Hoesje om de Iphone

13-06-2010 13:53 29 berichten
Ja ja, ik weet het, lekker belangrijk. Maar over 2 weken mag ik eindelijk een nieuwe telefoon, en uiteraard wil ik dan een Iphone.

Maar wat voor hoesje is nou praktisch eromheen? Welke hebben jullie?
gewoon een ouwe (soort mini-slaapzakje)
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft er een hoesje om wat net een autoband lijkt,hij gebruikt die alleen eigenlijk niet vaak want telefoon wordt er wel een stuk dikker van en dat is niet makkelijk voor in de broekzak.
Man heeft dezelfde als de Dolfjes vriend.

Hij vindt hem wel handig, en de iphone wordt er vrij valbestendig van. (we hebben twee jongens, echte rouwdouwers, die regelmatig de Iphone als spelcomputer of fototoestel gebruiken) Ook heeft hij hem gewoon met hoes en al in zijn broekzak/zak van colbert.

25 euro bij de telefoonwinkel.
deze Ted Baker case
http://store.apple.com/uk ... =MTA4NTMzMDE&s=topSellers

Deze maar dan in zwart
ik heb een harde cover, maar dan ook aan de voorkant helemaal omlijst, want anders gaat je scherm die van glas gemaakt is nog in 1000 stukjes als je hem laat vallen....wat heb je dan nog aan en onbeschadigde achterkant.

ik heb hem op ebay gekocht
De -weet niet precies hoe hij heet- nude, de transparante.

en een beschermsticker over het scherm
Een zokje natuurlijk

Deze lijkt me wel handig...is dat zo?

Ik wil niet alleen een harde cover om de achterkant, ik op mijn huidige telefoon ook al krassen op het scherm. Ben zo'n tiep die hem rustig in de broekzak laat zakken, bij de sleutels en de muntjes....
Misschicken, ik heb zo`n leren ding voor mijn ipod gekocht en vond het een ramp. Ik vond het niet fijn om aldoor de linkerkant en het dingetje aan de rechterkant voor het scherm weg te moeten houden.

Ik heb uiteindelijk van die beschermende stickers gekocht voor het scherm en een siliconen hoesje voor de rest. Het ding ligt veel beter in de hand met het siliconen hoesje. Als ik wegga en de kans bestaat dat hij in mijn tas met sleutels terechtkomt, dan heb ik nog een heel simpel zakje wat er je omheen schuift.
Nee, daar heb ik wat aan, jullie hebben allemaal wat anders!
Ik heb ook zo'n rubberen beschermding eromheen...

(klinkt als een condoom als ik het zo opschrijf, haha)

Maar deze is zwart, en je kunt hem dan laten stuiteren als het moet.

Ook wordt hij er dan stroever van, dus fijner vasthouden vind ik.
http://www.iphone-cases.n ... -slim-shell-dlm63086.html

De slim shell, in zwart of transparant, Iphone wordt amper dikker. En een folietje over het scherm.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
M'n man heeft zo'n bumper om z'n iPhone 4.

Ik heb een doorzichtig hoesje wat voor en achterkant bedekt, maar omdat dat niet handig ging met het scherm heeft m'n man met een stanleymes de voorkant (ter grote van het scherm) eruit gesneden.

Heb nog geen tijd gehad om op zoek te gaan naar een echt hoesje.

Dus, eigenlijk heb je niks aan mijn post.
Mijn vriend heeft zo n siliconen hoesje in een heel gillende kleur groen.Bij vergaderingen is het dan heel duidelijk dat die Iphone van hem is, want de rest van de collega s hebben zakelijk zwart.

Hij heeft m al een paar keer laten stuiteren, geen probleem.
Mooi leren hoesje van ExtremeMac, zwart.

Overigens aangeschaft NADAT ik hem op de tweede dag liet vallen.......Gelukkig niet te zien, maar wel voelbaar klein beetje beschadigd.....

Veel plezier alvast met je i-phone, heb m nu sinds feb en ben echt verliefd op mijn eigen telefoon.

(wist dat ik oppervlakkig was, maar zooooo opppervlakkig....)
quote:Enigma schreef op 19 april 2011 @ 23:41:

Mooi leren hoesje van ExtremeMac, zwart.

Overigens aangeschaft NADAT ik hem op de tweede dag liet vallen.......Gelukkig niet te zien, maar wel voelbaar klein beetje beschadigd.....

Veel plezier alvast met je i-phone, heb m nu sinds feb en ben echt verliefd op mijn eigen telefoon.

(wist dat ik oppervlakkig was, maar zooooo opppervlakkig....)Getuige de datum waarop dit topic gestart is, denk ik dat TO haar iPhone inmiddels al een tijdje heeft
Maar je hebt gelijk: het is een geweldig toestel
Na lang zoeken heb ik eindelijk het ideale hoesje gevonden, ik wilde geen standaard en saai hoesje maar heb er nu eentje waar ik helemaal tevreden mee ben! Had er ook nog eentje extra besteld omdat ik verwacht had dat die snel kapot zou gaan, maar dat is niet zo..
Er zijn zoveel hoesjes te krijgen, kijk ook eens bij www.koekiedoo.nl, veel Blackberry hoesjes maar ook voor de Iphone hebben ze beschermhoesjes en het scherm kun je beschermen door er een screenprotector op te plakken.
Ik heb een leren hoesje van Sena en een doorzichtige folie tegen krassen op mijn iPhone geplakt. Folie is van bodyguardz
Oops oud topic!
Waarom wil iedereen eigenlijk een IPhone terwijl er verschillende smartphones op de markt zijn die qua specs zeker zoveel kunnen als de IPhone en die een veel gunstiger prijs/kwaliteitsverhouding hebben (en die ook nog eens zonder beschermhoesjes op de grond kunnen vallen zonder direct uiten te vallen)?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Oprechte vraag, over een paar maanden mag ik weer verlengen, dan is de IPhone5 nog relatief nieuw en natuurlijk zijn er dan ook een paar prachtige HTC en Samsung toestellen... 'Iedereen' heeft een IPhone, dus ik vraag me echt af: moet ik voor een IPhone gaan als ie op papier helemaal niet zoveel bijzonderder is, is ie in praktijk dan wel zo veel bijzonderder en waarom dan.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven