Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere

14-11-2019 21:14 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag verder praten over Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!.

Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen. Knutsel mee, stel elkaar vragen en mocht je een avatar verzoek hebben dan kan dat ook. Hopelijk wordt het net als ooit, weer een leuk lopend topic rondom de feestdagen.


Ooit is dit topic samen met een enthousiast forummaatje in ava's tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten. Nu kan het topic doorstart gaan vinden en zoals toen al beloofd ; Niet zonder jou MV! Jij blijft in ons hart! :heart:

Here we go!

Afbeelding

Enn schreef:
20-12-2019 22:52
Handleiding voor het opslaan op eigen device en uploaden naar het forum

Opslaan op jouw device:
1) Klik (rechtermuisknop) op de afbeelding die geplaatst is
2) Afbeelding opslaan als (verander deze niet)
3) Check welke bestandtype jouw device aangeeft
4) Kies voor gif (als er sterren/glitters oid gebruik zijn)
5) Als dit niet zo is kies dan voor :jpg of png)
6) Kijk goed naar de naam en onthoud deze even (dan kun je het terugvinden)
7) Sla op

Uploaden naar het forum:
1) Klik linksboven op jouw naam
2) Dan kom je in jouw profiel
3) Klik rechts op wijzig profiel
4) Klik links (middelste) op Avatar
5) Klik op bestand selecteren
Nu kom je in jouw computer
6) Ga naar het bestand dat je wil uploaden
7) klik hierop (misschien dubbel klikken)
enn wijzigde dit bericht op 20-12-2019 22:55
Reden: Handleiding toegevoegd
35.67% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
19-11-2019 17:04
Ik vind deze ava echt heel leuk. Trouwens, die andere ook.
Mag ik je vragen, als je door de kerstdrukte heen bent, om 'm dan zonder de sterren te maken? Ga ik die voor de rest van het jaar gebruiken. Vind die donkere achtergrond wel mooi namelijk :)
Ik vind die donkere achtergrond ook heel mooi! Stoer Ninja kuiken ben je!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
19-11-2019 12:36
Enn, waar maak jij de glitters mee?
bijvoorbeeld glitterfoto.nl. Googelen en er een uitkiezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
19-11-2019 17:04
Ik vind deze ava echt heel leuk. Trouwens, die andere ook.
Mag ik je vragen, als je door de kerstdrukte heen bent, om 'm dan zonder de sterren te maken? Ga ik die voor de rest van het jaar gebruiken. Vind die donkere achtergrond wel mooi namelijk :)
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
19-11-2019 21:55
bijvoorbeeld glitterfoto.nl. Googelen en er een uitkiezen.
Die had ik al gevonden inderdaad. Ik krijg er alleen geen glitterpuntjes enzo in. Andere jaren lukte dat wel.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
19-11-2019 17:47
Toch nog een vraagje, zou mijn lolly voor de feestdagen in kerstkleuren mogen? 😊
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
19-11-2019 22:28
Die had ik al gevonden inderdaad. Ik krijg er alleen geen glitterpuntjes enzo in. Andere jaren lukte dat wel.
gebruik je de laagste fuzz?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
19-11-2019 22:57
gebruik je de laagste fuzz?
Ja, bedoelde meer dat ik kan kiezen op welk punt een glitter komt. Dat had ik 2 jaar geleden wel. Via google kom ik er niet achter en hoopte dat jij het misschien weet :D
Alle reacties Link kopieren
Nope doe maar wat! :-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Uh Enn, ik snap er de ballen niet van. Hoe kan ik je mooie avatar in gebruik nemen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Welke boodschap krijg je? Geeft de site aan dat het niet lukt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem nu wel maar zonder glitters. Had het plaatje opgeslagen en op viva gezet.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ow wacht het is gelukt!

Cool, alleen is de muts onthoofd zeg maar. Is dat nog iets wat je kan aanpassen dat ik een beetje een punt heb toevallig?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-11-2019 23:21
Ow wacht het is gelukt!

Cool, alleen is de muts onthoofd zeg maar. Is dat nog iets wat je kan aanpassen dat ik een beetje een punt heb toevallig?
Oops ik zie dat ik het te kort heb afgesneden. :cencored:

Dan zou ik het helemaal opnieuw moeten maken. Vind je het héél erg?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
19-11-2019 23:26
Oops ik zie dat ik het te kort heb afgesneden. :cencored:

Dan zou ik het helemaal opnieuw moeten maken. Vind je het héél erg?
Nee hoor, heeft ook zijn charme.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
ramy72 schreef:
17-11-2019 23:36
Wow, superleuk! Die ketting is geweldig.
Mag ik ook nog een rood jurkje en rode lippen? Of is dat to much?
Voortschrijdend inzicht! Kwam net wel de oplossing tegen:
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-11-2019 23:30
Nee hoor, heeft ook zijn charme.
:lips:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
19-11-2019 22:53
Afbeelding
Dankjewel 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
19-11-2019 22:19
Afbeelding
Dank je wel!

Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-11-2019 23:30
Nee hoor, heeft ook zijn charme.
Iebs!

Tóch nog effe opnieuw begonnen, het bleef mij storen :mrgreen:
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn, wat ontzettend leuk dat je dit doet! En wat heb ik al mooie dingen voorbij zien komen.
Heb je zin en tijd om Courage te pimpen? Ik ben dol op glitters, iets minder dol op groen/rood, kerstsokken, mutjes enzo. Wil je eens kijken wat je er van kan maken?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Wil je de witte achtergrond houden? Dus alleen het figuurtje dat je nu hebt met glitters? just 2Bsure
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
20-11-2019 21:13
Wil je de witte achtergrond houden? Dus alleen het figuurtje dat je nu hebt met glitters? just 2Bsure

Nee, hoeft niet per se. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
ok!

Welke spreekt je aan? Of geheel andere kleur?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De onderste!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven