Ik ben ingelogd als een ander
donderdag 5 februari 2015 om 20:52
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2015 @ 20:46:
[...]
Ik ben Willem. Ik heb nu wel jouw adres, BeeGeeBee en ik kom morgen bij je op de koffie. Ik zal een schone onderbroek aandoen, want volgens mij ben jij er niet vies van.
Altijd geweten dat je me niet trouw bent Bia.
Het wás een gevoel maar nu is het duidelijk.
Góh, dit doet zeer....
[...]
Ik ben Willem. Ik heb nu wel jouw adres, BeeGeeBee en ik kom morgen bij je op de koffie. Ik zal een schone onderbroek aandoen, want volgens mij ben jij er niet vies van.
Góh, dit doet zeer....
donderdag 5 februari 2015 om 20:55
quote:Eleonora schreef op 05 februari 2015 @ 20:52:
[...]
Góh, dit doet zeer....Voor een lekker sappig kusje vertel ik je met wie Bee het allemaal doet.
[...]
Góh, dit doet zeer....Voor een lekker sappig kusje vertel ik je met wie Bee het allemaal doet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 5 februari 2015 om 21:07
quote:DorothyParker schreef op 05 februari 2015 @ 20:46:
[...]
Je moet dat bericht openen, helemaal naar onder scrollen. Daar staat een balk waar "privé" staat. Die balk kun je veranderen naar "prullenbak".
Daarna je prullenbak legen.
Zo frustrerend dit, ben tig keer uitgegooit met weet ik veel welke fout meldingen weer (gelukkig geen guru meer gezien) En voor zo ver ik weet ben ik nog niet iemand anders geweest. Zo jammer dit, waarom kan ik nooit koekeloeren in iemand anders privé berichten?
Ja had al gedaan wat jij mij verteld maar doet het dus niet. Gek! Hahahahahhahahhah
[...]
Je moet dat bericht openen, helemaal naar onder scrollen. Daar staat een balk waar "privé" staat. Die balk kun je veranderen naar "prullenbak".
Daarna je prullenbak legen.
Zo frustrerend dit, ben tig keer uitgegooit met weet ik veel welke fout meldingen weer (gelukkig geen guru meer gezien) En voor zo ver ik weet ben ik nog niet iemand anders geweest. Zo jammer dit, waarom kan ik nooit koekeloeren in iemand anders privé berichten?
Ja had al gedaan wat jij mij verteld maar doet het dus niet. Gek! Hahahahahhahahhah
donderdag 5 februari 2015 om 23:32
Het is me gelukt! Ik heb mijzelf gevonden!
We hebben samen een dansje van vreugde gedaan.
Geen idee verder wie die anderen zijn en ik verdenk hen ervan dat ze eigenlijk anderen zijn.
We hebben samen een dansje van vreugde gedaan.
Geen idee verder wie die anderen zijn en ik verdenk hen ervan dat ze eigenlijk anderen zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 5 februari 2015 om 23:34
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 februari 2015 @ 17:42:
Nou ik vind het ook wel raar hoor Wat hier gebeurt! Hoop dat na het eten van een overheerlijke groene raw tarwegrassmoothie het forum weer naar behoren werkt!Jij bent Rawfoodje onder koffer?
Nou ik vind het ook wel raar hoor Wat hier gebeurt! Hoop dat na het eten van een overheerlijke groene raw tarwegrassmoothie het forum weer naar behoren werkt!Jij bent Rawfoodje onder koffer?
“Don’t look back – you’re not going that way.”