor na 1 juni? Blijft voor jou dan het max 60 gb en maakt die dan geen back up meer na 1 juni? Bij mij doet ie dat sowieso al niet meer. Heb al t max van nu bereikt, maar dat is zeker hoger dan 15GB. Dus als dit het geval is, betekent dat dan dat er voor mij niks verandert?
Of is het zo dat als je na 1 juni over de 15 GB komt dat niet meer kan en dat als je voor 1 juni al boven de 15 GB kwam, ookal is dat 60 GB ofzo, ze dat laten staan. Maar als dit het geval is, wat betekent dat dan voor na 1 juni? Blijft voor jou dan het max 60 gb en maakt die dan geen back up meer na 1 juni? Bij mij doet ie dat sowieso al niet meer. Heb al t max van nu bereikt, maar dat is zeker hoger dan 15GB. Dus als dit het geval is, betekent dat dan dat er voor mij niks verandert?
zondag 2 mei 2021 om 09:31
Volgens mij gaat het in eerste instantie om mensen die daar een bepaalde tijd (dacht twee jaar) geen gebruik van hebben gemaakt maar wel nog foto’s hebben staan op Google Foto’s. Dus om inactieve gebruikers.
Ik vond Dropbox te duur worden en heb het betaalde abonnement opgezegd. Al mijn foto’s staan er nog gewoon maar er kan niets meer bij.
Ik vond Dropbox te duur worden en heb het betaalde abonnement opgezegd. Al mijn foto’s staan er nog gewoon maar er kan niets meer bij.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.