Google installer (?) pop-up, iMac!

08-11-2011 13:02 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

Ik heb een iMac en sinds een paar maanden krijg ik ongeveer elk halfuur een pop-up met "Google Installer" er in. Eenzelfde popup als je inderdaad iets moet installeren met twee invulvakjes: voor je naam en één voor je wachtwoord. Ik heb geen idee wat het is en wil het ook niet installeren. Ik klik dus steeds op annuleren. Maar het is ongelofelijk irritant omdat mijn computer voor die pop-up steeds heel traag wordt en mijn internet soms gewoon vastloopt erdoor. Iemand enig idee wat dit is en hoe ik dat programma kan stoppen?
heb je software van google erop staan? Bijv Picasa ofzo? Dat heb ik een tijdlang gehad en die wilde iedere keer een google software update doen, die vervolgens bleef hangen. Ik heb heel Picasa erafgegooid en heb nu nergens last meer van.
Google Chrome als browser? Echt, zoeken met Google is prima, maar al die zooi die hun software wil installeren is bagger.
Nee beiden niet zover ik weet. Ik heb ook al gezocht in mijn finder maar ik kan niets vinden. terwijl als ik de pop-up krijg en dan klik op een pijltje (meer info) er wel een programma staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven