Digi
alle pijlers
I tunes
zondag 21 oktober 2007 om 16:34
Ik heb iets van 35 GB aan muziek in I tunes staan, en nu is het zo dat mijn harde schijf vol is. Ik wilde de muziekbestanden op een externe harde schijf zetten, maar dan kan i tunes ze niet meer vinden en ze dus niet afspelen en updaten naar mijn I pod.
Hoe en waar kan ik de instellingen van i tunes veranderen, zodat het programma weet dat ie de bestanden op de externe schijf moet zoeken?
Hoe en waar kan ik de instellingen van i tunes veranderen, zodat het programma weet dat ie de bestanden op de externe schijf moet zoeken?
zondag 21 oktober 2007 om 16:50
He tum tum,
Ik neem aan dat die muziek niet online gekocht is?
Want dat zou 'n probleem kunnen opleveren.
zeg hoe is je engels tum??
Als het vrij behoorlijk is kun je hier Apple's eigen uitleg gaan lezen:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748
even rechts in scherm gekeken; ook in NL's dus:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748-nl
veel succes & plezier!
mocht je uitgebreid willen horen hoe je hardeschijf verder te legen/onderhouden kun je 'n persoonlijk bericht naar mij of Xander68 sturen..
Ik neem aan dat die muziek niet online gekocht is?
Want dat zou 'n probleem kunnen opleveren.
zeg hoe is je engels tum??
Als het vrij behoorlijk is kun je hier Apple's eigen uitleg gaan lezen:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748
even rechts in scherm gekeken; ook in NL's dus:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748-nl
veel succes & plezier!
mocht je uitgebreid willen horen hoe je hardeschijf verder te legen/onderhouden kun je 'n persoonlijk bericht naar mij of Xander68 sturen..
zondag 21 oktober 2007 om 20:44
oke mooi, das dan gelukt..
Ik heb de optie om elkaar 'n persoonlijk bericht te sturen ook bekeken..
Ik geloof dat we elkaar eerst als "vriend(in)" moeten accepteren voordat dat kan, waarschijnlijk ivm het feit dat 't 'n dames/vrouwen georienteerd forum is.. Aangezien mannen, vrouwen nog weleens ongewenste berichtjes kunnen sturen.. Dus ik laat mijn initiatief van het forum/pb's sturen aan jouw beslissing over.
Mijn excuses voor de vele taalfouten, ik heb sinds afgelopen nacht 'n pijnlijke duim & ik wil 'n aantal series wel volgen.
dinsdag 23 oktober 2007 om 19:28
donderdag 1 november 2007 om 03:59
He tum, sorry voor de [veels te] late reactie [last van ontstoken duim]; enfin 't is waarschijnlijk/hopelijk vrij simpel:
Al je liedjes die op je schijf in je pc stonden uit I-tunes gooien..
Wel even aparte afspeellijstjes noteren welke liedjes het waren..
Wanneer jouw muziek back-up in 1 map zit kun je i-tunes waarschijnlijk ook in die ene map laten zoeken naar "nieuwe liedjes"..
werkt het niet? dan weer ff schreeuwen
Al je liedjes die op je schijf in je pc stonden uit I-tunes gooien..
Wel even aparte afspeellijstjes noteren welke liedjes het waren..
Wanneer jouw muziek back-up in 1 map zit kun je i-tunes waarschijnlijk ook in die ene map laten zoeken naar "nieuwe liedjes"..
werkt het niet? dan weer ff schreeuwen
donderdag 1 november 2007 om 18:48
zaterdag 3 november 2007 om 07:32
Als ik me niet vergis is het opgelost??
Heb weer 'n nachie overgeslagen hoor.,. dus ik weet niet zeker of ik het juist intrepeteer??
Ik hoop dat je hier kunt vinden, ik vindt apple's zoek algoritmes niet kunnen, extremistisch slecht gewoon!
zaterdag 3 november 2007 om 11:06
Nee tis niet opgelost. Ik bedoelde meer dat jouw niet begrepen tekst zo simpel was, haha.
Alles staat in 1 map, met daarin weer verschillende mapjes..
en tis dus niet opgelost nog, want ik begrip er nog altijd geen snars van.
Enne, algoritmes...wat zijn dat dan? (christ, dacht dat het wel simpel zou zijn??)
Alles staat in 1 map, met daarin weer verschillende mapjes..
en tis dus niet opgelost nog, want ik begrip er nog altijd geen snars van.
Enne, algoritmes...wat zijn dat dan? (christ, dacht dat het wel simpel zou zijn??)
zaterdag 3 november 2007 om 14:57
lol, wat zijn algoritmes, 't is wel simpel hoor, maak je niet druk..
Ik wist de betekenis ervan vroeger ook niet.. gewoon 'n term die in de wiskunde & dus de IT-sector word gebruikt voor 'n manier van doen zegmaar.. vergelijkbaar met de menselijke variant: hoe 'n bepaalde persoon communiceert..
VRAAG:
Enfin, weet je hoe je muziek moet toevoegen uit een bepaalde map naar I-Tunes??
[OPLOSSING] (hopelijk):
Ik heb eerder vanmorgen hier ook 'n simpele manier gevonden om het op te lossen..
Gewoon die map of de muziek zelf selecteren, slepen naar het I-Tunes scherm blijkbaar.. Ik weet niet of je standaard in de I-Tunesbieb moet zijn..[/OPLOSSING]
Nerd he; these days, dan gebruik je het simpele slepen niet meer
Mijn algortime is dus ook vrij lastig te kraken zo to speak
Vreemd genoeg kan ik dit soort zaken face-to-face altijd erg simpel uitleggen, zal wel aan m'n leer-methodiek van dit soort ongein gelegen hebben [Het internet]
btw: niet te veel op m'n spelfouten letten die ik er nog niet heb uitgevist, ik ben al bezig geweest..
Vriendelijk vermelden ervan? Graag!
Advies aan tum: Mocht het nog niet duidelijk/opgelost zijn; vraag iemand anders om hulp ik wordt depri op deze manier..
Niet vanwege jou, maar vanwege de manier waarop ik dit niet kan oplossen..