Hoe verander ik mijn avatar?
zondag 22 december 2013 om 16:04
zondag 22 december 2013 om 16:10
Doe je het via Mijn Viva > profiel wijzigen?
De laatste tijd hebben meer mensen last van een onzichtbare avatar, als je hem opnieuw wijzigt, negeert dat hij lang doet over het laden, en dan weer op het forum klikt, zou hij het moeten doen. Bij mij werkte dat in elk geval.
De laatste tijd hebben meer mensen last van een onzichtbare avatar, als je hem opnieuw wijzigt, negeert dat hij lang doet over het laden, en dan weer op het forum klikt, zou hij het moeten doen. Bij mij werkte dat in elk geval.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zondag 22 december 2013 om 17:35
zondag 22 december 2013 om 17:55
Autumn, jouw avatar is ook te zien! Mooi. Ben jij dat?
Ja, ik ben het, is een foto van gisteravond. Het valt toch wel mee dat het niet slim is om een foto van jezelf te gebruiken? Ik gebruik overal foto's van mezelf.. En ik heb al mijn topics gedelete en ik denk vooral dat mensen uit mijn omgeving niet op het Viva forum zitten.
Ah dankje Isis!
Ja, ik ben het, is een foto van gisteravond. Het valt toch wel mee dat het niet slim is om een foto van jezelf te gebruiken? Ik gebruik overal foto's van mezelf.. En ik heb al mijn topics gedelete en ik denk vooral dat mensen uit mijn omgeving niet op het Viva forum zitten.
Ah dankje Isis!
zondag 22 december 2013 om 17:58
zondag 22 december 2013 om 18:00
Mooie foto Funky, ik zou je toch afraden om je eigen foto te gebruiken, er zijn wel gevallen bekend dat er mensen misbruik van maken. Tevens blijven je foto`s of ava gewoon te googlen dus niet echt handig.
Maar kijk maar of je het wel of niet als ava houdt.
Maar kijk maar of je het wel of niet als ava houdt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 22 december 2013 om 18:01
quote:Nouschi schreef op 22 december 2013 @ 17:58:
Niet doen funky! Het forum heeft rare kostgangers af en toe. En alles wat je schrijft is zo wel heel makkelijk voor de hele wereld te vinden.+1000
Niet doen funky! Het forum heeft rare kostgangers af en toe. En alles wat je schrijft is zo wel heel makkelijk voor de hele wereld te vinden.+1000
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 22 december 2013 om 18:43
Ik zou als ik jou was ook geen foto van jezelf plaatsen. Als je je loept kan je zien wat je allemaal hebt gepost en niet overal is de openingspost weggehaald ( zoals bij je een na laatste topic)
Bovendien kunnen mensen als het topic gaan lezen ook heel veel info uit de postings halen. Niet zo slim!
Bovendien kunnen mensen als het topic gaan lezen ook heel veel info uit de postings halen. Niet zo slim!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zondag 22 december 2013 om 19:56
Hmm oke, ik verwijder mijn foto wel! Maar wat is er dan precies voorgevallen?
In principe is er niks meer terug te lezen van mij (tenzij iemand alles gaat uitpluizen, maar wie gaat dat nou doen), maar ik bedenk me net: stel dat er wel een bekende van mij hier post en alles van mij heeft gelezen en het heeft onthouden.. Ik heb toch wel wat privé issues gepost, dus dat is niet helemaal slim dan..
Bedankt!
In principe is er niks meer terug te lezen van mij (tenzij iemand alles gaat uitpluizen, maar wie gaat dat nou doen), maar ik bedenk me net: stel dat er wel een bekende van mij hier post en alles van mij heeft gelezen en het heeft onthouden.. Ik heb toch wel wat privé issues gepost, dus dat is niet helemaal slim dan..
Bedankt!
zondag 22 december 2013 om 20:06
quote:funky2901 schreef op 22 december 2013 @ 19:56:
Bedankt! Kun je niet een andere ava nemen en de OP's van je topics laten staan? Echt vervelend als mensen serieus reageren en als dank een lege openingspost krijgen.
Bedankt! Kun je niet een andere ava nemen en de OP's van je topics laten staan? Echt vervelend als mensen serieus reageren en als dank een lege openingspost krijgen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”