Hij laat me in de steek!

05-02-2013 15:36 30 berichten
Na jaren van veel geluk samen, samen gelachen en gehuild.

Hij deed alles voor me en ik voor hem.

Het zat er toch al wel aan te komen, maar het komt nu wel heel rot uit .

Mijn arme laptop heeft de geest gegeven, net voordat ik slechts 3 opdrachten zou moeten maken, een paar scripts af wilde schrijven en bovenal al m'n recepten kon gaan uittypen.

Wat ik wil bereiken met dit topic?

Advies over een goede, 'goedkope' laptop.

Voorlopig wel een back-up in de vorm van een eeuwenoude computer met Office 2003.

Maar een nieuwe laptop zou fijn zijn!
Misschien is dit topic wat voor je? http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren

Arme lap. Arme peacy. MP?
Doe wat ik heb gedaan toen laptop stierf. Koop een stervensdure macbook Ik ben nu "arm" maar mn macbook is wel FIJN.
Thanks Cheery, ga gelijk eventjes kijken!

Missy: Ik baal er ook van, ook voor m'n lapje, dat arme ding is zoveel meegesleurd! En nu kon hij rustig thuisblijven, doet hij het niet meer.

*beetje gedramatiseerd*

MP weet ik eigenlijk niet zo goed met laptops, misschien toch te slecht van vertrouwen, al weet ik dat er ook goede dingen op staan.
quote:Orzoo schreef op 05 februari 2013 @ 15:46:

Doe wat ik heb gedaan toen laptop stierf. Koop een stervensdure macbook Ik ben nu "arm" maar mn macbook is wel FIJN.+oneindig!!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Orzoo schreef op 05 februari 2013 @ 15:46:

Doe wat ik heb gedaan toen laptop stierf. Koop een stervensdure macbook Ik ben nu "arm" maar mn macbook is wel FIJN.

Dat is wel een grote wens van mij, een macbook.

Maar ze zijn zo ongenadig stervensduur.

AL kan ik natuurlijk wel even kijken

*word hebberig van die pagina
Nou. Ik had m op black friday gekocht ging er 100 euro vanaf en ik heb m via iemand besteld die hem op de naam van zn bedrijf heeft besteld dus ik krijg binnenkort ook nog de BTW terug
Als je dingen vaak gebruikt, mag je er best wat meer geld aan uitgeven, is mijn motto. Dus ik zeg ook: koop een stervensdure MacBook.
quote:Mieomij schreef op 05 februari 2013 @ 15:52:

Als je dingen vaak gebruikt, mag je er best wat meer geld aan uitgeven, is mijn motto. Dus ik zeg ook: koop een stervensdure MacBook.

Daarom. Ding staat hier zo'n 15 uur per dag aan gok ik en als student heb ik wel fatsoenlijk materiaal nodig he

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een goede tekstverwerker? Of toch maar word kopen? (ook echt het enige minpunt dat ik heb kunnen vinden)
Ze hebben wel studentenkorting.
Orzoo: Er zit toch Pages op? Of niet?
quote:Peacy schreef op 05 februari 2013 @ 15:51:

[...]

Dat is wel een grote wens van mij, een macbook.

Maar ze zijn zo ongenadig stervensduur.

AL kan ik natuurlijk wel even kijken

*word hebberig van die pagina Ik ben echt heen benieuwd wat er nu zo veel fijner is aan een MacBook, ik zit er ernstig over te denken om er een aan te schaffen maar wat is nu precies de toegevoegde waarde ten opzichte van een gewone laptop?
Ik heb helaas geen tips voor je, maar wil je wel een chocoladepaashaas aanbieden als troost.
.
Wij hebben thuis allebei een MacBook en het werkt gewoon altijd en snel. Mijn man heeft zijn MacBook al 6 jaar en werk nog heel goed en is nog steeds snel. Ik zou echt niet meer iets anders willen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
aan iedereen die ontieglijk veel geld heeft uitgegeven aan een macbook, ik weet wel zeker dat een Sony vaio met windows 8 erop dezelfde kwaliteit bied, enige nadeel is dat het besturingsysteem meer onderhoud vergt

maar die laptop zelf is zeker zo goed als de macbooks uit China
quote:_Hertje_ schreef op 05 februari 2013 @ 16:29:

[...]

Ik ben echt heen benieuwd wat er nu zo veel fijner is aan een MacBook, ik zit er ernstig over te denken om er een aan te schaffen maar wat is nu precies de toegevoegde waarde ten opzichte van een gewone laptop?

De naam. Dat je een apple hebt. Het virus verhaal gaat allang niet meer op.

Voordeel van een gewone laptop is dat alles compatible is en je mp3 ed gewoon er op kunt zetten zonder dat via i store te moeten doen.

Als je adapter stuk gaat kun je met een goedkope af en met mazzel kun je er ook een nieuwe accu voor een zacht prijsje bij kopen. Dit allemaal niet bij een mac omdat alles daar voor stervens duur is.
Hmm, ben nog even aan t oriënteren. MacBook is leuk, maar wel heel duur
Redenen dat ik uiteindelijk voor de macbook ben gegaan:

-het gewicht (1.1kg) handig als je hem elke dag van hot naar her sleept. Vergelijkbare afmeting/gewicht laptops waren al gauw bijna net zo duur.

-ik wil GEEN windows acht want ik vind echt dat MS zich daarvoor moet gaan schamen

-van vrienden die met macbooks werken nooit slechte ervaringen gehoord, loopt nooit vast, werkt supersnel.

En nee, het is niet hetzelfde als een sony vaio. Die had ik hiervoor. Fijne laptops, dat zeker! Maar niet zo fijn als een macbook.
Je kunt voor de prijs van een macbook, een laptop met dezelfde kwaliteit EN een tweedehans auto kopen. Een macbook is pure geldklopperij, apple bepaalt wat jij wel en niet mag, je bent gecommiteerd aan itunes en je hebt veel minder programma's

Echt ik raad het je ten zeerste af!
quote:Orzoo schreef op 06 februari 2013 @ 09:44:

Redenen dat ik uiteindelijk voor de macbook ben gegaan:

-het gewicht (1.1kg) handig als je hem elke dag van hot naar her sleept. Vergelijkbare afmeting/gewicht laptops waren al gauw bijna net zo duur.

-ik wil GEEN windows acht want ik vind echt dat MS zich daarvoor moet gaan schamen

-van vrienden die met macbooks werken nooit slechte ervaringen gehoord, loopt nooit vast, werkt supersnel.

En nee, het is niet hetzelfde als een sony vaio. Die had ik hiervoor. Fijne laptops, dat zeker! Maar niet zo fijn als een macbook.Afgezien van de kwaliteiten van de Mac ben je toch op geen enkele wijze verplicht om Windows 8 te gebruiken? Ik heb ook onlangs een nieuwe laptop gekocht met windows 8. Dat wilde ik niet dus ik heb gelijk windows 7 er weer op gegooid. Net zoals ik vroeger bij Vista nog steeds XP gebruikte omdat ik dat fijner vond werken dan Vista.
Pff, mijn dvd brander van mijn macbook begint ook vreemde geluiden te maken, dus ik lees ff mee.
Wil hier nog ff aan toevoegen dat mijn macbook in 3 jaar tot op heden (afkloppen) nul virussen heeft gehad & de windows barrels in dezelfde 3 jaar 4x een groot virus ondanks extra dure beveiliging etc.
Windows Pc met Avira (gratis) en een klein beetje verstand = 0 virussen in 5 jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven