Hoesje om de Iphone

13-06-2010 13:53 29 berichten
Ja ja, ik weet het, lekker belangrijk. Maar over 2 weken mag ik eindelijk een nieuwe telefoon, en uiteraard wil ik dan een Iphone.

Maar wat voor hoesje is nou praktisch eromheen? Welke hebben jullie?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil iedereen eigenlijk een IPhone terwijl er verschillende smartphones op de markt zijn die qua specs zeker zoveel kunnen als de IPhone en die een veel gunstiger prijs/kwaliteitsverhouding hebben (en die ook nog eens zonder beschermhoesjes op de grond kunnen vallen zonder direct uiten te vallen)?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Oprechte vraag, over een paar maanden mag ik weer verlengen, dan is de IPhone5 nog relatief nieuw en natuurlijk zijn er dan ook een paar prachtige HTC en Samsung toestellen... 'Iedereen' heeft een IPhone, dus ik vraag me echt af: moet ik voor een IPhone gaan als ie op papier helemaal niet zoveel bijzonderder is, is ie in praktijk dan wel zo veel bijzonderder en waarom dan.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik zweer bij mijn iphone, vrienden hebben andere smartphones HTC, samsung tab. Maar ik vind het gebruiksgemak van de iphone zoveel beter, bovendien zijn de software en de apps beter/verder ontwikkeld.

Ik zou in ieder geval niet meer zonder kunnen! Je kan er gewoon alles mee, super!
quote:fiercelemon schreef op 26 juli 2011 @ 08:16:

Maar ik vind het gebruiksgemak van de iphone zoveel beter, bovendien zijn de software en de apps beter/verder ontwikkeld.

Daar valt over te twisten.

Ik lees steeds meer berichten in de kranten/tijdschriften dat de HTC veel beter scoort dan de Iphone op alle fronten.

Daarbij hebben steeds meer vrienden van mij de Iphone ingeruild voor een HTC,omdat de HTC meer mogelijkheden heeft en gebruiksvriendelijker enz.

Ik kan je helaas niet advies geven over een hoesje,dat zijn dingen die je zelf uit moet proberen.

Ik zou niet de allerduurste nemen.

Vraag is rond om de sportclub bij mensen?

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven