Hoesje Samsung Galaxy Ace

08-09-2012 12:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort een samsung galaxy ace kopen en zat nu even een googlerondje te doen voor leuke hoesjes.

Nu vroeg ik mij af: als je zo'n cover gebruikt, zoals deze, doe je daar dan verder nog een hoesje omheen? Want op deze manier is de zij- en achterkant wel beschermd, maar als je 'm zo in je tas stopt lijkt me dat het scherm nog wel kan beschadigen. En dat is niet de bedoeling natuurlijk.

En wat hebben jullie zelf voor hoesje? Wat is handig? Gebruik je ook nog zo'n screenprotector (plasticje voor het scherm)? Werkt dat echt of is het juist lastig?

Ik ben echt een smartphone-noob. Heb nu nog een simpele nokia zonder internet oid, dus dit is echt een grote stap en moet daarom wel even goed voorbereid zijn natuurlijk
Ik heb een Galaxy 2 en heb een hoesje op de markt gekocht. scheelt enorm in prijs. En niet eentje zoals op jouw plaatje, want dan is het scherm niet beschermd. Zo eentje, maar dan een neppert dus.

Nadeel is wel dat je toestel gelijk weer een stuk groter is, maar ik heb hem al regelmatig laten vallen en dan is ie wel goed beschermd.
Ik heb speciale folie over mijn scherm en achterkant (iphone) daarbij een case en als ik hem niet gebruik zit hij in een leren hoesje.

Ik ken mezelf en weet dat ik anders krassen ed niet kan voorkomen. Dat vind ik toch wel jsmmer bij zo'n dure telefoon.

Hij is trouwens ak een aantal keren gevallen en tot nu toe gaat het het goed, hij is nog heel😃

Volgens mij zit bij de case die jij bedoelt ook folie om het scherm te beschermen.
Die Splinter heeft heb ik ook (maar dan zwart)

Is echt fijn.

Er zit aan de achterkant een gaatje daar waar je camera zit dus heel gebruiksvriendelijk.

Alleen voor het opladen moet ik de telefoon er iets uit wippen.
Ik vind het wel fijn om iets te hebben dat de telefoon continu beschermd en niet alleen als ie in een hoesje zit.

Die van jou lijkt me ook wel wat, Splinter! Ik ga eens even rond kijken op de markt binnenkort.

Die folie ga ik denk ik ook aanschaffen. Kun je het ook weer gemakkelijk verwijderen/vervangen, zo nodig?

Heb nu net een abonnement+mobiel besteld bij GSM topdeals.. ben heel benieuwd of dat allemaal goed gaat! Ben nogal huiverig voor dat soort websites, maar de meeste reviews zijn positief en het is van T-mobile, dus dat is op zich wel prima.

We zullen zien..

Bedankt in elk geval!
Ik heb ook een flip case, dus wat Splinter heeft.

Het flapje (waarmee je hem dichtdoet) is soms een beetje onhandig, het zit wel eens in de weg, maar verder is het een erg handig ding en zo is de telefoon tenminste compleet beschermd.

Online zijn die dingen vanaf een euro of 7 te koop.

Dat folie had ik ook, maar ik kreeg het er niet zonder luchtbelletjes op, dus dat heb ik weer weggegooid. Blijkt ook niet nodig te zijn met zo'n flip case, mijn schermpje ziet er nog prima uit.
quote:S0LEIL schreef op 08 september 2012 @ 12:49:

Ik heb ook een flip case, dus wat Splinter heeft.

Het flapje (waarmee je hem dichtdoet) is soms een beetje onhandig, het zit wel eens in de weg, maar verder is het een erg handig ding en zo is de telefoon tenminste compleet beschermd.

Online zijn die dingen vanaf een euro of 7 te koop.

Dat folie had ik ook, maar ik kreeg het er niet zonder luchtbelletjes op, dus dat heb ik weer weggegooid. Blijkt ook niet nodig te zijn met zo'n flip case, mijn schermpje ziet er nog prima uit.Ik zie net dat dat folie maar een paar euro kost. Ik probeer het gewoon en werkt het niet, dan is dat ook geen probleem.
Hier een iPhone en alleen hoesje om de achterkant en zijkanten. Het scherm krast niet zo snel (de iPad kan je zonder problemen als snijplank gebruiken en is hetzelfde soort scherm). Heb op mijn vorige ook nooit krassen gehad en de touch werkt altijd wat minder met zo'n plasticje erover vind ik.
Hallo,

Eergisteren kocht ik een hoesje op www.phonegigant.nl en vandaag had ik het hoesje al binnen. Ik vond dit een zeer snelle levering, dit wou ik jullie niet ontgaan.

Dit hoesje had ik gekocht;

http://www.phonegigant.nl ... y-the-strange-hoesje.html

Have a nice day!

En werk je daar al lang, Martijn?

Reclame maken mag hier niet hoor....
Martijn je reageert 6 maanden te laat. Dat vind ik best lang wachten..
Ik zou zeker wel een screen protector gebruiken. Zonder protector krijg je echt al snel krassen op je scherm en ik vind dat zelf iig altijd erg storend. Vaak zijn de screenprotectors trouwens zo dun dat je niet eens door hebt dat er een opzit. Heb die van mij gekocht bij esamsunggalaxyace.nl maar weet dat ze overal wel goedkoop te verkrijgen zijn.
Sry bedoelde http://hoesjesamsunggalaxyace.nl maar ging iets mis. Laat je ons weten wat je hebt besloten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven