Hoe verander ik mijn avatar?

22-12-2013 15:44 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
quote:funky2901 schreef op 22 december 2013 @ 19:56:

Hmm oke, ik verwijder mijn foto wel! Maar wat is er dan precies voorgevallen?

In principe is er niks meer terug te lezen van mij (tenzij iemand alles gaat uitpluizen, maar wie gaat dat nou doen), maar ik bedenk me net: stel dat er wel een bekende van mij hier post en alles van mij heeft gelezen en het heeft onthouden.. Ik heb toch wel wat privé issues gepost, dus dat is niet helemaal slim dan..

Bedankt! Hoe bedoel je? Klik op je loepje en iedereen ziet alles wat je hier geschreven hebt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kijk eens leuk voor je ava.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Nouschi schreef op 22 december 2013 @ 20:09:

[...]

Hoe bedoel je? Klik op je loepje en iedereen ziet alles wat je hier geschreven hebt.Nee, want dat heb ik allemaal al verwijderd.
quote:Tickel schreef op 22 december 2013 @ 20:06:

[...]

Kun je niet een andere ava nemen en de OP's van je topics laten staan? Echt vervelend als mensen serieus reageren en als dank een lege openingspost krijgen.Ik heb een andere avatar, maar de OP's kunnen nu niet meer terug. Of wel? Van mij hoeft het niet in ieder geval.
Autumn, dank je, ik vind jouw foto ook mooi! Zonder avatar is het inderdaad heel saai, haha..

Tickel, het is niet dat ik niks met de reacties deed, maar ik denk dat het beter is dat ik al die informatie heb verwijderd, want het is toch best persoonlijk allemaal.
quote:funky2901 schreef op 22 december 2013 @ 20:13:

[...]

Nee, want dat heb ik allemaal al verwijderd.Alleen de OP's, alle berichten staan er nog natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O ja dat klopt, ik had al gemaild of mijn topics verwijderd kunnen worden. Laf, ik weet het, maar de informatie is achteraf best privé.
quote:funky2901 schreef op 22 december 2013 @ 20:27:

O ja dat klopt, ik had al gemaild of mijn topics verwijderd kunnen worden. Laf, ik weet het, maar de informatie is achteraf best privé.Neem dan een nieuwe nick, een neutrale ava en vertel niemand dat je hier op het forum zit.
Héél irritant, mensen die hun OP's leeghalen of hele topics laten verwijderen. Ook zo dankbaar tegenover al die forummers die hun vingers hebben blauwgetypt om jou van advies te voorzien.
quote:funky2901 schreef op 22 december 2013 @ 20:27:

O ja dat klopt, ik had al gemaild of mijn topics verwijderd kunnen worden. Laf, ik weet het, maar de informatie is achteraf best privé.Alle topics verwijderen doen ze niet. Je moet zelf alles leeghalen als je dat wilt. Nieuwe nick is dan het handigste.
Ik vind dat iemand helemaal zelf mag weten wat 'ie met zijn topics doet. Of ik mijn vingers mi blauw typ of niet. En, ook dit is een mooie avatar OT.
Mi = nu
quote:autumn schreef op 22 december 2013 @ 21:41:

Ik vind dat iemand helemaal zelf mag weten wat 'ie met zijn topics doet. Of ik mijn vingers mi blauw typ of niet. En, ook dit is een mooie avatar OT.

Dat mag jij vinden, ik vind iets anders.

Er zijn veel verwijderde topics waar andere mensen misschien wel lering uit kunnen trekken als de OP er nog had gestaan.
quote:autumn schreef op 22 december 2013 @ 21:43:

Mi = nu = ten
:Imao:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven