Ik ben ingelogd als een ander

05-02-2015 16:17 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Minnimouse en ineens ingelogd s iemand anders! Ik heb niks gelezen of gedaan, behalve dit topic! Viva????
Jeetje zeg, zie ik enen mijn naam staan. In dat artikel van de NOS. Ik heb begrepen dat er meerden mijn profiel kregen. Ach, ben ik misschien toch iets belangrijker dan ik altijd gedacht had.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 februari 2015 @ 16:55:

[...]

Profiel is getoond.

Ik weet van twee forumsters dat zij mijn profiel gezien hebben, maar niet in mijn inbox zijn geweest. Deze twee vertrouw ik ook dat ze dat echt niet gedaan hebben.

Maar of er anderen wel in zijn geweest, dat weet ik niet.

Zoveel spannends stond er ook niet in geloof ik.

Ik heb nog niets gehoord i.i.g.Volgens viva is er alleen een cache van je profielpagina getoond, dus niemand kon in je inbox.
quote:jo-elise schreef op 06 februari 2015 @ 17:01:

Jeetje zeg, zie ik enen mijn naam staan. In dat artikel van de NOS. Ik heb begrepen dat er meerden mijn profiel kregen. Ach, ben ik misschien toch iets belangrijker dan ik altijd gedacht had. Ik ben ook als jou ingelogd geweest, maar heb er niks doorgespit hoor!
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 februari 2015 @ 17:04:

[...]

Volgens viva is er alleen een cache van je profielpagina getoond, dus niemand kon in je inbox.Geloof je t zelf? Toen ik voor de eerste keer als iemand anders ingelogd was kon ik overal op klikken, maar t kwartje was nog niet helemaal gevallen dat t niet mijn eigen profiel was. Heb gelukkig geen inboxen bekeken.
Nope, je bent een schatje. X
[quote]mama_lin schreef op 06 februari 2015 @ 17:05:

[...]

Ik ben ook als jou ingelogd geweest, maar heb er niks doorgespit hoor![/quot

Ik heb er zelf niets van gemerkt, omdat ik nooit uitlog. Volgens mij zag ik het artikel vanmorgen pas. En weet je: Ik geloof je direct hoor.

Jeetje zeg, zie ik enen mijn naam staan. In dat artikel van de NOS. Ik heb begrepen dat er meerden mijn profiel kregen. Ach, ben ik misschien toch iets belangrijker dan ik altijd gedacht had. Ja id ik kwam o.a. op jouw profiel.
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 februari 2015 @ 17:04:

[...]

Volgens viva is er alleen een cache van je profielpagina getoond, dus niemand kon in je inbox.

Dat hoop ik maar, want ik lees ook andere ervaringen.

Linksom of rechtsom, ik kan er nu niks meer aan veranderen. Ik heb ook niet zoveel zin om mezelf nu zenuwachtig te gaan maken of zo.

Ik zie wel wat ik van Viva hoor.
Huts!
quote:catacarax schreef op 06 februari 2015 @ 17:09:

Nope, je bent een schatje. X
Huts!
En van MadameQuetesh.
Ikzelf alleen profiel gezien van Bordie2, maar geen moment aan gedacht haar mailbox aan te klikken.

Serieus braaf.

Ik schrok me zo kapot dat ik gelijk uitlogde
Huts!
Ik weet niet wie er heeft gekletst met de NOS, maar prima actie!

Soms gaan dingen opeens een stuk sneller als de pers belt...

Jeetje zeg, zie ik enen mijn naam staan. In dat artikel van de NOS. Ik heb begrepen dat er meerden mijn profiel kregen. Ach, ben ik misschien toch iets belangrijker dan ik altijd gedacht had. Ik ben ook als jou ingelogd geweest, net als carmen met een cijfer en ikhierhuh, maar die wist het al.
NOS? Serieus?
quote:charlottew88 schreef op 06 februari 2015 @ 16:43:

Minnie je bent beroemd mag ik jouw handtekening?

Ik zie het nu pas!
Ik had ook madamequetesh en vandale.
Ik ben ook wel benieuwd wie de NOS heeft getipt. Maar bij deze: bedankt!
Trouwens, ik heb nog geen mail gehad hoor en ik was Madame Quetesh! Dus Viva, waar blijft de mail?

Hoe weten ze dat het er 'maar' 9 waren? Het waren er veel meer!

En zeker wel dat mensen in inboxen konden. Nu ik toch beroemd ben zal ik de NOS eens berichten hoe de vork werkelijk in de steel zit
Minnie mag ik ook je handtekening? Ah toe
quote:gewoon_een_vrouw schreef op 06 februari 2015 @ 14:18:

[...]

Vivianne, jou bericht lijkt mij toch in tegenspraak te zijn met dit bericht:

[...]

Die onderste lijkt me duidelijk een troll die de algehele hysterie hier wel grappig vind
Hmm.. viva doet weer raar.
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2015 @ 17:45:

Trouwens, ik heb nog geen mail gehad hoor en ik was Madame Quetesh! Dus Viva, waar blijft de mail?

En zeker wel dat mensen in inboxen konden. Nu ik toch beroemd ben zal ik de NOS eens berichten hoe de vork werkelijk in de steel zit Je begrijpt het denk ik verkeerd, er waren mss wel 1000 forummers die anders inlogde maar dat waren maar de profielen van 9 forummers.
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2015 @ 17:45:

En zeker wel dat mensen in inboxen konden. Nu ik toch beroemd ben zal ik de NOS eens berichten hoe de vork werkelijk in de steel zit

Nee, er zijn van 9 personen profielpagina's getoond en díe mensen worden benaderd door viva.

Dus niet al die tientallen mensen die de pagina's gezien hebben. NOS heeft het een beetje verkeerd begrepen.
quote:OldWood schreef op 06 februari 2015 @ 17:47:

Minnie mag ik ook je handtekening? Ah toe Mobiel lukt dat niet maar je krijgt hem vanavond. Wel zuinig op zijn he?
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 februari 2015 @ 17:51:

[...]

Nee, er zijn van 9 personen profielpagina's getoond en díe mensen worden benaderd door viva.

Dus niet al die tientallen mensen die de pagina's gezien hebben. NOS heeft het een beetje verkeerd begrepen.Ja maar twee mensen waren als mij ingelogd bijvoorbeeld dus ik zou ook benaderd moeten worden. Nog niks gehoord maar ja als dat zo snel gaat als het forum tegenwoordig is ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven