Hoesje om de Iphone
zondag 13 juni 2010 om 14:02
Man heeft dezelfde als de Dolfjes vriend.
Hij vindt hem wel handig, en de iphone wordt er vrij valbestendig van. (we hebben twee jongens, echte rouwdouwers, die regelmatig de Iphone als spelcomputer of fototoestel gebruiken) Ook heeft hij hem gewoon met hoes en al in zijn broekzak/zak van colbert.
25 euro bij de telefoonwinkel.
Hij vindt hem wel handig, en de iphone wordt er vrij valbestendig van. (we hebben twee jongens, echte rouwdouwers, die regelmatig de Iphone als spelcomputer of fototoestel gebruiken) Ook heeft hij hem gewoon met hoes en al in zijn broekzak/zak van colbert.
25 euro bij de telefoonwinkel.
zondag 13 juni 2010 om 14:14
zondag 13 juni 2010 om 14:20
zondag 13 juni 2010 om 14:57
Misschicken, ik heb zo`n leren ding voor mijn ipod gekocht en vond het een ramp. Ik vond het niet fijn om aldoor de linkerkant en het dingetje aan de rechterkant voor het scherm weg te moeten houden.
Ik heb uiteindelijk van die beschermende stickers gekocht voor het scherm en een siliconen hoesje voor de rest. Het ding ligt veel beter in de hand met het siliconen hoesje. Als ik wegga en de kans bestaat dat hij in mijn tas met sleutels terechtkomt, dan heb ik nog een heel simpel zakje wat er je omheen schuift.
Ik heb uiteindelijk van die beschermende stickers gekocht voor het scherm en een siliconen hoesje voor de rest. Het ding ligt veel beter in de hand met het siliconen hoesje. Als ik wegga en de kans bestaat dat hij in mijn tas met sleutels terechtkomt, dan heb ik nog een heel simpel zakje wat er je omheen schuift.
zondag 13 juni 2010 om 22:49
http://www.iphone-cases.n ... -slim-shell-dlm63086.html
De slim shell, in zwart of transparant, Iphone wordt amper dikker. En een folietje over het scherm.
De slim shell, in zwart of transparant, Iphone wordt amper dikker. En een folietje over het scherm.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 21 november 2010 om 23:23
M'n man heeft zo'n bumper om z'n iPhone 4.
Ik heb een doorzichtig hoesje wat voor en achterkant bedekt, maar omdat dat niet handig ging met het scherm heeft m'n man met een stanleymes de voorkant (ter grote van het scherm) eruit gesneden.
Heb nog geen tijd gehad om op zoek te gaan naar een echt hoesje.
Dus, eigenlijk heb je niks aan mijn post.
Ik heb een doorzichtig hoesje wat voor en achterkant bedekt, maar omdat dat niet handig ging met het scherm heeft m'n man met een stanleymes de voorkant (ter grote van het scherm) eruit gesneden.
Heb nog geen tijd gehad om op zoek te gaan naar een echt hoesje.
Dus, eigenlijk heb je niks aan mijn post.
maandag 22 november 2010 om 08:04
dinsdag 19 april 2011 om 23:41
Mooi leren hoesje van ExtremeMac, zwart.
Overigens aangeschaft NADAT ik hem op de tweede dag liet vallen.......Gelukkig niet te zien, maar wel voelbaar klein beetje beschadigd.....
Veel plezier alvast met je i-phone, heb m nu sinds feb en ben echt verliefd op mijn eigen telefoon.
(wist dat ik oppervlakkig was, maar zooooo opppervlakkig....)
Overigens aangeschaft NADAT ik hem op de tweede dag liet vallen.......Gelukkig niet te zien, maar wel voelbaar klein beetje beschadigd.....
Veel plezier alvast met je i-phone, heb m nu sinds feb en ben echt verliefd op mijn eigen telefoon.
(wist dat ik oppervlakkig was, maar zooooo opppervlakkig....)
woensdag 20 april 2011 om 10:32
quote:Enigma schreef op 19 april 2011 @ 23:41:
(wist dat ik oppervlakkig was, maar zooooo opppervlakkig....)Getuige de datum waarop dit topic gestart is, denk ik dat TO haar iPhone inmiddels al een tijdje heeft
(wist dat ik oppervlakkig was, maar zooooo opppervlakkig....)Getuige de datum waarop dit topic gestart is, denk ik dat TO haar iPhone inmiddels al een tijdje heeft
donderdag 28 april 2011 om 13:02
dinsdag 26 juli 2011 om 07:37
Er zijn zoveel hoesjes te krijgen, kijk ook eens bij www.koekiedoo.nl, veel Blackberry hoesjes maar ook voor de Iphone hebben ze beschermhoesjes en het scherm kun je beschermen door er een screenprotector op te plakken.
dinsdag 26 juli 2011 om 07:53
Waarom wil iedereen eigenlijk een IPhone terwijl er verschillende smartphones op de markt zijn die qua specs zeker zoveel kunnen als de IPhone en die een veel gunstiger prijs/kwaliteitsverhouding hebben (en die ook nog eens zonder beschermhoesjes op de grond kunnen vallen zonder direct uiten te vallen)?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 26 juli 2011 om 07:54
Oprechte vraag, over een paar maanden mag ik weer verlengen, dan is de IPhone5 nog relatief nieuw en natuurlijk zijn er dan ook een paar prachtige HTC en Samsung toestellen... 'Iedereen' heeft een IPhone, dus ik vraag me echt af: moet ik voor een IPhone gaan als ie op papier helemaal niet zoveel bijzonderder is, is ie in praktijk dan wel zo veel bijzonderder en waarom dan.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson