Icloud vraagje....

30-10-2012 16:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi!

Ik heb eindelijk mijn nieuwe iphone 5!

Hiervoor had ik de iphone 4 en deelde een itunes account met min vriend!

Toen de icloud kwam heb ik ook hetzelfde Icloud account gebruikt als mijn vriend.

Maar toen ik in mn telefoon keek zag ik dat bij contacten ook zijin contacten tussen staan. Geen probleem maar mijn vriend heeft echt een zoooitje gemaakt van zn contacten terwijl ik naam+ achternaam en alle andere gegevens netjes heb. Ik heb toen bij instellingen de nummers van de cloud er niet bij laten zetten.

Maar nu ik een nieuwe telefoon heb met en nieuwe simkaart wil ik euigenlijk ook mijn eigen icloud. Mijn vraag is nu...hoe krijg ik mijn telefoon nummers op mijn nieuwe iphone?

Ik moet ze toch niet allemaal weer stuk voor stuk invoeren alleen omdat ik een niewe icloud wil of ...

anders is t beter om gewoon de icloud te delen met mn vriend denken jullie ook niet?

alvast bedankt!
you are never fully dressed without a smile! :)
Je iCloud is verbonden aan je Apple iD. Overzetten wordt t sowieso want de simkaart is anders.
nou ik heb nu wel al mijn contaten op mijn nieuwe iphone maar dat is via de cloud van mijn vriend dus zijn contacten stan er ook in..die kan ik wel handmatig verwijderen maar ik vroeg me af of t mogelijk was om mijn contacten mee te nemen naar een nieuwe icloud...
sorry voor mijn spelfiouten..
Je kunt de Apple hotline bellen. Vragen over iCloud zijn altijd gratis.

Maar volgens mij kun e gewoon een nieuwe iCloud aanmaken en deze aanmelden op je telefoon.

Daarna log je gewoon met je nieuwe iCloud in op je iCloud instellingen en klaar.

Succes!
Ok en dan hou ik al m'n nummers? Want ik heb net de iCloud van mij en mijn vriend verwijderd en toen had ik geen nummers meer... Dus maar weer teruggezet!

Maar bedankt voor de tip ik zal t proberen en ik zal zeker de Apple hotline bellen!
Pin me er niet op vast, maar volgens mij kan je in je contacten den nieuwe lijst maken. Contacten toekennen aan die lijst. En dan alleen die lijst op hè iPhone zetten. Zo was het toen je het nog via contacten op de Mac deed. Volgens mij kan dat nog steeds als je inlogt op de cloud.

Mocht het niet lukken, kan ik straks wel even inloggen op mijn cloud en het nakijken.
quote:lienepiennetje schreef op 30 oktober 2012 @ 20:19:

Pin me er niet op vast, maar volgens mij kan je in je contacten den nieuwe lijst maken. Contacten toekennen aan die lijst. En dan alleen die lijst op hè iPhone zetten. Zo was het toen je het nog via contacten op de Mac deed. Volgens mij kan dat nog steeds als je inlogt op de cloud.

Mocht het niet lukken, kan ik straks wel even inloggen op mijn cloud en het nakijken.hoe doe ik dat een nieuiwe lijst maken?
Ik heb gebeld met Apple en ik ben eruit!

Bedankt. Voor t meedenken!
Ander vraagje, heb je bij tmobile besteld en vandaag ontvangen?
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven