Hoe verander ik mijn avatar?

22-12-2013 15:44 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Ik zie niks. Stug volhouden dan pakt ie op een gegeven moment wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zie ook niks, behalve aan de zijkant. Ok, kan ik nog wel een uurtje bezig zijn dus.
Of moet ik mijn foto kleiner maken? xxxx

En via waar moet ik hem dan kleiner maken? Weet iemand dat? Want via paint wordt de foto dan lelijk en onduidelijk.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2013 00:57
Reden: foto verwijderd gezien die in andere topics gequote werd
% gewijzigd
Doe je het via Mijn Viva > profiel wijzigen?

De laatste tijd hebben meer mensen last van een onzichtbare avatar, als je hem opnieuw wijzigt, negeert dat hij lang doet over het laden, en dan weer op het forum klikt, zou hij het moeten doen. Bij mij werkte dat in elk geval.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
80x60 moet je plaatje zijn
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je hebt gelijk Tyche! Bedankt

Tenminste.. zien jullie iets? Ik nu wel.
Ja, ik zie je.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Zien jullie die van mij? Heb er sinds kort een. Ik zie hem zelf wel. Sorry TO dat ik hiervoor even misbruik maak ban je topic
Ben jij dat zelf?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:autumn schreef op 22 december 2013 @ 17:33:

Zien jullie die van mij? Ja ook al even hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet zo slim om een foto van jezelf als Avatar te gebruiken.

Mensen beseffen niet hoeveel kwaad dat kan, joh.
Zie je ava, wat ben je mooi.

autumn ook zichtbaar
Autumn, jouw avatar is ook te zien! Mooi. Ben jij dat?

Ja, ik ben het, is een foto van gisteravond. Het valt toch wel mee dat het niet slim is om een foto van jezelf te gebruiken? Ik gebruik overal foto's van mezelf.. En ik heb al mijn topics gedelete en ik denk vooral dat mensen uit mijn omgeving niet op het Viva forum zitten.

Ah dankje Isis!
Het valt niet mee, het is hartstikke dom!
Niet doen funky! Het forum heeft rare kostgangers af en toe. En alles wat je schrijft is zo wel heel makkelijk voor de hele wereld te vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mooie foto Funky, ik zou je toch afraden om je eigen foto te gebruiken, er zijn wel gevallen bekend dat er mensen misbruik van maken. Tevens blijven je foto`s of ava gewoon te googlen dus niet echt handig.

Maar kijk maar of je het wel of niet als ava houdt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nouschi is een slimme postorderbruid, zij beheerst de kneepjes van het digitale vak!
Ik zou ook je foto weghalen. Zeker niet als avatar. Er zitten meer mensen op het forum dan jij denkt of lezen mee
.
quote:Nouschi schreef op 22 december 2013 @ 17:58:

Niet doen funky! Het forum heeft rare kostgangers af en toe. En alles wat je schrijft is zo wel heel makkelijk voor de hele wereld te vinden.+1000
quote:isa__88 schreef op 22 december 2013 @ 18:01:

Er zitten meer mensen op het forum dan jij denkt of lezen mee+1000000
Ik zou als ik jou was ook geen foto van jezelf plaatsen. Als je je loept kan je zien wat je allemaal hebt gepost en niet overal is de openingspost weggehaald ( zoals bij je een na laatste topic)

Bovendien kunnen mensen als het topic gaan lezen ook heel veel info uit de postings halen. Niet zo slim!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hmm oke, ik verwijder mijn foto wel! Maar wat is er dan precies voorgevallen?

In principe is er niks meer terug te lezen van mij (tenzij iemand alles gaat uitpluizen, maar wie gaat dat nou doen), maar ik bedenk me net: stel dat er wel een bekende van mij hier post en alles van mij heeft gelezen en het heeft onthouden.. Ik heb toch wel wat privé issues gepost, dus dat is niet helemaal slim dan..

Bedankt!
Forum op de iPad en ik zie jouw avatar TO. Wauw mooi hoor. Nou mooi dattie van mij ook werkt. Vond het zo ongezellig zonder plaatje. Nu is het beter.
quote:funky2901 schreef op 22 december 2013 @ 19:56:

Hmm oke, ik verwijder mijn foto wel! Maar wat is er dan precies voorgevallen?

In principe is er niks meer terug te lezen van mij (tenzij iemand alles gaat uitpluizen, maar wie gaat dat nou doen), maar ik bedenk me net: stel dat er wel een bekende van mij hier post en alles van mij heeft gelezen en het heeft onthouden.. Ik heb toch wel wat privé issues gepost, dus dat is niet helemaal slim dan..

Bedankt! Kun je niet een andere ava nemen en de OP's van je topics laten staan? Echt vervelend als mensen serieus reageren en als dank een lege openingspost krijgen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven